Taverne

seayeon

Bekend Lid
@knuppel HTF heeft niks opgerold , de wereld was al beslist voor de stam uit elkaar viel
Jullie verloren daarvoor al dorpen bij de vleet

Aan mij , timo , jackie , en meer
HTF DACHT dat ze al gewonnen hadden , de dag dat ik en jente door 30 man na een maand de laatste dorpjes verloren
Maar welke tip geef ik altijd

Never give up!
Jullie hadden die wereld nooit gewonnen , of die stam nu uit elkaar viel of niet

Je weet dat ik respect voor je heb
Juist omdat je niet opgeeft , maar je was een van de enigen in HTF , de meesten (buiten Nick) zijn overgelopen omdat ze beseften dat HTF niet ging winnen

Maar het is wel ironisch eigenlijk , want zijn leden hebben gedaan wat hij elke keer probeert , maar hij heeft vaker gewoon alsnog verloren xd


@wiebe king
Nee het staat voor huppelteefjes ( inb4 ban voor dit , dan lach ik me weer is krom)
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
de stam die THIS IS SPARTA opgerold had op palmidi maar uiteindelijk uit elkaar viel
Idd. Wij hebben this is sparta afgemaakt, geen ontkenning aan mogelijk, daarna heeft Nameless, HTF afgemaakt. Je kan roepen wat je wil en verzinnen wat je wil DS, HTF heeft This is sparta wel degelijk ingemaakt. Schrijf nog maar paar komische verhaaltjes hier neer of ontkenningen,iedereen weet dit. Succes verders knuppel :) maak ze af op de nieuwe wereld!
 

seayeon

Bekend Lid
@wiebe king , je moest is weten wat ik weet xd
Niet alleen in mijn ogen
In de ogen van Gung en Warrior ook , dat is nu net wat vandaag bevestigd is
Maar de personen die het weten weten het , voor de rest is het iets om nooit achter te komen xd
 

DeletedUser2233

Guest
we gaan het proberen deze wereld, al ziet het er moeilijk uit tussen ss en obi in maarja

zoals ten hag ooit zei: it aint over till its over :p
 

..m.

Actief Lid
@wiebe king , je moest is weten wat ik weet xd
Niet alleen in mijn ogen
In de ogen van Gung en Warrior ook , dat is nu net wat vandaag bevestigd is
Maar de personen die het weten weten het , voor de rest is het iets om nooit achter te komen xd

het gaat er niet om wat men vind, het gaat erom wie er aan het eind van de wereld in de winnende stam zit.. een win is een win, als je niet in de winnende stam zit als de wereld eindigt heb je dus niet gewonnen

maarja das waarschijnlijk een onorthodoxe mening.
 

DeletedUser2152

Guest
Bovenaan