Tavernes

DeletedUser1541

Guest
Ik vind dat de groep spelers steeds kleiner word, als ze nou eens met dat eindspel komen. Dat zou leuk zijn, dan krijg je vast wel een bomvolle werelds met spelers die ff old school willen spelen met een nieuwe functie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser878

Guest
Ik vind dat de groep spelers steeds kleiner word, als ze nou eens met dat eindspel komen. Dat zou leuk zijn, dan krijg je vast wel een bomvolle spelers die ff old school willen spelen met een nieuwe functie
Volledig mee eens.
 

DeletedUser1517

Guest
Stil hier voor een nieuwe wereld...
Wie heeft er oorlog met wie? Wat voor spannends gebeurt er allemaal? Meestal is er in het begin van de wereld een actieve discussie op het forum... dat mis ik hier wat :(
 

DeletedUser1739

Guest
Wat was het, iets meer als een maand na de opening van Orava, snap dat er veel verdient is aan de kronen daar, maarja een nieuwe wereld openen heeft ook invloed op de toestroom daar
 

DeletedUser1325

Guest
Stil hier voor een nieuwe wereld...
Wie heeft er oorlog met wie? Wat voor spannends gebeurt er allemaal? Meestal is er in het begin van de wereld een actieve discussie op het forum... dat mis ik hier wat :(
Weinig mensen die ook actief zijn op het AF
Wat was het, iets meer als een maand na de opening van Orava, snap dat er veel verdient is aan de kronen daar, maarja een nieuwe wereld openen heeft ook invloed op de toestroom daar
Tja te vroeg, maar toch maar even een kijkje genomen daar, mocht het in de toekomst op W15 helemaal fout gaan :p
 

DeletedUser1739

Guest
Wat is dat nou voor instelling, W15 gaan we gewoon ff knallen
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Stil hier voor een nieuwe wereld...
Wie heeft er oorlog met wie? Wat voor spannends gebeurt er allemaal? Meestal is er in het begin van de wereld een actieve discussie op het forum... dat mis ik hier wat :(

met 3-5 dorpen kun je vaak nog niet echt oorlog voeren in het begin :p
 
Bovenaan