The Obsidian Order

DeletedUser854

Guest
Momenteel bestaan wij uit zes enthousiaste, actieve en leuke leden, maar we zijn op zoek naar versterking!

Ik kan natuurlijk met termen gaan strooien als elitestam en elitespelers, maar zo werkt het natuurlijk niet. Wij vinden het belangrijk dat potentiële leden plezier hebben in het spel, actief zijn en zich betrokken voelen bij de stam. Dit uit zich natuurlijk op verschillende manieren. We verwachten mensen die tot het einde willen strijden, zowel met als voor elkaar!

Binnen de stam zelf is er alle ruimte voor iedereen. We zijn geen dictatuur: alle leden zijn even belangrijk en worden ook gehoord, maar uiteraard heeft de leiding wel de doorslaggevende stem. Hierdoor hopen we een stimulerende omgeving te creëren waarbij iedereen kan zeggen wat hij/zij wil zeggen, zodat we een uitstekende communicatie ontwikkelen.

En wat is het doel, vraag je je af? Samen groeien en sterk worden, zodat we ons gezamenlijk ontwikkelen tot (ik ga het toch zeggen) elitestam en onze plaats opeisen in deze wereld.

Denk je nou, ik kan me helemaal vinden in dit profiel? Ga ons dan zoeken op Eremitage! De aanvraaginformatie wil nog niet wat wij willen, maar als je een berichtje stuurt naar iemand van de leiding of zelfs van de stam, dan komt het allemaal goed. Ervaring op TW 1 of 2 of met andere strategische games is een pre, maar zeker geen vereiste en een leuk puntenaantal werkt ook zeker in je voordeel als je lid wil worden (kijk voor een indicatie naar het puntengemiddelde van de stam)!

We horen graag van nieuwe potentiële leden.

Veel spelplezier en moge de beste stam/speler winnen! :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een berichtje gekregen van jullie ja, om me samen met thek aan te sluiten. Echter heb ik jullie even door de stats gehaald en geen van jullie hebben top 30 of zelfs 40 gespeeld, jammer genoeg. Kan je me aangeven waarom wij zouden moeten joinen? Dan hebben anderen er ook wat aan. :)
 

DeletedUser602

Guest
Ik zit erin, en ik heb wel degelijk in de top gespeeld ^^
 

DeletedUser854

Guest
Daarnaast: wat niet is, kan nog komen ;)
Dit sluit wat mij betreft wel aan met wat wij willen: samen groot worden. En wie weet welke spelers uit deze stam over een maand in de top 30 of 40 staan! Stats zijn handig, maar elke wereld is weer anders en behaalde resultaten bieden uiteraard geen garantie ;)
 

DeletedUser602

Guest
Beginnersbescherming is nu zo'n beetje voor iedereen afgelopen, dus nu gaan ook de eerste slachtoffers vallen. De massa stammen zullen 1 voor 1 uit elkaar vallen :)
 

DeletedUser516

Guest
Ik heb een berichtje gekregen van jullie ja, om me samen met thek aan te sluiten. Echter heb ik jullie even door de stats gehaald en geen van jullie hebben top 30 of zelfs 40 gespeeld, jammer genoeg. Kan je me aangeven waarom wij zouden moeten joinen? Dan hebben anderen er ook wat aan. :)

wie is wij ;) aangezien je niet met meer op een account mag ;)
 
Bovenaan