Community The Return of Relax!

DeletedUser6

Guest
Goedenavond Tribal Warriors!

Zoals jullie misschien al gemerkt hadden hebben heeft @Grey Worm de afgelopen tijd tijdelijk mijn taken overgenomen. Dit in verband met mijn vakantie. Vanaf morgen ben ik dan ook weer 100% aanwezig. Datzelfde geld voor Bliksem, Vortex & Admiral. Aangezien half Nederland rond dezelfde tijd op vakantie gaat hebben we wat extra druk gezet op de rest van het moderator team. Het kan dus zijn dat jullie hierdoor soms wat langer hebben moeten wachten op reacties van de support. Hiervoor mijn excuses.

Ik wil het team en Grey dan ook hartelijk bedanken voor hun inzet de afgelopen tijd.

Dat gezegd hebbende is er nog een 2e reden voor deze post:
De launch van NL06. We hebben deze voor vandaag aangekondigd. Dit was zoals jullie gezien hebben niet correct. Gedurende mijn vakantie heb ik tussendoor even snel nog wat informatie doorgestuurd naar het team, echter was deze naderhand veranderd. Dat heb ik dus niet meer tijdig kunnen communiceren. Wat natuurlijk ontzettend vervelend is!

Om deze reden zal ik onze Contest uitbreiden! De prijs zal naar de 5 spelers gaan die het kortste bij zitten met een hoofdprijs voor de speler die er het dichtste bij zit!

De wereld zal morgen, dinsdag 4 augustus 2015 dan echt officieel van start gaan!

Met vriendelijke groet,
Didier
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan