Taverne

DeletedUser1517

Guest
Zolang het maar geen kaas en wijn is, is het prima voor mij
 

DeletedUser731

Guest
Kom je hier niet meespelen? :)

Misschien zit ik er al wel? :eek:

Maar on a sidenote, nee niet echt. Ik zit er wel, maar niet onder DummiBear en niet serieus.
W22 is mijn laatste wereld. Zodra die en W17 klaar zijn dan ga ik met TW2 pensioen.
 

..m.

Actief Lid
Hallo mede tw2 spelers,
Misschien een wat dommere vraag, Maar waar kan je een lijst vinden met hoeveel gs gebouwen per uur per level opleveren? Degen op de wiki klopt volgens mij niet. (heb sinds orova niet meer gespeeld dus weet niet meer echt waar je dat soort info kan vinden..)

alvast bedankt,
M.V.G.
Wiebe
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hallo mede tw2 spelers,
Misschien een wat dommere vraag, Maar waar kan je een lijst vinden met hoeveel gs gebouwen per uur per level opleveren? Degen op de wiki klopt volgens mij niet. (heb sinds orova niet meer gespeeld dus weet niet meer echt waar je dat soort info kan vinden..)

alvast bedankt,
M.V.G.
Wiebe
Deze productie klopt wel, alleen draaien wij een proef waarbij de productie per uur omhoog geschroefd is, waardoor we dus meer p/u krijgen dan op de wiki staat.
 

..m.

Actief Lid
NLC132,
bedankt voor de link (die had ik zelf ook al gevonden) maar die klopt niet volgens mij? tenminste de hoeveelheden die ik krijg (zonder boost.. helaas) zijn hoger als die daar vermeld zijn.

M.V.G.
Wiebe
 

DeletedUser974

Guest
Nou ben ik wel eens benieuwd met wat jullie nog meer kunnen spelen, dat bied opties tot een interesante (en drukke) wereld.
 

DeletedUser974

Guest
Nouja, als ebijvoorbeeld de grondstofproductie aangepast kan worden, wat kan er dan nog meer worden aangepast.
ik weet bv de nachtbonus, maar wat zijn de andere opties?
 

DeletedUser1517

Guest
Weinig leven op het forum over deze wereld... wat gebeurt er allemaal op deze wereld? Zijn er al top/flop spelers en stammen die je in het desbetreffende topic wil nomineren,... Laat jullie vooral gaan! :D
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Toen de mensen van het minimum aantal kronen dat je moest gebruiken om in deze wereld mee te draaien hoorden zijn ze spontaan vertrokken. Gek hé.

En ik maar denken dat we kronborg al hadden gehad :confused:
 
Bovenaan