Taverne

DeletedUser974

Guest
Ik had een andere, maar ben gereset omdat ik nog mijn mod-dingetje had.
Ik kan er dus niks aan doen!
 

Peeters

Ervaren Lid
haha goe bezig mannen we maken ze niet alleen zot int spel maar ook onze mods hier op het AF doe zo voort :D
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik had een andere, maar ben gereset omdat ik nog mijn mod-dingetje had.
Ik kan er dus niks aan doen!
Wut, ik delete net iemands avatar en zie inderdaad dat je dat dingetje krijgt :eek: Nouja, doe gewoon je oude avatar maar dan zonder dat mod-teken? :p

haha goe bezig mannen we maken ze niet alleen zot int spel maar ook onze mods hier op het AF doe zo voort :D
Bwa niet allemaal hoor, ik denk dat alleen ik er last van heb :p
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
4 dorpjes zonder AH, waarom vinden mensen die edelman uit rad zo vreselijk? i'm lovin it!!!
 

DeletedUser974

Guest
4 dorpjes zonder AH, waarom vinden mensen die edelman uit rad zo vreselijk? i'm lovin it!!!
Wacht maar tot je zometeen muntjes moet bijslaan.
Of erger, dat je een keer van de kaart wordt geveegd omdat er uit het 500p dorpje naast je 'snachts ff 4 edels op je wordt gegooid xD
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Wacht maar tot je zometeen muntjes moet bijslaan.
Of erger, dat je een keer van de kaart wordt geveegd omdat er uit het 500p dorpje naast je 'snachts ff 4 edels op je wordt gegooid xD
Heeft iemand dat al eens meegemaakt? Wel benieuwd naar :p
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Wacht maar tot je zometeen muntjes moet bijslaan.
Of erger, dat je een keer van de kaart wordt geveegd omdat er uit het 500p dorpje naast je 'snachts ff 4 edels op je wordt gegooid xD

En toch heeft het me een kleine 280k GS bespaard omdat ik de edels gratis kreeg, still not seeing the downside ^^
 

DeletedUser974

Guest
Heeft iemand dat al eens meegemaakt? Wel benieuwd naar :p
Net wel een farm doodgelopen op een barbarendorp die ge-edelt is.
De persoon die deze had ge-edelt zijn dorp was 280punten en nog in beginbescherming, had nog geeneens 2 dorpen xD
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik wil dat nu eens proberen, treintje vanuit een dorp met 250 punten sturen en kijken of ie serieus genomen word. xD ( vooral als het mn enige dorpje is ghehe )
 

DeletedUser974

Guest
Ik wil dat nu eens proberen, treintje vanuit een dorp met 250 punten sturen en kijken of ie serieus genomen word. xD ( vooral als het mn enige dorpje is ghehe )

Ik had het in w19, zat nog in beginbescherming en had al een treintje ;)
 

DeletedUser503

Guest
zijn rijkelijk seizoen en goede oogst te combineren op 1 dorp?
 
Bovenaan