Stam Tasks

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1681

Guest
Mijn idee:
Momenteel is er niet echt iets heel speciaal om met je stam te doen daarom denk ik dat het leuk is om een STAM TASK LIST toe te voegen.

verdere uitleg:
Elke stam begint met bijv: een Task list van 25 tasks (welke opdrachten moet je later over nadenken) is deze task list voltooid dan krijgen ze een reward bijv: 1 Stam skills, iedereen binnen de stam 500 bijl (in je inventaris) en zo zijn er nog meer leuke rewards te bedenken.
na de task list verdubbelt de lijst naar 50 tasks, elke keer als de lijst voltooid wordt verdubbelt die dus!
25
50
100
200 enz.

ik denk dat dit wel een leuke toevoeging kan zijn!
hoor graag jullie meningen!

Mvg, Spirit
 

DeletedUser444

Guest
Er was een ongebruikt missie tab vroeger in de game, weet niet of dat ook voor stammen was.
In ieder geval hebben ze het verwijdert in een recente update :eek:
 

DeletedUser1681

Guest
Maar wat is er nu binnen de stam te doen? Helemaal niks in principe! Je hebt alleen voordeel aan de stam skills, dus het is wel leuk als extraatje
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Met mij op het stammenforum en in de berichten heeft mn stam het doorgaans druk zat. Misschien als een van de tasks zou worden wie het langst zn mond kan houden...
 

DeletedUser1681

Guest
Forumspelletjes, wedstrijdjes wie de meeste dorpen van de vijand edelt. Forumcheck, euh vijanden opedelen mis ik nog iets?
Ik heb nog geen 1 stam gezien die actief of uberhaupt forum spelletjes doet, wedstrijdjes wie de meeste dorpen overneemt? Daar draait de game om en dit ligt dus niet aan de stam. Forum check? Dit is om te kijken wie er actief is? Dus niet te vergelijken met de stam task list

Maar als je er zo overdenkt prima!
De task list geeft een beloning voor wat je samen doet
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Je zit toch in tf op w15? Die hadden doorgaans wedstrijdjes woe de meeste dorpen van een bepaalde vijand in een week pakt en had daarvoor GS prijzen. Tis maar wat je er zelf als stam van maakt :p
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik heb nog geen 1 stam gezien die actief of uberhaupt forum spelletjes doet, wedstrijdjes wie de meeste dorpen overneemt? Daar draait de game om en dit ligt dus niet aan de stam. Forum check? Dit is om te kijken wie er actief is? Dus niet te vergelijken met de stam task list

Maar als je er zo overdenkt prima!
De task list geeft een beloning voor wat je samen doet
Dan heb jij niet in de goede stammen gezeten..... Een competitie in een stam is juist heel goed dat houd de spelers actief!
 

DeletedUser1681

Guest
De dingen die jullie nu aangeven is een onderdeel van het forum, Wat je ook nog is zelf moet verzinnen en ook nog je eigen gs voor moet afgeven! Gaat inno ook zelf nog iets toevoegen?
 

DeletedUser1681

Guest
Forumspelletjes, wedstrijdjes wie de meeste dorpen van de vijand edelt. Forumcheck, euh vijanden opedelen mis ik nog iets?
en het is een toevoeging, dus het kan geen kwaad toch? en waarom zou je er dan op tegen zijn?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Citeer mij het deel waar ik concreet zeg tegen te zijn. Volgens mij is het enige wat ik gedaan heb het beantwoorden van de vraag wat je binnen een stam zoal kunt doen :p
 

DeletedUser1681

Guest
Citeer mij het deel waar ik concreet zeg tegen te zijn. Volgens mij is het enige wat ik gedaan heb het beantwoorden van de vraag wat je binnen een stam zoal kunt doen :p
ik snap wat je bedoelt. maar ik denk dat dit een toevoeging zal zijn die mensen langer actief houdt en dagelijks online laat komen, er spelen al niet meer zo al te veel mensen op tw2.

off topic: misschien moeten ze TW1 en TW2 gaan combineren. waardoor er minder werelden hoeven te komen. omdat er meer mensen op 1 wereld spelen
 

DeletedUser854

Guest
Ik vind het op zich geen slecht idee, maar ik zie het zo gebeuren dat mensen zich dan te veel gaan focussen op die tasks en dat het spel zelf dan weer helemaal stil komt te liggen..
 

DeletedUser1681

Guest
Ik vind het op zich geen slecht idee, maar ik zie het zo gebeuren dat mensen zich dan te veel gaan focussen op die tasks en dat het spel zelf dan weer helemaal stil komt te liggen..
daarom moet je ook een tussenweg vinden waardoor het niet te voordelig, maar ook niet dat het geen zin heeft om de tasks te doen
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
off topic: misschien moeten ze TW1 en TW2 gaan combineren. waardoor er minder werelden hoeven te komen. omdat er meer mensen op 1 wereld spelen
Je weet dat TW1 en TW2 twee hele andere spellen zijn en dus ook andere servers dus dit gaat nooit gebeuren...
Een beetje research is niet verboden...
 

DeletedUser1325

Guest
Je weet dat TW1 en TW2 twee hele andere spellen zijn en dus ook andere servers dus dit gaat nooit gebeuren...
Een beetje research is niet verboden...

Qua spel lijken ze erg veel op elkaar, echter heeft TW1 meer voordelen als je geld investeert. Dat de spellen veel opelkaar lijken blijkt ook als je de community manager van TW2 in 2014 hoort: "Hoewel beide versies op elkaar lijken heeft TW2 vele verbeteringen ontvangen die in TW1 niet meer aan te passen waren, zowel op grafisch gebied als in de interface."

Maar Innogames strijkt mooi geld op aan beide games dus zullen ze het nooit gaan samenvoegen.
Echter zou het wel fijn zijn als ze wat aan reclame gaan doen, want de werelden zijn dood.
Hoeveel echt nieuwe spelers zijn er te verdelen over alle nog actieve werelden?
 

DeletedUser1681

Guest
Je weet dat TW1 en TW2 twee hele andere spellen zijn en dus ook andere servers dus dit gaat nooit gebeuren...
Een beetje research is niet verboden...
heb op beide spellen gespeelt, en weet dus echt wel of het combineren valt of niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan