Top/Flop spelers Castelo de Guimarães

DeletedUser1980

Guest
Flop: @rotopol, speelt al zijn stam informatie door en stapt vervolgens over naar de vijand. Hierdoor heeft hij de wereld voor zijn stam verpest terwijl ze nog wel konden winnen.
 

DeletedUser854

Guest
Flop: @rotopol, speelt al zijn stam informatie door en stapt vervolgens over naar de vijand. Hierdoor heeft hij de wereld voor zijn stam verpest terwijl ze nog wel konden winnen.

Wat een verrassende plottwist, informatie doorspelen en dan overstappen?! Ongehoord :eek: En dan het verpesten voor zn stam, je zou bijna denken dat dit het plan was..


Sidenote: mss niet nodig om te zeggen maar ik ben geen voorstander van dit gedrag :p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Flop: @rotopol, speelt al zijn stam informatie door en stapt vervolgens over naar de vijand. Hierdoor heeft hij de wereld voor zijn stam verpest terwijl ze nog wel konden winnen.
Wat een verrassende plottwist, informatie doorspelen en dan overstappen?! Ongehoord :eek: En dan het verpesten voor zn stam, je zou bijna denken dat dit het plan was..


Sidenote: mss niet nodig om te zeggen maar ik ben geen voorstander van dit gedrag :p
Ik weet niet aan wie die informatie doorgespeeld zou zijn, maar we hebben echt 0 informatie van rotopol gehad hoor. Hij is wel overgestapt, maar heeft dat verder vrij respectvol gedaan naar ik weet.
 

DeletedUser1883

Guest
Flop: @rotopol, speelt al zijn stam informatie door en stapt vervolgens over naar de vijand. Hierdoor heeft hij de wereld voor zijn stam verpest terwijl ze nog wel konden winnen.

Lol
"... terwijl ze nog wel konden winnen"
:D:D
 

DeletedUser2000

Guest
Ik heb me hier speciaal voor geregistreerd omdat ik toch ff reageren wil.
Rotopol heeft informatie van spelers binnen de stam over wie al dan niet actief is.
Deze informatie is gebruikt om voet te krijgen in onze hoofd provincie.
Gisteren avond kregen we de aankondiging na vele weken samenwerking om de stam groot en sterker te maken en plotseling is het gras groener als bij ons.
Binnen 24 uur na de overstap worden we geconfronteerd met een aanval op 1 van de zwakste dorpen in onze min of meer hoofd provincie, dit geeft je toch ernstig te denken.
Ik had het begrepen als Roto een andere stam uitgekozen had, maar net de stam uitkiezen waar we vanaf het begin van deze wereld in oorlog mee zijn?
Ik weet al lang wij gaan deze wereld niet winnen en dat hoeft ook niet persé, maar met deze overstap is er een brug gemaakt in 3 provincies waar nog geen GIN ( Taverne ) aanwezig was.
Deze overstap is als een dolk in de rug van alle stamleden en heeft de stam om zeep geholpen, en heeft het spel plezier van menig lid ernstig geschaad.
Ik had veel respect voor de leden van Taverne, de wijze hoe zij al dan niet georganiseerd aanvallen en veroveren ... kronen of niet.
Helaas vind ik het dan ook een grote deceptie dat Taverne op deze manier een stam op de knieen wilt krijgen want zo voelt het als je het grootste account van een rivaliserende stam binnen probeert te halen, wie dat er dan ook contact gezocht heeft.



Dus de spelersflop gaat ongetwijfeld naar ROTOPOL. met stip
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
We hebben absoluut geen informatie over welke dorpen dan ook gehad, dat is eerder een belediging naar onze spelers die vandaag toevallig tijd hadden om te knallen. Ik sta hier 100% voor en iedereen die mij kent langer dan vandaag weet dat dit zo is.


Ps. Neemt niet weg dat ik blij ben met de extra forumactiviteit :D
 

DeletedUser2000

Guest
Helaas Dutch ... het zal bij deze 2 berichtjes blijven
 

DeletedUser1980

Guest
We hebben absoluut geen informatie over welke dorpen dan ook gehad, dat is eerder een belediging naar onze spelers die vandaag toevallig tijd hadden om te knallen. Ik sta hier 100% voor en iedereen die mij kent langer dan vandaag weet dat dit zo is.


Ps. Neemt niet weg dat ik blij ben met de extra forumactiviteit :D


Ja het is nog best gezellig op het forum xD

Ik wou ook eens weten hoe het is om met modder te gooien :p
 

DeletedUser1883

Guest
Snap hun reactie ergens wel, maar met of zonder rotopol, eindresultaat binnen enkele maanden zou toch hetzelfde zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hier is dit topic toch voor. Moddergooien en daarna weer knuffelen. Wie wil er nog meer bij Taverne ???? Misschien kunnen het ledenaantal omhoog gooien en iedereen uitnodigen :p:p:p:p
 
Bovenaan