Taverne

DeletedUser

Guest
Het nederlandse forum is ook dood :(
hoe heeft inno zo'n mooi spel toch zo kapot kunnen maken :mad:
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik neem aan dat dit alleen is als je je volledige balkje gebruikt? Daarin laat het spel optisch weleens zien dat je bv. 10 bijl hebt (terwijl de 10e nog in de maak is) en heb je er feitelijk maar 9. Je kan er dan dus geen 10 sturen. Het is vrij vervelend inderdaad; met preset werken helpt in die zin wel dan kom je dat niet tegen. Ik weet helaas niet wanneer dit visuele probleem gefixt zal zijn.

Edit: de fout is er ook niet altijd. Ik heb hem al lang niet gehad. Komt het soms voor nadat je een lange tijd je browser niet hebt ververst? Heb je dit ook met al je browsers? Welke gebruik je?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser678

Guest
Ik neem aan dat dit alleen is als je je volledige balkje gebruikt? Daarin laat het spel optisch weleens zien dat je bv. 10 bijl hebt (terwijl de 10e nog in de maak is) en heb je er feitelijk maar 9. Je kan er dan dus geen 10 sturen. Het is vrij vervelend inderdaad; met preset werken helpt in die zin wel dan kom je dat niet tegen. Ik weet helaas niet wanneer dit visuele probleem gefixt zal zijn.

Edit: de fout is er ook niet altijd. Ik heb hem al lang niet gehad. Komt het soms voor nadat je een lange tijd je browser niet hebt ververst? Heb je dit ook met al je browsers? Welke gebruik je?

Zelfs met regelmatig te verversen op opera had ik hem. Ben zelfs in het eenhedenscherm gaan zien en had hetzelfde aantal eenheden als in het balkje bovenaan vermeld stond.
 

DeletedUser1449

Guest
Ik heb dit ook wel eens maar heb geen idee in welke situatie dit gebeurt. Lijkt gewoon random en een aantal uur later lukt alles weer prima
 

DeletedUser1935

Guest
Gebeurt vaker
ik kwam het in het verleden voornamelijk tegen als ik overheersing activeerde en niet refreshte
Ook wel eens als je in commanderij en kazerne tegelijk bezig bent
Maar kom het nog zelden tegen
Vaak refreshen is mijn voorkeur om dit te vermijden
 
Bovenaan