THD Bagger

Droeftoeter

Casual Lid
Even volledige verhaal:
Duck30 zat eerst bij de stam TKO. Krijgt een trein binnen die blijft hangen op 5 loyaliteit. Vervolgens verlaat hij zijn eigen stam, probeert zich aan te melden bij PRO de stam waar merops en ik bij zitten. Vervolgens gaat hij voor THD. Dat is toch echt een typisch geval van vluchten
 

danger008

Bekend Lid
het leven is niet eerlijk.

wat ik zou doen is blijven aanvallen en misschien gaat die stam inzien dat het niet waard is om iemand te recruteren die al van voor dat hij joinde aangevallen heeft want daar hebben ze niks mee
 

DeletedUser664

Guest
Ik vind dit een hele goede stam, vooral proudm. Als het aan mij lag hadden we er een dikke BG mee gehad hoor.

Wat denk jij? @Cele
 

DeletedUser787

Guest
Ik vind dit een hele goede stam, vooral proudm. Als het aan mij lag hadden we er een dikke BG mee gehad hoor.

Wat denk jij? @Cele

Naja die kerels kunnen er wat van, inderdaad met name die fantastische leider. Hij houdt altijd het hoofd koel, ook al krijgt hij 3 spionage-aanvallen :eek: Pfoe, was daar eff nipt dat ze een spionageverslag hadden. Gelukkig ging hij niet hysterisch als een klein kindje gaan rond lopen en domme berichten de wereld in sturen. Echte toppers!
 
Bovenaan