Statische kaart week 46.

DeletedUser

Guest
Week 46 is inmiddels voorbij, Dus hier zoals belooft een kaartje met wat nieuwtjes vanuit het oogpunt van EFC. Ik hou alles net zo basic als de vorige keer. Info is dus alleen wat men aan vijandelijke dorpen heeft veroverd. ( dus geen bbtjes en het internen of veroveren van vijandelijke inactieve spelers)


Elite Fighting Crew (EFC) :
- Dorpen veroverd van WLS & B-D : 104+- ( grotendeels afgenomen van WLS)
- Dorpen verloren aan WLS & B-D : 6

WOLVES (WLS) :

- Dorpen veroverd van EFC: 6

The Black death (B-D) :
- Dorpen veroverd van EFC: 0


Korte samenvatting:


- TRM is no more, alle actieve leden waren overgegaan naar WLS.

- B-D stond vrijwel stil in het veroveren van vijandelijke dorpen, konden niet met hun clears er door heen komen en nam daarom bb dorpen elders in.

- WLS heeft afscheid moeten nemen van een mede strijder met toen de meeste dorpen en punten. Deze is helaas inactief geraakt. Verder hebben zij op Vrijdag/Zaterdag een poging gedaan om dorpen in te nemen van EFC. Gigantische verliezen geleden zonder resultaat al zeg ik het zelf.

Hebben Zondag er 6 afhandig weten te maken. Dit wel met een beetje voorkennis(ex-EFC lid). Deze wist waar wat een beetje kon staan. EFC ging er vanuit dat er wel een NAP zou zijn aangezien er niet met een ruzie uit elkaar is gegaan en hier en daar nog met elkaar gesproken werd. Ook werd aangegeven dat hij met rust gelaten zou worden, dezelfde afspraak die hij voorheen met WLS had toen hij in EFC verbleef. Is vervolgens WLS gejoined en is gaan aanvallen. Het nieuwe lid is tevens ook diegene geweest die de 6 dorpen veroverd heeft.

- EFC heeft afscheid moeten nemen van een mede strijder. Boekt verder resultaten in het westen en hebben in het oosten veel clears af kunnen slaan van WLS.

Het kaartje;

http://static.tw2-tools.com/map_nl_nl27_5cd8bd150509b69f1c3971064631d3cf_15425845780168.png

( Pier en Fun even apart van de stammen gezet. Deze zijn namelijk ergens in het midden van de week overgegaan/inactief geraakt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
Week 46 is inmiddels voorbij, Dus hier zoals belooft een kaartje met wat nieuwtjes vanuit het oogpunt van EFC. Ik hou alles net zo basic als de vorige keer. Info is dus alleen wat men aan vijandelijke dorpen heeft veroverd. ( dus geen bbtjes en het internen of veroveren van vijandelijke inactieve spelers)


Elite Fighting Crew (EFC) :
- Dorpen veroverd van WLS & B-D : 104+- ( grotendeels afgenomen van WLS)
- Dorpen verloren aan WLS & B-D : 6

WOLVES (WLS) :

- Dorpen veroverd van EFC: 6

The Black death (B-D) :
- Dorpen veroverd van EFC: 0


Korte samenvatting:


- TRM is no more, alle actieve leden waren overgegaan naar WLS.

- B-D stond vrijwel stil in het veroveren van vijandelijke dorpen, konden niet met hun clears er door heen komen en nam daarom bb dorpen elders in.

- WLS heeft afscheid moeten nemen van een mede strijder met toen de meeste dorpen en punten. Deze is helaas inactief geraakt. Verder hebben zij op Vrijdag/Zaterdag een poging gedaan om dorpen in te nemen van EFC. Gigantische verliezen geleden zonder resultaat al zeg ik het zelf.

Hebben Zondag er 6 afhandig weten te maken. Dit wel met een beetje voorkennis(ex-EFC lid). Deze wist waar wat een beetje kon staan. EFC ging er vanuit dat er wel een NAP zou zijn aangezien er niet met een ruzie uit elkaar is gegaan en hier en daar nog met elkaar gesproken werd. Ook werd aangegeven dat hij met rust gelaten zou worden, dezelfde afspraak die hij voorheen met WLS had toen hij in EFC verbleef. Is vervolgens WLS gejoined en is gaan aanvallen. Het nieuwe lid is tevens ook diegene geweest die de 6 dorpen veroverd heeft.

- EFC heeft afscheid moeten nemen van een mede strijder. Boekt verder resultaten in het westen en hebben in het oosten veel clears af kunnen slaan van WLS.

Het kaartje;

http://static.tw2-tools.com/map_nl_nl27_5cd8bd150509b69f1c3971064631d3cf_15425845780168.png

( Pier en Fun even apart van de stammen gezet. Deze zijn namelijk ergens in het midden van de week overgegaan/inactief geraakt)

Ok over het algemeen ben ik het met je eens ,
Maar vind dat je overdrijft met het feit dat wel veel clears verloren zijn
Ik ben er 13 kwijtgeraakt en Zanotti 1 , na een goeie defactie van EFC

Maar 14 clears zou ik niet echt veel noemen , aangezien wij er ook hier in het oosten deze week meer hebben afgeslagen van EFC
Voor de rest denk ik niet dat wij veel clears zijn verloren , buiten Pier nu dan die heeft er ook een paar verloren

Pier had niet echt veel voorkennis aangezien hij geen co-ops had of co-op was van zijn buren , dus hij heeft niet echt veel kunnen zien , ik denk dat het onverwachte vooral de rol heeft gespeeld hier.

Voor de rest ja , EFC heeft veel dorpen afhandig gemaakt aan WLS en BD maar dat was ook wel de verwachting aan de westkant.
Je kan ook wel zeggen dat de dorpen die EFC van WLS heeft overgenomen enkel en alleen in het westen waren.

Vraag me ook af hoe jullie dorpentotaal maar met 86 dorpen is gestegen over de laatste 7 dagen
en dat met 100+ overnames en maar 6 verliezen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Inderdaad lijkt 14-15 clears die toen op zaterdag volgens mij verstuurd waren door jou niet heel erg veel. Het ging mij meer om de manier waarop en hoeveel verliezen er waren van jouw kant en de maar weinig van Henk zijn kant.

Dan ook nog in verhouding met de dorpen die je hebt zijn 14-15 clears wel gewoon veel. De wat grotere spelers zoals ik, zou dat wat minder zijn aangezien ik dat volgens mij in 1 dag kan bouwen.

Pier heeft naar mijn mening genoeg voorkennis. Hij kent ons in doen en laten, ritmes, wie wat waar naartoe gestuurd zou kunnen hebben en waar dus eventueel weinig OS zou staan. HIj heeft immers zeker 6 maanden met ons in EFC samen gespeeld. Dit alles kan hij gewoon simpelweg ook terug lezen uit oude chats en ook wat jij net zegt, het verrassingselement zat er ook wel in maar hij wist wel precies wie wat en wanneer hij kon aanvallen.

Ik denk dat het komt omdat Pier de stam verlaten heeft, ik zou het verder ook niet exact weten. Ik heb simpelweg de veroveringen van EFC op vijandelijke dorpen op Tribaltools geteld. Het is verder ook heel laat dus zou kunnen dat er een paar meer of minder kunnen wezen, vandaar ook de +-. Er zijn volgens mij ook amper tot geen retakes gedaan op ons.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
Inderdaad lijkt 14-15 clears die toen op zaterdag volgens mij verstuurd waren door jou niet heel erg veel. Het ging mij meer om de manier waarop en hoeveel verliezen er waren van jouw kant en de maar weinig van Henk zijn kant.

Dan ook nog in verhouding met de dorpen die je hebt zijn 14-15 clears wel gewoon veel. De wat grotere spelers zoals ik, zou dat wat minder zijn aangezien ik dat volgens mij in 1 dag kan bouwen.

Pier heeft naar mij mening genoeg voorkennis. Hij kent ons in doen en laten, ritmes, wie wat waar naartoe gestuurd zou kunnen hebben en waar dus eventueel weinig OS zou staan. Dit alles kan hij gewoon simpelweg ook terug lezen uit oude chats en ook wat jij net zegt, het verrassingselement zat er ook wel in maar hij wist wel precies wie wat en wanneer hij kon aanvallen.

Ik denk dat het komt omdat Pier de stam verlaten heeft, ik zou het verder ook niet exact weten. Ik heb simpelweg de veroveringen van EFC op vijandelijke dorpen op Tribaltools geteld. Het is verder ook heel laat dus zou kunnen dat er een paar meer of minder kunnen wezen, vandaar ook de +-. Er zijn volgens mij ook amper tot geen retakes gedaan op ons.

B-D heeft wel een paar keer retakes gedaan
Blijft wel duidelijk idd dat EFC veel dorpen heeft gepakt van ons inderdaad. (Geen zin om precies na te gaan waar het aan ligt)
Pier is EFC al verlaten nog voor het begin van deze week , dus dat zal het niet geweest zijn.

Mmmm wij weten in WLS ook goed genoeg waar Henk en Jah hun def staat , als je kijkt wat er in hun kerkdorpen gepropt word en in de provincie waar ik en damian nu klaarzitten om aan te vallen
en dan de provincies die we gescout hebben die vol met offence stonden , kunnen we allen maar afleiden dat die 2 zelf niet gigantisch veel def meer hebben in andere provincies , vandaar ook de poging om andere provincies in te geraken.
14 clears is voor een speler met 75 dorpen die 80% offensief is ook niet echt veel
En met kazerne 25 + overheersing en 12% productieboost bouw ik ook 3-4 clears per dag hoor

+ je zegt dat WLS veel clears heeft verloren dus 14 clears verdeeld over ons allemaal is heel weinig ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
+ je zegt dat WLS veel clears heeft verloren dus 14 clears verdeeld over ons allemaal is heel weinig ;)

Ik zie WLS niet als 40 man maar max als 5 man ofzo. De rest, tjah wat kunnen we erover zeggen...
 

DeletedUser1935

Guest
+ je zegt dat WLS veel clears heeft verloren dus 14 clears verdeeld over ons allemaal is heel weinig ;)

Ik zie WLS niet als 40 man maar max als 5 man ofzo. De rest, tjah wat kunnen we erover zeggen...

Weer een verwijzing naar co-misbruik dus? En dan te denken dat ik even dacht dat je normaal ging doen ...
 

DeletedUser

Guest
je of wij? Wij moeten dat beide doen. Ik doe dat nog steeds en geef gewoon mijn mening.
Kijk als men nog in een negatieve flow zit naar mij toe dan gaat men al gauw dingen anders opvatten. Ik bedoelde daarmee dat ik vind dat er maar max 5 spelers zijn die echt kwaliteiten hebben en goed actief willen spelen . Ik haakte in op het clear onderwerpje niet over het co-schap. Vandaar die citaat erbij
De rest vind ik maar wat matig en valt dus niet veel van te verwachten. Dus geen verwijzing naar co misbruik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1935

Guest
je of wij? Wij moeten dat beide doen. Ik doe dat nog steeds en geef gewoon mijn mening.
Kijk als men nog in een negatieve flow zit naar mij toe dan gaat men al gauw dingen anders opvatten. Ik bedoelde daarmee dat ik vind dat er maar max 5 spelers zijn die echt kwaliteiten hebben en goed actief willen spelen . Ik haakte in op het clear onderwerpje niet over het co-schap. Vandaar die citaat erbij
De rest vind ik maar wat matig en valt dus niet veel van te verwachten. Dus geen verwijzing naar co misbruik.

Dan vrees ik toch dat je fout zit , natuurlijk heb je verschillende tiers van activiteit

Je hebt de tier waar ik en jij inzitten en voor de rest weet ik niet of daar iemand inzit

Maar dan heb je de groep waar Hendrik , Jah , empty , pheno inzitten
waar ook 50% van Wolves inzit
Maar iedereen is nog gewoon actief , niet iedereen is even skilled natuurlijk , maar je gaat van sommige leden nog verschieten denk ik als je er zo over denkt
 

DeletedUser1935

Guest
Ik kan niet wachten op het kaartje van week 47 ganjareaper
maar kan je aub de dorpen die jullie verloren van ons en van B-D appart rekenen , als ook de dorpen die jullie van beiden stammen hebben overgenomen
 
Bovenaan