Taverne

DeletedUser1616

Guest
@Dutch Pirate
Nouja. Leiding zat een beetje te aan te modderen. Dit besluit, oh nee dat. Ze logen tegen anderen en zette relaties hiermee op het spel. Ruzies tussen leidinggevenden, dit in combinarie met een paar tegendraadse leden en het was feest!

Niet zo heel spannend eigenlijk, gewoon dagelijkse hap.

Daarentegen Cinex Straigth up barbde. Geen idee waarom die dat deed.
 

DeletedUser1616

Guest
Naja. No offense naar de leiders hoor. Ze deden vast hen uiterste best en ze zette wel een redelijk grote stam op de been. Heb zelf ook geen problemen met iemand in of buiten de stam. Alleen allemaal bij elkaar, in dezelfde stam, werkte het voor mij niet.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Naja. No offense naar de leiders hoor. Ze deden vast hen uiterste best en ze zette wel een redelijk grote stam op de been. Heb zelf ook geen problemen met iemand in of buiten de stam. Alleen allemaal bij elkaar, in dezelfde stam, werkte het voor mij niet.
Je bent en blijft ook een lieverd he @Atag :) jammer dat je de wereldwinst op 12 niet meer hebt meegemaakt :)
 

DeletedUser1616

Guest
Ik een lieverd.... Nah, verkeerde voor de geest... ;) En tja. Kreeg problemen met de relatie die ik had en Uni werd moeilijker. Dus was toendertijd beetje opgefokt en had er geen tijd noch zin meer voor :) Gefeliciteerd trouwens! Ookal was t allang duidelijk =]
 

Peeters

Ervaren Lid
heu ikke ? :confused: ben de braafste dat er rondloopt dat weet je toch
al ben ik niet echt tevreden over je dat je men farm ript :eek:
 

DeletedUser1616

Guest
Jaah Jij. Ik heb t wel meegekregen.. mij een beetje claimen :(:( En tja. Tja... moet proberen goud te verdienen joh!
 

Peeters

Ervaren Lid
niet geloven wat andere zeggen :D geloof mij maar ik ben de braafste .... je kan morgenvroeg gerust en rustig uitslapen hoor :D



dutch pirate nb duurt tot 7 uur op deze wereld hé ?
 

DeletedUser1616

Guest
Oh gelukkig! Ik werd al helemaal bang joh. Maar moet optijd op om naar de kerk te gaan biechten.
 

DeletedUser1616

Guest
Haha Jaa daarover... Maar goed nieuws ik heb de plunderaar van de dag award gekregen daardoor ;)
 

DeletedUser1616

Guest
Ja.. snap er niets van. Misschien moet ik niet 100 waves tegelijk op de dichtsbijzijnde barbaar sturen de godsganze dag.
 
Bovenaan