Statische kaart week 45.

DeletedUser1517

Guest
De originele berichten zijn al lang en jullie zijn krakken in het nog langer maken :D

tenor.gif


Ik ben benieuwd wat de kaart van week 46 gaat geven :p
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik heb niet alles gelezen, bij lange na niet.

Jullie zijn beide wel heel fanatiek jullie standpunten aan het verdedigen en van alles naar elkaar aan het roepen, maar het is maar een spelletje he! En dan hoor ik over IRL bedreigingen etc. dat gaat wel heel ver voor een spelletje.

Als je iemand niet mag in een spelletje, dan ga je tegen elkaar strijden. En de ene keer wint de ene, de andere keer de ander. En het is niet erg om een keer te verliezen. Het is maar een spelletje het is niet het einde van de wereld. Dus ga beide jullie ding doen op die wereld, val elkaar daar aan met troepen. En laat elkaar in berichten met rust want jullie gaan er toch niet uitkomen.

Maar onthou het is maar een spelletje:hart
 

DeletedUser280

Guest
Die hebben de hoop al opgegeven om in gesprek te gaan op deze manier met Death lol. Raken dan ook in een wellusnietus verhaal waar je zelf ook weer heel slecht in uitkomt daardoor. Ik beantwoord geen berichten ingame. Ik zelf vind ook dat dit moet stoppen hoor maar nogmaals ik ga ook niet toekijken hoe er gebullshit word over EFC. Als de bullshit stopt hoef ik ook daar niet meer op te reageren. Maar stel dat men zich zou mengen in de situatie dan word er weer gezegd van jaa jullie allemaal tegen mij dit dat zus zo. Death bedenkt altijd wel wat :p
ea2ce7be344fd30e991877315f780b31.jpg

Doet auw aan mijn oogjes dit :p
 

DeletedUser

Guest
Ja is dit het einde ???? :p:p:p

Ik houd van modder gooien maar dit is net een boek..... vreselijk :eek::eek::eek:
 
Bovenaan