Taverne

DeletedUser1915

Guest
zow is t nou klaar?
-U- gooit de handdoek in de ring? fuseert niet uit noodzaak maar om t potje te eindigen?
maakt ook niet uit de winter is bijna over dan kunnen we achter het beeldscherm vandaan :)
 

DeletedUser1915

Guest
hahahaha dank je
de laatste week wat ongeplander de aanvallen gelanceerd maar toch heb een beetje weerstand kunnen bieden
(goed gesniped trouwens)

ook mijn complimenten :p
 

DeletedUser974

Guest
Ik heb mijn clears er nog ff uitgegooid zonder geloof (stuk of 250 :p).
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit sowieso een geweldige tegenstander. Altijd respect geweest. Erg mooi om te zien. We hebben wel eens anders meegemaakt of niet @Peeters :p:p:p
 

Peeters

Ervaren Lid
haha idd :p haha was zelf een oorlog uitvechten op het forum vond ik :D op deze wereld is er altijd repect geweest voor de tegenstander en dat vind ik fijn we zijn allemaal mensen die gewoon een pleziertje zoeken met dit spel , dus respect tegenstanders.... omdat jullie je zo sportief gedragen dat verdient ook een grote bravo ;)
 
ik vind dat @Zstardustarimes het sportief opneemt , dat siert hem wel
was wel leuk om tegen hem te spelen al had ik dat met 2 dorpen in zijn gebied snel verloren
mooi gespeeld knul
Ik bleef bij 1 van de 2 dorpen steken op 2 loyaliteit. :D
En ik maar vloeken want was zo zwaar gehavend door de aanvallen van Mighty dat ik er echt niks meer had staan om nog 1 poging te doen. Ge moest eens weten ;o)

JA wij wilden gewoon lekker spelen, voor dat gezeik zijn de meeste in onze stam te oud. ;o)
En zo'n soortgelijk gezeik heeft onze stam in't begin van de wereld helaas ook de das omgedaan (een paar spelers die alles wilden bepalen maar er niks van snapten) en dat zijn we eigenlijk nooit meer te boven gekomen. T was hollen achter de feiten en als je dan in't centrum van de wereld zit, dan is het incasseren, irriteren en af en toe nog eens een klein stootje uithalen. T mocht ook nie te gemakkelijk gaan voor jullie hé.
 
Bovenaan