Top/Flop spelers Castelo de Guimarães

DeletedUser1883

Guest
Het mag gezegd worden

TOP speler: LordSauron43

Voorbije week al 18 clears van me kunnen deffen en maar 1 dorp verloren.
 

DeletedUser2018

Guest
Respect Hermanski....

Tis niet altijd makkelijk was bijna 2 dorpen kwijt maar dankzij een perfecte snipe verloor ik er afgelopen zondag maar 1. mja omdat dat dorp even heen en weer ging, Hermanski pakte hem, ik het dorp terug en hij vervolgens weer terug. Ik had gs gestuurd voor de wederopbouw wat ik verloor uiteraard was hij wel zo sociaal om het terug te sturen.




En ja Hermanski is ook zeker TOP speler....de volhoudendheid, maar toch in onderlinge gesprekken gezelligheid,beetje blufpoker over en weer maar altijd goed respect naar elkaar.

op dit moment 14 aanvallen op 1 dorp lopen van mij (waar hij een snipe op had) we zullen laten weten wie deze ronde wint.

kortom TOP Speler
 

DeletedUser1982

Guest
Top spelers: Phoenix68 en Dutchpirate.
Phoenix68 heb ik vanaf het begin mee samen gespeeld en is zowel een goeie speler als een goed persoon, niet anders dan lof over deze meneer!

DutchPirate: Ken ik nog niet zo heel lang, maar is altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze staat altijd open voor een gesprek of als je een vraag hebt. ( alleen zegt ze wel altijd dat ze stiekem mensen wilt internen).
 
Bovenaan