Taverne

DeletedUser854

Guest
De naam van de winnende stam maakt de aankondiging van het winnen van de wereld toch net wat leuker xD

Gefeliciteerd!
 

DeletedUser1517

Guest
@Zjosketoch @Anarcho @wolfpack: wel diep triest hoe jullie misbruik maken van jullie leidersfunctie om jullie rang af te dwingen. Proficiat met jullie overwinning, dat eigenlijk geen overwinning is. Ik hoop dat jullie van jullie machtsmisbruik genoten hebben, want dat zal op geen andere wereld meer pakken! Bij deze verklaar ik jullie dan ook tot de grootste noobs van deze wereld, dan vallen jullie ook in die categorie mooi in de prijzen :p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Toch jammer dat ik kennelijk nog ergens een provincie met 2 dorpen had...

e271fe6e00d4bf96a70aaef3532ed4ac.png
 

DeletedUser1517

Guest
Spijtig dat ze niet durven te reageren... proves my point! Nochtans heeft @wolfpack gisteren wel op een ander topic gereageerd en gaat die weer een nieuwe wereld spelen, opnieuw met dezelfde strategie en machtsmisbruik?
 

DeletedUser1935

Guest
@Zjosketoch @Anarcho @wolfpack: wel diep triest hoe jullie misbruik maken van jullie leidersfunctie om jullie rang af te dwingen. Proficiat met jullie overwinning, dat eigenlijk geen overwinning is. Ik hoop dat jullie van jullie machtsmisbruik genoten hebben, want dat zal op geen andere wereld meer pakken! Bij deze verklaar ik jullie dan ook tot de grootste noobs van deze wereld, dan vallen jullie ook in die categorie mooi in de prijzen :p

Je weet toch dat Wolfpack pas helemaal op het einde de oprichter is geworden he?
NLC132 Wat heb jij al bereikt dat je je geroepen voelt om iedereen te kleineren?
Of is het pure jaloezie?
 

DeletedUser1517

Guest
Je weet toch dat Wolfpack pas helemaal op het einde de oprichter is geworden he?
NLC132 Wat heb jij al bereikt dat je je geroepen voelt om iedereen te kleineren?
Of is het pure jaloezie?
Wie kan er hier dingen niet loslaten? Volgens mij ben jij dat, jawel :) Overal lopen verkondigen hoe oneerlijk het is op w26 en dit en dat, kronen,... laat het los, is niet goed voor je hartje.
En verder, ik speelde niet op deze wereld, heb van een aantal mensen het hele verhaal gehoord en ik vind het énorm oneerlijk hoe ze gehandeld hebben. Dat is mijn mening, en voor zover ik weet mag ik die nog altijd hebben. Jij hoeft daar niet op in te gaan, want jij houdt daar een andere mening op na, prima! Ik wil gewoon voorkomen dat zulke zaken zich opnieuw voordoen op een nieuwe wereld en dat ze ten volle beseffen hoe ze geprofiteerd hebben en hun macht hebben doorgedrukt en misbruikt, meer niet... waarschijnlijk ga je hier weer op reageren en me tegenspreken, ik kijk er al naar uit :D
 

DeletedUser1758

Guest
Ja ja Ja ik hoor je wel roepen , maar kom is met wat concreets.
Zo makkelijk roepen.....ik was er niet bij maar heb van horen zeggen!!
 

DeletedUser1517

Guest
Ja ja Ja ik hoor je wel roepen , maar kom is met wat concreets.
Zo makkelijk roepen.....ik was er niet bij maar heb van horen zeggen!!
Bijvoorbeeld: stamleden een limiet opleggen om VP's te halen om zelf maar in de top 3 te blijven en als ze erover gaan te kicken, doet dat een belletje rinkelen?
 

DeletedUser1758

Guest
Je kan de popcorn weer opbergen want het klopt helemaal.
In mijn stam zaten we maar met 20 man en hadden de wereld naar onze hand gezet.
De toenmalige leiding heeft toen de stam opengezet en iedereen kon lid worden als protest tegen de overwinningspunten.
Met dien verstande dat we de ranking van de normale puntentelling zouden aanhouden voor de overwinning.
Zo zou iedereen in de winnende stam zitten en moesten we nog 6 a 7 weken ploeteren om BB dorpen en niet leden te veroveren om aan de 1500 overwinningspunten te komen.
Tja als er dan figuren zijn die denken slim te zijn en dan de nr 1 positie te kunnen pakken met heel weinig dorpen en een zeer bedroevend ODA. En je waarschuwt ze eerst en hij zegt dan zelf wel uit te maken wat hij doet....dan kun je een reactie verwachten.
Is dat machtsmisbruik?
Ik denk dat je in elke stam buiten gegooid wordt als je buiten de paden wandelt.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat de aangewezen leiders hebben gezorgd dat zij zelf even de top 3 posities zouden claimen voor kronen. Niemand protesteerde verder omdat iedereen wilde dat de wereld er klaar mee was en ze anders toch gekickt zouden worden :p
 

DeletedUser1517

Guest
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat de aangewezen leiders hebben gezorgd dat zij zelf even de top 3 posities zouden claimen voor kronen. Niemand protesteerde verder omdat iedereen wilde dat de wereld er klaar mee was en ze anders toch gekickt zouden worden :p
Dat dus! Was duidelijk geen beslissing van heel de stam, maar van een paar enkelingen die alles in hun voordeel zette en geen tegenspraak of andere meningen dulde -> anders werd de laars aangetrokken, dat ruikt toch naar machtsmisbruik, niet? @wolfpack
 

DeletedUser1935

Guest
Ik denk dat hij meer doelt op het feit dat de aangewezen leiders hebben gezorgd dat zij zelf even de top 3 posities zouden claimen voor kronen. Niemand protesteerde verder omdat iedereen wilde dat de wereld er klaar mee was en ze anders toch gekickt zouden worden :p

Ik heb gehoord wat er gebeurd is op Uruq , ze kwamen zich dus ook in 27 melden bij de stam waar ik recruiter ben , toen hoorde ik jou naam vallen , beslissing was snel gemaakt

Dat dus! Was duidelijk geen beslissing van heel de stam, maar van een paar enkelingen die alles in hun voordeel zette en geen tegenspraak of andere meningen dulde -> anders werd de laars aangetrokken, dat ruikt toch naar machtsmisbruik, niet? @wolfpack

Doet pijn om het te zeggen , maar je had blijkbaar gelijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
ëén waarschuwing om geen dubbelposts te plaatsen ;) Nu samengevoegd.

Do tell

Wolfpack en anarcho zijn mensen die , als ze in hun ongelijk zijn graag iemand de huid vol schelden , die op het einde de #1 posties hebben genomen omdat ze de gratis kroontjes wouden
Want even voor de duidelijkheid
Wolfpack en anarcho , er waren genoeg leden die veel meer ODA hadden dan jullie , en veel meer gepresteerd hadden dan jullie , maar CF is gestopt en toen hebben jullie de top 3 ge-eist

De hele wereld Uruqhart was een achterbaks spelletje , met verraad , leugens , en achterbaks gedrag , Toetert of hoe die knuppel ook mag heten is ook zon manipulatief mannetje , en hoe die gast ook al weer heet die #3 is geworden ook
Samen met de spion die ze in Het Domino effect hadden gestoken , zonder deze achterbakse acties , was de kans veel kleiner dat UAW zelfs deze wereld zou winnen , maar alles was doorgestoken kaart en op voorhand afgesproken.

Die wereld was echt het toppunt van zielig
 

DeletedUser1935

Guest
Ja, dat ben ik dan wel volledig met je eens.

Is dat voor het eerst ? :p
Ik gedraag me ook niet altijd even goed in pm , maar ik speel wel geen spelletjes achter de rug , als ik ergens in een wereld wil winnen wil ik dat op eigen kracht doen , en op W26 waren de Krijgers gewoon te sterk , en vooral collectief ook met meer leden die op 1 lijn zaten terwijl bij ons ineens de helft inactief valt
Maar dat doet niks af van de prestatie , maar om daarom een spion in die fam te gaan steken ? daar beginnen we niet aan , Wolfpack en anarcho hadden zich ook aangemeld hier bij EFC in w27
Toen kreeg ik wat te horen van Snipedd , daarna ben ik dan eens beginnen praten met oude vrienden van uruq , en toen kreeg ik te horen wat er allemaal gebeurd is daar nog na dat ik vertrokken ben

Het is allemaal erg hoe ver mensen kunnen gaan in een spel om zichzelf een naam aan te brengen , alleen voor hun draait dat niet echt positief uit deze keer
 
Bovenaan