Stamdominantie: Schavuitjes

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Jeeeej!!! De wereld begon op 16 augustus, op 23 september kregen Shalabala en ik het goede idee om te starten op Leeds en daar de stam de Schavuitjes op te richten. En hier zijn we nu, als winnaars van deze wereld :D

https://nl.forum.tribalwars2.com/index.php?pages/Hall_of_Fame_Wereld_Leeds_Castle/

Met name onze enorme topper Argronas heeft ons in de begintijden (met het toen grote CV en IMA) er doorheen gesleept <3 En samen met Argro en Hurric was dit de beste stamleiding ooit, alleen maar omdat ik niemand ken die geduldiger met mijn, soms wisselvallige, buien om kan gaan dan @Hurric :p Voor mij zijn, los van alle stats, Hurric & Argronas de echte toppers van deze wereld.

Maar uiteraard was het ook leuk om hier Azzandra te leren kennen en hebben we het altijd goed gehad met onze trouwe BG's MT en LDM :D Jammer dat de meesten nu stoppen, maar het was super!

De cijfertje:

Top 3 Punten:
Guido 10 (wat een beest)
Hurric (tsja, Guido was niet in te halen)
Torgadon (last minute nog uit de fusie met MT)

Top 3 ODA:
Guido 10 (what to say :D)
Pjotrv (goed gedaan manlief ;) )
Cinexio (op alle werelden aan het knallen :D)

Alle leden:
Argronas
Torgadon
Cinexio
henkie666 (ik zei toch dat ik voor hem zou zorgen @Azzandra)
Gavada
Hurric
ReneDeWun
marcel58
Guido10
s0426059
dutch pirate
pjotrv
Shalabala (oprichter en coopbuddy vanaf wereld 4 <3 )
mariushj
MrTheEnd
kael
bioburg
baauw
Fred I
Gappie
Heijneken
sandokans
klostje
kirk
tunnerke
Jakke.fuu
dues belli
Zstardustarimes
chrismm

Uiteraard ook nog credits aan de spelers van Jukebox die altijd lekker eigenwijs de wereld speelden, maar waar ook een goede samenwerking mee was.

Voor de mensen die stoppen zeg ik: geniet van je vakantie en de extra vrije tijd! Voor de mensen die doorgaan: hopelijk tot snel!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1804

Guest
was een enorm genot om samen met jullie te kunnen strijden, voor een eerste wereld op tw2 heb ik veel van jullie kunnen leren en vanaf het begin kunnen mee maken. ben jullie erg dankbaar vooral dp, hurric en argranos voor het toelaten in de stam. de spelers waar ik zei aan zei mee hebt gestreden wil ik ook persoonlijk bedanken (dit zijn er een aantal maar de personen weten wel wie ik bedoel)

mochten we elkaar tegenkomen in de toekomst vergeet dan niet een pm te sturen want ben altijd wel in voor een chat.

bedankt svt
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
was een enorm genot om samen met jullie te kunnen strijden, voor een eerste wereld op tw2 heb ik veel van jullie kunnen leren en vanaf het begin kunnen mee maken. ben jullie erg dankbaar vooral dp, hurric en argranos voor het toelaten in de stam. de spelers waar ik zei aan zei mee hebt gestreden wil ik ook persoonlijk bedanken (dit zijn er een aantal maar de personen weten wel wie ik bedoel)

mochten we elkaar tegenkomen in de toekomst vergeet dan niet een pm te sturen want ben altijd wel in voor een chat.

bedankt svt
Goede groei doorgemaakt dues :D wie weet tot een volgende wereld ;)
 

DeletedUser1563

Guest
We hebben het weer voor elkaar gekregen DP. Was me een waar genoegen om samen met jou en Argronas deze wereld aan te gaan en het succes naar ons toe te halen. Zowel tactisch als diplomatisch was de uitvoering mijn inziens nagenoeg perfect verlopen. Mede ook te danken aan onze trouwe stamleden en BG's die ons ook niet hebben laten vallen.

Had het in het spel ook al laten weten, maar ik zal voorlopig afscheid nemen van TW2. Na heel veel tijd aan het spel te hebben gespendeerd ga ik eerst even van de vakantieperiode genieten en ook nog een lange rustperiode nemen. Wie weet mocht het ooit weer gaan kriebelen, al is de kans voorlopig niet aanwezig.

Bedankt aan allen die op bezoek zijn gekomen bij me en waar ik op bezoek mocht komen. Ik heb in ieder geval van het spel genoten.
Het gaat jullie goed en wens jullie nog veel speelplezier toe.

Groeten Lars a.k.a Hurric
 

DeletedUser31

Guest
UdU9g7ymS9ugfjq-vj0vBg.png
 

DeletedUser1563

Guest
@h3Rvvin kaartje? :D

Ik zie dat ik 4e oda en 4e punten ben. Twee keer net niks dus :p hey, 5e oda, @Hurric wanneer heb je dat gedaan stiekemerd?

Tja, ik had nog iets van 300 aanvallende dorpen die leeg moesten voor het eind. Had je beloofd om helemaal naar het westen te geraken dus dat is ook gebeurd. Ik lag idd ver van je vandaan. Normaal springen veel tegenstanders opzij. Gelukkig had ik Aibo nog die aan het eind nog weerstand bood. Maar 1 troost, ik win er verder ook niets mee. :p
 

DeletedUser

Guest
Tja, ik had nog iets van 300 aanvallende dorpen die leeg moesten voor het eind. Had je beloofd om helemaal naar het westen te geraken dus dat is ook gebeurd. Ik lag idd ver van je vandaan. Normaal springen veel tegenstanders opzij. Gelukkig had ik Aibo nog die aan het eind nog weerstand bood. Maar 1 troost, ik win er verder ook niets mee. :p

Aibo is een taaie :) :) Was hij op wereld 3 ook al :p:p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Tja, ik had nog iets van 300 aanvallende dorpen die leeg moesten voor het eind. Had je beloofd om helemaal naar het westen te geraken dus dat is ook gebeurd. Ik lag idd ver van je vandaan. Normaal springen veel tegenstanders opzij. Gelukkig had ik Aibo nog die aan het eind nog weerstand bood. Maar 1 troost, ik win er verder ook niets mee. :p
Potdorie, ik heb net geteld en heb ook nog 300 volle clears over. Wat een zonde :p
 
Bovenaan