stammen

DeletedUser1681

Guest
als we nu een stam maken met alle leden is de wereld dan af?
 

DeletedUser1325

Guest
Wil je de wereld nu al sluiten dan?
Dacht dat je deze wereld wilde spelen?
 

DeletedUser1681

Guest
Als ik win is het prima hoor ;) kom maar met die kroontjes ;)
 

DeletedUser1715

Guest
nou willen jullie geen actie en alleen maar als saaien mensjes bb dorpen edelen daar is toch helemaal niks aan dan verlies je de lol van het spel toch of willen jullie dat gwn verliezen en dat als iedereen een mil puntjes heeft met elk dorp 11k punten is dat nou leuk nee dacht het niet


ik kan geen goeien zinnen schrijven
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
nou willen jullie geen actie en alleen maar als saaien mensjes bb dorpen edelen daar is toch helemaal niks aan dan verlies je de lol van het spel toch of willen jullie dat gwn verliezen en dat als iedereen een mil puntjes heeft met elk dorp 11k punten is dat nou leuk nee dacht het niet


ik kan geen goeien zinnen schrijven
Ik begrijp er helemaal niks van...
 

DeletedUser1715

Guest
die man zegt als we allemaal 1 stam vormen is de wereld dan over. das toch saai alleen maar bb dorpjes edelen omdat er veder niks te edelen valt en dan nog meer shit wat ik zei maar eiglijk helemaal niet belangerijk is
 

DeletedUser1715

Guest
ja ik vind het wel goed zo niet zo veel zin om het nog een keer proberen uit te leggen
 

DeletedUser1681

Guest
die man zegt als we allemaal 1 stam vormen is de wereld dan over. das toch saai alleen maar bb dorpjes edelen omdat er veder niks te edelen valt en dan nog meer shit wat ik zei maar eiglijk helemaal niet belangerijk is
van 1 stam was een sarcastische opmerking!
 
Bovenaan