Top 10 Stammen.

DeletedUser

Guest
@Firebat , waarom heb je jouw reactie weggehaald?

Wil K-W fusioneren met TLR? Great, dan komt er nog een massastam bij... Was zo net een van de dingen waar ik nog wat begrip voor had bij K-W.
 

DeletedUser1095

Guest
map_nl_nl5_0fd09aa6ae27dd7690f5690d8a336376_14469232373348.png
Niet mijn sterkste kant om duidelijke kaarten te maken maar goed hier een nieuw kaartje.

Edit:

Zie dat ik TBT er ook bij heb zitten stam no. 11 mijn excuses eentje te veel gedaan.
 

DeletedUser

Guest
@RAUWR Soms moet je dingen verwijderen, Als je bedenkt dat de vijanden van deze stammen dit maar zelf uit moeten zoeken
 

DeletedUser

Guest
Verder wens ik je veel succes met F-A, alleen nu jullie weer van stam naam verandert zijn maakt dat niet echt een goede indruk, een Elite stam die niet echt weet wat ze willen
 

DeletedUser1154

Guest
Iedereen dacht drc is niet meer en dan ineens zijn ze er weer alleen onder een andere naam. Mooi iedereen even geflasht
 

DeletedUser678

Guest
Niet iedereen is mee als jullie goed opgelet hebben. Het enige wat als spijtige niet mee is zijn de stamlevels
 

DeletedUser974

Guest
Ik vraag me daarom ook af waarom niet gewoon de spelers die jullie niet wouden behouden eruit gekickt hebben.
Je vraagt je af waarom dat dan toch zo is gebeurt he? ;)
 

DeletedUser1154

Guest
Die hadden de rechten niet om iemand te kicken dus moesten ze wel een nieuwe stam oprichten
 

DeletedUser974

Guest
Die hadden de rechten niet om iemand te kicken dus moesten ze wel een nieuwe stam oprichten

Die hadden die rechten wel, alleen de stam-opricht rechten niet. Maar die speler is uiteindelijk ook over gegaan, dus gewoon een beetje vreemd :p
 

DeletedUser

Guest
Ach vooral sponks, Als hij het moeilijk krijgt dan geeft hij het vrij snel op en begint op een nieuwe wereld
 

DeletedUser678

Guest
Ach vooral sponks, Als hij het moeilijk krijgt dan geeft hij het vrij snel op en begint op een nieuwe wereld
Rare hersenkronkel die je daar hebt. Heb het nog niet moeilijk gehad op geen enkele wereld. Wereld 1 doorgegeven aan co-op door interesseverlies en tijdstekort, w5 is nog altijd mijn wereldje, w7 gewoon gaan kijken en spelen voor de kazerneprijs van 750 kronen, die ik glansrijk heb binnengehaald
 

DeletedUser678

Guest
Goed hoor @Firebat beschuldiging uithalen en dan maar stil wegkruipen in het hoekje omdat je het niet kan halen?
 

DeletedUser974

Guest
Even on topic:
Is het eigenlijk Apestaartje of Apenstaartje?
 

DeletedUser

Guest
ape(n)staartje, ik denk enkelvoudig eigenlijk, want een aap heeft toch maar 1 staart??

volgens mij heet zon ding in grote mensen taal een ad of een at, of is het een att of een adt.

wat ik me altijd afvraag, in appeltaart, zit appel,
maar zit in een honde(n)koekje ook hond???
 

DeletedUser

Guest
ja, sry, druk leven hé ;)

mijn kaart is ondertussen al meer dan 4 uur aan het laden, dus zal ik maar eens de pagina refreshen en hopen dat het nu wel gaat...
 

DeletedUser918

Guest
Officieel: apenstaartje
In de officiële spelling geldt deze regel voor de tussen-n: als het eerste deel alleen een meervoud heeft op -en (en niet ook een meervoud op -es), schrijf je doorgaans een tussen-n in samenstellingen met dat eerste deel. Het is volgens deze regel apenstaartje (aap heeft immers alleen het meervoud apen) naast bijvoorbeeld gazellestaart (gazelle heeft ook het meervoud gazelles).

Bron: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/apenstaart
 
Bovenaan