Taverne

DeletedUser

Guest
Ik ben net weer opgezadeld met 200 kronen vanwege mijn activiteit op wl 27 :D
 

DeletedUser1374

Guest
Haha :D

Wereld 27 lijk me leuker wegens meer volk, maar zal daar moeten opletten om niet te snel in punten te groeien. Wereld 28 gaat echt goed en is mijn locatie van tweede dorp ideaal, maar lijkt me maar saaie boel te gaan worden, mss had ik beter herbegonnen in september ipv in de zomer --' :D
 

DeletedUser1449

Guest
Wereld 27 valt me erg mee, had het veel slechter ingeschat. Wereld 28 kan ik nog weinig over zeggen
 

DeletedUser1449

Guest
Dat is inherent aan die debiele overwinningspunten, alle noobjes edelen zoveel mogelijk bb's in alle provincies..
 

DeletedUser1935

Guest
Dat is inherent aan die debiele overwinningspunten, alle noobjes edelen zoveel mogelijk bb's in alle provincies..

Niet alleen noobjes pakken bbs , soms heb je gewoon geen andere keuze
ja 1 andere keuze
Maar sommige mensen hebben dat ook niet in hun woordenboek staan
 

DeletedUser1449

Guest
Staat eervol in jouw woordenboek? Eervol doorvechten en de eer aan jezelf houden door je niet te verlagen tot het niveau van bb's edelen?
 

DeletedUser1935

Guest
Staat eervol in jouw woordenboek? Eervol doorvechten en de eer aan jezelf houden door je niet te verlagen tot het niveau van bb's edelen?

Nee dat heb ik geschrapt nadat jullie dat geschrapt hebben , bij jullie ook niet
Of is iemand aanvallen tijdens een ban omdat je in je broek kakt wel eervol?

#edit

Of mensen bedreigen met kick als ze niet backstabben?
Of meelopen omdat je zelf bang hebt om aangevallen te worden?
Of 2 gezichten hebben en de 1e keer het ene zeggen en de andere keer het andere

Zwijg gewoon over die bbs als je zelf niet eervol bent ;)

Adios

#edit 2
Ow ja en zelfs met screenshots van berichten hierover van leden binnen de stam blijkt dit een leugen te zijn , want er is zogezegd nooit gedregen met kick
dat is blijkbaar een aanname
Ook al komen 5 verschillende mensen dat zeggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser280

Guest
Dames, dit is de taverne.
Die verwijten doe je maar in Toppers/Floppers fora :p. Hier is het liefde :hart:hart
 

DeletedUser1449

Guest
Ik kan hier alleen maar om lachen, of huilen, of lachen, ik weet het ook allemaal niet meer pls send help:(. Verbaal verslagen door de koning van het spel: deathscyte
 

DeletedUser1935

Guest
Ik kan hier alleen maar om lachen, of huilen, of lachen, ik weet het ook allemaal niet meer pls send help:(. Verbaal verslagen door de koning van het spel: deathscyte

Je hebt nu letterlijk mijn ingame profieltekst nagedaan. Super origineel , maar dat je niet voor jezelf kan denken wisten we al even. ;)
 

DeletedUser1935

Guest
pffff ....waar ga dit nu eigenlijk allemaal over ?
EFC is boos dat ik BB edel
maar zal even kort het hele verhaal uitleggen
1. Ik viel Constant in ruzie met GanjaReaper
2. Werden beiden geband voor taalgebruik , deze ban was eerst perm , maar door de vele tickets naar support hebben we beiden een 3 dagen ban gekregen
3. Ganja weet dat , dus ook heel EFC , ik word uit EFC gekickt en tijdens mijn ban worden mijn clears gemold
4. Ik verplaats me en begin BBs te edelen om terug op te bouwen
5. Mensen die zijden van ik ga je niet aanvallen etc , en hier echt duidelijk over waren vielen me toch aan
6. Deathscythe krijgt honger naar wraak
7. Ik verwacht nog meer haat op het forum richting mij aangezien ik zowat de enige ben van de opositie die op het forum te vinden is en ook spraakzaam is. En ook al hebben ze meer dorpen etc etc meer punten etc etc , is de efficientie bij ons nu veel beter als bij hun , en dat word na een tijdje frustrerend , maar och , we zien wel hoe het afloopt zeker
 

Peeters

Ervaren Lid
weet je wat je kan doen deathscthe96 ...

nu hebben ze nog plezier omdat je er tegen vecht op die wereld ... gewoon stoppen met vechten haal het plezier er uit
ze zullen wel rap allemaal inactief worden als er geen fun meer is ;)
 
Bovenaan