Taverne

DeletedUser1497

Guest
Mensen, willen jullie stoppen met Farmen? Dan blijft er tenminste iets voor me over :)
 

DeletedUser31

Guest
1ErwQq1zSlOFRjoVjJb5rA.png

We mochten het weer aanschouwen :p
 

DeletedUser1351

Guest
kan best zijn allemaal gezellig , maar ik persoonlijk denk dat v te sterk is voor de tegenstand .
zet een meerderheid beesten bij elkaar en de spanning is weg , je zal niet meer moeten vechten net als gebeurd bij U in w20 .
dan is het net een uitdaging om tegen zulke stammen /beesten te knokken, niet ze te joinen .
 

DeletedUser

Guest
kan best zijn allemaal gezellig , maar ik persoonlijk denk dat v te sterk is voor de tegenstand .
zet een meerderheid beesten bij elkaar en de spanning is weg , je zal niet meer moeten vechten net als gebeurd bij U in w20 .
dan is het net een uitdaging om tegen zulke stammen /beesten te knokken, niet ze te joinen .

Het zal mooi zijn als de topstammen uit elke wereld in eens beginnen op een wereld. Wat een chaos krijg je dan op de wereld. Helaas gaat dit niet gebeuren ben ik bang.
 

Peeters

Ervaren Lid
klink ook beetje normaal iedereen zit graag in een actieve stam waar veel beweging is , men heeft nu eenmaal graag een antw . als je iets post of een vraag steld (of in sommige gevallen graag os op tijd) ..... en juist op die manier komen idd de beesten zoals hippie het zo mooi noemde bij elkaar terecht ...

dus dit kan ook niet anders dat dit elke wereld dan gebeurt ... maar het leukste zou zijn voor iedereen dat een wereld genoeg van die beesten heeft om zo 3 a 4 stammen te vullen , zo heeft elke wereld de spanning die het nodig heeft , dus inno mannen en vrouwen maak het spel beter en aantrekkelijker zodat de toestroom van nieuwe spelers groter is dan de uitstroom ;)
 

DeletedUser1351

Guest
w15 zag er zo een beetje uit, met vele toppers in elke stam, de kronen vlogen in het rond van de start, maar werd per maand inactiever .
Het zal mooi zijn als de topstammen uit elke wereld in eens beginnen op een wereld. Wat een chaos krijg je dan op de wereld. Helaas gaat dit niet gebeuren ben ik bang.
dan wint TF weeral :D
boring ;)
 

DeletedUser397

Guest
tja, als niemand de boycot wilt doen hou ik het er voor bekeken en dan zie ik -V- idd de kop nemen
 
Bovenaan