Statische kaart week 45.

DeletedUser

Guest

Week 45 is inmiddels voorbij, Het is natuurlijk een beetje vreemd om op een Donderdag al verslag uit te brengen. Ik zelf vond het iets te veel werk om nou precies uit te pluizen welke stam nou daadwerkelijk wat veroverd heeft ivm het veroveren van bb dorpen, recruiteren van nieuwe leden die dorpen met zich mee brengen en het internen van eigen leden. Hierbij dus wat info vanuit het oogpunt van EFC, Interns, BB's en nieuwe leden niet meegerekend.



Elite Fighting Crew (EFC) :
- Dorpen veroverd van tegenstanders: 80+-
- Dorpen verloren aan tegenstanders: 26+- ( Alle 26 dorpen waren van Flokki en Warrior of Odin, die beide inactief zijn)

WOLVES (WLS) :

- Dorpen veroverd van EFC: 26 +-
- Dorpen verloren aan EFC: geen

Tribal Masters (TRM) :

- Dorpen veroverd van EFC: Geen
- Dorpen verloren aan EFC: 30

The Black death (B-D) :

- Dorpen veroverd van EFC: Geen
- Dorpen verloren aan EFC: 11 +-

Korte samenvatting:

- TRM en B-D stonden vrijwel stil in het veroveren van vijandelijke dorpen.
- WLS daar in tegen hebben er 26+- genomen, lekker bezig.
- EFC heeft net als de andere stammen te kampen met inactieve spelers zoals te zien is hierboven, maar stijgt nog steeds het meest.

Het kaartje;

http://static.tw2-tools.com/map_nl_nl27_fa42d9eadd60f38d054b8c294128537e_15420306485029.png


Nieuwtjes en/of modder:

- Wat helaas niet meer te lezen is op het forum topicje dat aangemaakt is door Death omtrent een statische kaart + info, stond dat hij contact had met flokki en warrior of odin op Discord waarin hij onder andere verteld heeft dat deze 2 spelers aangegeven hebben te stoppen met het spel. EFC was hier niet van op de hoogte. WLS heeft hier gebruik van gemaakt en gelijk aanvallen eruit gestuurd. Op het moment dat EFC daar achter kwam en aan Flokki vroeg wat er gaande was zei flokii geen ondersteuning te willen ontvangen van ons. Dit lijkt een beetje op doorgestoken kaart. Op het Belgisch gezegd; chapeau voor deze sportieve actie.
- GanjaReaper van EFC had een diplomatische poging gedaan om te vragen/kijken of TRM het wel zag zitten om over te komen met hun laatste overgebleven actieve leden naar EFC. Hierop is nooit geantwoord met een ja of nee en het voorstel werd simpelweg doorgestuurd naar WLS. Het gedoe daarover ging ook door op het forum onder de topic van death. Men vond het met andere woorden zwak van EFC om leden uit te nodigen in hun stam en niet eerlijk dat EFC alleen de actieve leden wilde overnemen( EFC stelde voor om de ex TRM leden hun eigen inactieve leden te internen, om hier zo geen gewin uit te halen, leek mij wel redelijk sportief) om uit eindelijk in het weekend te zien dat de leiders van TRM overgestapt zijn ZONDER hun leden naar WLS. Hier ook dus weer chapeau voor de sportieve actie WLS.
Het op een niet fatsoenlijke manier diplomatisch te kunnen praten door ex TRM leden is beantwoord met clears/edels door EFC.
- Ik vind het nog steeds onlogisch van TRM om WLS te joinen. Deze twee stammen liggen veel te ver van elkaar vandaan. Hierdoor worden gemeenschappelijke acties en het ondersteunen heel lastig. Tenzij je natuurlijk iedereen CO gaat maken en dat WLS alles op de accounts van ex TRM leden gaat zitten doen, wat ook de voorspelling is. Weer zoiets sportiefs. Het was veel verstandiger voor TRM om EFC te joinen om hierdoor alleen al in alle veiligheid alle inactieve leden van TRM te kunnen edelen en om vervolgens mee te groeien een andere richting op. Ipv dat hun nu dorpen veroveren, verliezen zij dat. Het zou goed kunnen dat er iemand of meerdere spelers van WLS heel overtuigend is gaan praten zonder de volledige feitjes op een rijtje te zetten.
- Tot slot zijn er pogingen gedaan om leden uit EFC geband te krijgen. Er zijn speler(s) geweest die een melding gedaan hebben van Pushing. Dit alles is maar met de natte vinger gegokt wie of wat gedaan zou kunnen hebben.
Ik, in mijn geval heb ook een waarschuwing binnen gekregen van de Support dat ik mij hier schuldig aan zou maken. Echter heb ik nog nooit via mijn co's een clear of edel verstuurd, inactief account of actief. Het is overigens ook totaal onlogisch dat ik dat zou hebben gedaan aangezien ik met TRM vecht en niet tegen B-D, maar omdat iemand oude informatie heeft dat ik ZinGir zou coopen, zal ik dat dan maar wel gedaan hebben. Zonder te weten dat er meerdere co's zijn. Gelukkig vervalt dit alles hierboven dus zo ook eigenlijk de waarschuwing, want!, ZinGir is helemaal niet inactief en heeft de support een bevestiging gestuurd. Je bent trouwens pas officieel inactief na 30 dagen, dus was het alsnog geen pushing geweest. Jammer joh, nogmaals, lekker sportief weer.



GanjaReaper
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser854

Guest
Het is wel een ge-wel-di-ge wereld of niet?

Wil eigenlijk vragen of jullie het niet beter op de wereld zelf kunnen uitvechten maar eigenlijk vermaak ik me hier wel mee :p
Het zou wel fijn zijn als jullie het wat korter en bondiger uit kunnen vechten!
 

DeletedUser1935

Guest
10 uur zijn voorbij en je verhaal klopt al niet meer.

Ik vind het raar dat er nu al geassumed word dat WLS de cos van TRM leden gaan overnemen , de mensen die niet meer spelen kunnen hun uitnodiging duidelijk niet accepteren

Dat Flokii en Warrior gestopt waren met spelen wilt niet zeggen dat er geen def stond , mss moet je eens kijken hoeveel ODA wij met 2 spelers daar zijn gaan halen (+- 6m ODA in totaal)

Ook is Pierlalaa geen deel meer van EFC en is het dorpenaantal gigantisch gedaald IPV gestegen
De reden dat TRM en WLS zijn samengegaan is om een statement te brengen aan EFC
Dat NIEMAND met hun wilt samenwerken , niet TRM , niet B-D en niet WLS , dat is daarbij ook de ENIGE reden voor de overgang , voor de rest gaan de stammen gewoon als 2 delen verder , oost en west

Dat je hier meteen een topic over maakt , maakt ook meteen duidelijk dat de boodschap goed is overgekomen
Ik weet ook dat de Co-op betichtingen vooral over mij gaan

Dit kreeg ik al te horen toen ik in EVC was en 2 co-ops had
Ook is EFC druk bezig met support IVM co misbruik en het aan elkaar geven van wachtwoorden

EFC is ook de stam die met een 1000 tal dorpen het opnemen tegen de 300 dorpen van B-D en WLS totaal vermijd , als je met 1000 dorpen op 300 dorpen aanvalt lijkt het me duidelijk dat je veel dorpen kan overnemen , dat wilt wel nog steeds niet zeggen dat je een overwinning boekt
WLS is nog maar pas bezig met EFC aan te vallen , die druk gaat binnekort wel verhogen , wij hebben ook eerst interne overnames gehad , wat nieuwe spelers die nog wilden doorspelen en hun hebben laten groeien

Ook is er een lid van WLS geleaved nadat hij 1 dorp verloor van EFC , en ook die hebben we moeten opkuisen , natuurlijk komt hier ook een troepenverlies die heropgebouwd word bij kijken.

Ook de 6m ODA die bij flokii en warrior gehaald zijn heeft verliezen met zich meegebracht en moeten gerecupereerd worden
De statisstieken qua ODA zijn anders vrij duidelijk

EFC
-----
44Hendrik
dorpen : 250+
ODA : 7m+

Jah fighter
Dorpen : 230+
ODA : 12m+

Ganjareaper
Dorpen : 250+
ODA : 14m+

WLS
------
DamianD
dorpen : 100
ODA : 7m+

Deathscythe96
dorpen : 60
ODA 4.5 m


Als je naar deze statistieken gaat kijken en bekijkt hoeveel ODA de best aanvallende WLS leden momenteel halen , met hun aantal dorpen , en hoeveel ODA er gehaald word door EFC met veel meer dorpen , dan zie je toch een sterk verschil

#Edit
PS : de beste speler van EFC heeft vandaag EFC verlaten , maar had al meer verlaters verwacht langer geleden , maar er zullen er mss nog wel volgen xd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Jongens.

...

Jullie gaan elkaar niet overtuigen, begrijp dat van elkaar. Voor de rest vd mensen staat hier teveel tekst. Haal eens stamgenoten naar het forum zodat die -in algemene zin!- eens lekker mee kunnen moddergooien. Maar als dit net zo wordt als dit andere topic dan heeft dit topic geen lang leven meer.
 

DeletedUser

Guest
ff samenvatting voor de overige lezers :D
welles-nietes-1.jpg
 

DeletedUser1935

Guest
ff samenvatting voor de overige lezers :D
welles-nietes-1.jpg

Is niet echt het geval aangezien er ook vaker word toegegeven dat dingen die de andere zegt wel waar zijn , maar hey , mss moet je het na het volgende bericht van Ganja nog eens posten , je valt in herhaling
 
Bovenaan