Stam Tasks

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1681

Guest
Qua spel lijken ze erg veel op elkaar, echter heeft TW1 meer voordelen als je geld investeert. Dat de spellen veel opelkaar lijken blijkt ook als je de community manager van TW2 in 2014 hoort: "Hoewel beide versies op elkaar lijken heeft TW2 vele verbeteringen ontvangen die in TW1 niet meer aan te passen waren, zowel op grafisch gebied als in de interface."

Maar Innogames strijkt mooi geld op aan beide games dus zullen ze het nooit gaan samenvoegen.
Echter zou het wel fijn zijn als ze wat aan reclame gaan doen, want de werelden zijn dood.
Hoeveel echt nieuwe spelers zijn er te verdelen over alle nog actieve werelden?
maar ik weet ook wel dat inno het veel geld oplevert als ze de games apart houden. maar denk ik wel dat de opbrengsten aardig vermindert en tw1 houdt nog stand
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
heb op beide spellen gespeelt, en weet dus echt wel of het combineren valt of niet!
Als je beide spellen hebt gespeelt betekend het niet dat je meteen weet of je het kan combineren!! Er gaat nog een hoop vooraf dan alleen iets combineren maar blijkbaar vind jij alles er makkelijk en denk je nergens over na misschien wat meer nadenken voordat je iets hier op het fora neer zet!
 

DeletedUser888

Guest
Om eerlijk te zijn, het idee van tasks slaat nergens om. Maar manieren om stamskills te krijgen naast gs dumpen, geweldig.
Want de werelden worden kleiner en kleiner dus ze zullen nooit echt die 30+ skills halen.
 

DeletedUser1681

Guest
Als je beide spellen hebt gespeelt betekend het niet dat je meteen weet of je het kan combineren!! Er gaat nog een hoop vooraf dan alleen iets combineren maar blijkbaar vind jij alles er makkelijk en denk je nergens over na misschien wat meer nadenken voordat je iets hier op het fora neer zet!
werk in de ICT wereld en ga de game progammeer kant op, dus zeg niks over mij als je er niks van me weet asjeblieft. ik wil niet pronken met mijn ICT enz. maar weet echt wel wat niet mogelijk en wel
 

DeletedUser1681

Guest
Om eerlijk te zijn, het idee van tasks slaat nergens om. Maar manieren om stamskills te krijgen naast gs dumpen, geweldig.
Want de werelden worden kleiner en kleiner dus ze zullen nooit echt die 30+ skills halen.
dat het nergens op slaat oke! alleen het is een toevoeging die mensen actiever bezig houdt.
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
werk in de ICT wereld en ga de game progammeer kant op, dus zeg niks over mij als je er niks van me weet asjeblieft. ik wil niet pronken met mijn ICT enz. maar weet echt wel wat niet mogelijk en wel
Alsnog zou je dan kunnen zien dat het grafische verschil tussen tw1 en tw2 veel te groot is om samen te voegen...
 

DeletedUser1681

Guest
Dit gaat niet gebeuren voor de 100e keer je weet hopelijk dat tw1 en tw2 twee verschillende takken zijn binnen inno games die nooit samen gaan werken....!
als ik vragen mag? heb jij diploma lezen gehaalt?
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
als ik vragen mag? heb jij diploma lezen gehaalt?
Ja die heb ik gehaald ja. Maar kan jij überhaupt dat 2 takken die niet samen willen werken dus ook niet samen gaan ook al wil jij dat zo graag wat je nu namelijk doet is gewoon je zin door drammen dat doet mijn 4 jarige neefje ook maar even On topic ik zie dit niet gebeuren en het heeft geen nut....
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1681

Guest
Ja die heb ik gehaald ja. Maar kan jij überhaupt dat 2 bedrijven die niet samen willen werken dus ook niet samen gaan ook al wil jij dat zo graag wat je nu namelijk doet is gewoon je zin door drammen dat doet mijn 4 jarige neefje ook maar even On topic ik zie dit niet gebeuren en het heeft geen nut....
blijkbaar niet gehaalt dus! ik geef alleen mijn mening, en denk dat dit het spelers aantal verhogen en als je terug leest heb ik duidelijk gezegt dat ik ook weet dat inno dat niet gaat doen. en inno zijn geen 2 bedrijven
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
blijkbaar niet gehaalt dus! ik geef alleen mijn mening, en denk dat dit het spelers aantal verhogen en als je terug leest heb ik duidelijk gezegt dat ik ook weet dat inno dat niet gaat doen. en inno zijn geen 2 bedrijven
Ik zeg ook geen 2 bedrijven ik zeg dat tw1 en tw2 twee verschillende takken zijn misschien even zoeken naar je lees diploma....
 

DeletedUser1681

Guest
Ja die heb ik gehaald ja. Maar kan jij überhaupt dat 2 bedrijven die niet samen willen werken dus ook niet samen gaan ook al wil jij dat zo graag wat je nu namelijk doet is gewoon je zin door drammen dat doet mijn 4 jarige neefje ook maar even On topic ik zie dit niet gebeuren en het heeft geen nut....

lezen kan ik wel
 

DeletedUser888

Guest
Beide zijn nu toch echt offtopic, ga ff ergens anders modder smijten.
Inno zal nooit zijn tw takken samen voegen, dus daar kan je echt over op houden.
Tw2 is speciaal gemaakt, omdat ze het anders wilde aanpakken. Daarom hebben we alle troepen in de kazerne, geloof in de provincies, stamskills. Verplaatsen. Spionnen ipv verkenners. Dus daar kunnen jullie in ieder geval over op houden.

Er was een plan voor missies vanuit inno, hoe en wat, dat weet niemand. Het komt wel.
 

DeletedUser1681

Guest
Beide zijn nu toch echt offtopic, ga ff ergens anders modder smijten.
Inno zal nooit zijn tw takken samen voegen, dus daar kan je echt over op houden.
Tw2 is speciaal gemaakt, omdat ze het anders wilde aanpakken. Daarom hebben we alle troepen in de kazerne, geloof in de provincies, stamskills. Verplaatsen. Spionnen ipv verkenners. Dus daar kunnen jullie in ieder geval over op houden.

Er was een plan voor missies vanuit inno, hoe en wat, dat weet niemand. Het komt wel.

mee eens genoeg keie gegooit
 

DeletedUser19

Guest
Ik zie precies niet heel veel animo voor dit idee. Dus ik keur het af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan