Stam skill levels

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt voor al jullie feedback, en mijn excuses voor mijn late antwoord.
Zoals hierbovenn al aangegeven zijn deze skills voor alle markets hetzelfde. Jammer genoeg is er op dit moment geen mogelijkheid om deze market per market aan te passen. Desaltemin klopt het wel dat bepaalde levels tegenwoordig moeilijker te behalen zijn, en daarom zal ik dit ook doorgeven aan InnoGames. Echter kan ik niet verzekeren dat InnoGames deze gaat aanpassen.

Ik ga mijn best doen en de nodige druk uitoefenen en zelfs een topic over starten zodat dit een discussiepunt kan worden waar toch over nagedacht kan worden.
 

DeletedUser974

Guest
Allereerst: volgens mij kunnen we dit niet per market aanpassen. Dit is dus een instelling die over alle werelden, over alle taalversies speelt. Er zijn ook werelden bij die een grotere spelersbasis hebben.

Daarnaast, als je mijn persoonlijke mening vraagt (als ik die mag geven); ik vind eigenlijk dat stamlevels sowieso teveel voordeel geven. Ik zie dat mensen hierdoor krampachtig aan stammen vasthouden omdat ze hun geliefde stamlevel niet willen kwijtraken. In de situatie vóór stamskills werd er veel meer gestamhopt en nieuwe stammen opgericht. Nu durven mensen later in het spel geen stam op te richten want: geen stamlevel.

Wat mij betreft is het dus helemaal niet erg dat het lastig is om een hoger stamlevel te halen, het zorgt ervoor dat de stammen onderling wat gelijkmatiger zijn (en liefst zou ik kronen van stamlevels ook niet zien, maarja he :p ).

Is het mogelijk een wereld zonder stamlevels te starten of is dat onmogelijk ivm mislopen kronen?
 
Bovenaan