Top 10 Stammen.

DeletedUser1154

Guest
Geen pokemon kaarten dan denk ik er ook eens overna om zo een kaart te maken
 

DeletedUser

Guest
Fuseert ADF nou met KDM? Zijn al meerdere grote spelers van KDM overgestapt.
 

DeletedUser1212

Guest
Lijkt me niet dat die hoek daar nog interessant is.. Volgens mij hield KDM zich nog redelijk overeind tegen het oh zo grote ADF. Kleine stam, maar wel een mooi clustertje, maar dat is dus ook verleden tijd :p

ADF kan zich nu eindelijk volledig richten op het front met stammen die er wel toe doen lijkt me nu..
 

DeletedUser

Guest
ADF heb ik nou ook geen heel goed beeld van. Kan het fout hebben, maar zie van spelers in mijn omgeving vooral interningen en barbarendorpen die geedeld worden. Daarnaast zie ik soms rapporten van stamgenoten die midden in de nachtbonus worden aangevallen, lol.
Ze kicken ook spelers die niet snel genoeg geinternd worden (snorremans), als die ook dorpen kwijt raken aan andere spelers.
 

DeletedUser1095

Guest
Soms kan het interessant zijn om in de nachtbonus aan te vallen. Heb het zelf ook een paar keer gedaan met succes. Waar we overdag 1/6 dorpjes veroverde hadden we in de nachtbonus 6/6 welles waar met wat meer verliezen maar dat was op zich wel te verwaarlozen.
 

DeletedUser1095

Guest
over RoF valt niks te zeggen, het ligt in het center vol met inactieve dorpen van 9k+ punten, maar neen, edel maar alles wat grijs is en slechts 3,5k punten heeft. Want O WEE, je zou eens troepen kunnen verliezen als je een inactieve speler aanvalt. ;)

Zo juist heeft ROF eens een stamgenoot aangevallen niet dat het een succes was :') geen geloof, Plus eerst edels en dan de clear :')
 

DeletedUser

Guest
Het timen is tegenwoordig onmogelijk.
Ik heb zelf wel eens gehad dat mijn clears om 23:07:23 aankwamen. Ik de edels stuur als de timer op 23:07:24 staat en volgens TW2 komt die opeens aan om 23:07:20. Is je hele trein naar de klote.
 

DeletedUser

Guest
Soms kan het interessant zijn om in de nachtbonus aan te vallen. Heb het zelf ook een paar keer gedaan met succes. Waar we overdag 1/6 dorpjes veroverde hadden we in de nachtbonus 6/6 welles waar met wat meer verliezen maar dat was op zich wel te verwaarlozen.
Klopt, als het goed gedaan wordt ja. Deze aanvallen waren gewoon random. Volle clears verspreidt over verschillende dorpen in de nachtbonus. Geen treinen er achter aan niks.
 

DeletedUser1095

Guest
Goed dan is het inderdaad zeer nutteloos om in de nachtbonus aantevallen. Maar goed je zag al lang dat dit niet getimed was. Eerst je edels aan laten komen en 2 uur later je clear? Dat is gewoon maar wat doen en niet weten wat je doet volgens mij hoor en niet aftenschijven op het timen.
 

DeletedUser

Guest
Het timen is tegenwoordig onmogelijk.
Ik heb zelf wel eens gehad dat mijn clears om 23:07:23 aankwamen. Ik de edels stuur als de timer op 23:07:24 staat en volgens TW2 komt die opeens aan om 23:07:20. Is je hele trein naar de klote.
Heb hier al eens een support over ingediend, wat je zegt klopt, ook veranderen tijden, op verschillende devices zoals pc en iPad

Kwam volgens TW door systeemtijden van computer, ende server, die op de atoomtijd loopt.

Ik heb alles gechecked, mijn pc gesynchroniseerd met atoomtijd,

Helaas blijft het probleem van timen bestaan
 

DeletedUser1212

Guest
ADF heb ik nou ook geen heel goed beeld van. Kan het fout hebben, maar zie van spelers in mijn omgeving vooral interningen en barbarendorpen die geedeld worden. Daarnaast zie ik soms rapporten van stamgenoten die midden in de nachtbonus worden aangevallen, lol.
Ze kicken ook spelers die niet snel genoeg geinternd worden (snorremans), als die ook dorpen kwijt raken aan andere spelers.
Niet dat ik fan van ADF ben, maar gezien jouw stats, zeker de verhouding ODA/punten, lijkt het ook dat jij vooral internt en barbaren edelt. Nogmaals niks persoonlijks, wellicht dat je daarom nog tot de opleidingsstam SAS behoort en niet tot de elite-ODA-stam F-A.
 

DeletedUser

Guest
Nesle. Mijn ODA punten zijn zeker niet geweldig, dat weet ik zelf ook. Dat ik niet bij F-A zit heeft daar echter niks mee te maken. Daar is een heel andere reden voor en wel een hele simpele. Ik ben samen met TheMenace de enige over van de beginnende SAS-leden en daar neem ik graag geen afstand van ;). Klinkt slecht, maar dat is toch echt de enige reden.
Mijn laatste veroveringen zijn echter dorpen van snorremans, CoCoToeT en Aeronshay. En daar komen er nog wel meer bij :). Barbarendorpen edel ik, omdat ik mijn cluster dicht wil hebben :).
 

DeletedUser

Guest
Heb hier al eens een support over ingediend, wat je zegt klopt, ook veranderen tijden, op verschillende devices zoals pc en iPad

Kwam volgens TW door systeemtijden van computer, ende server, die op de atoomtijd loopt.

Ik heb alles gechecked, mijn pc gesynchroniseerd met atoomtijd,

Helaas blijft het probleem van timen bestaan
Ik speel alleen via de PC en time ook alleen via de pc. Vindt het achterlijk dat de tijden dan vanuit het niets veranderen :(.
 

DeletedUser1095

Guest
map_nl_nl5_f5e072d1d7e4261d05b68154e051590a_14575331290532.png

De top van de stammen die er nog toe doen op dit moment denk ik.
 

DeletedUser1135

Guest
Grappig kaartje, alleen denk ik dat je FAC ook wel af kan schrijven hoor.
 
Bovenaan