Stam gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser476

Guest
Hoi iedereen,

Zoals ik eerder al aangegeven heb in andere delen van het forum, wil ik wel eens in een goede stam starten. Op tw1 merkte ik dat ik altijd goed mee kon door actief te spelen, het probleem waar ik tegenaan liep was dat er altijd al een paar stammen in de core gevormd waren en die niet toegankelijk waren voor 'buitenstaanders'. Vaak zijn de grotere dorpen dan toch doelwit om zo snel mogelijk over te nemen en in je eentje tegen een stam is nou eenmaal lastig. Het was daarom voor mij heel moeilijk om mee te draaien in de top, waardoor het spel ook zijn charme verloor. Ik snap het spel vrij goed (al moet ik nog wat wennen aan tw2 ten opzichte van tw1).
k zoek dus een leuke stam die van plan is om op het hoogste niveau mee te draaien. Ik zoek dus een kans om me te bewijzen als een goed stamlid en hoop ergens een mooie samenwerking te vinden die lang kan duren. Mocht je nog vragen hebben, of een plekje hebben in je stam, laat het me dan vooral weten. Dat kan natuurlijk ook nadat de wereld al even loopt, zodat je kan zien hoe ik het doe. Mocht je interesse hebben in mij als speler, hoor ik graag hoe je de stam vorm wilt geven en wat jouw ervaring is.

Met vriendelijke groet,
Ripjack
 

DeletedUser94

Guest
Ik zou graag de mogelijkheden bekijken om met de forumgebruikers een stam te vormen.
 

DeletedUser

Guest
Een forumstam lijkt me een erg leuk idee!
Heb je meteen een goed aantal leden om hard te knallen!
 

DeletedUser94

Guest
Hard knallen zit er met mijn ervaring niet in! Maar ik denk wel dat ik veel zou kunnen bijleren van jullie als meer ervaren spelers.
 

DeletedUser476

Guest
Ik vind het prima, op het moment hebben we hiermee echter maar 3 spelers. Ik wil eventueel wel de stam leiden, maar dan het liefst tijdelijk. Er komen nog perioden waarin ik het heel erg druk heb en dan zal ik geen leider meer kunnen zijn (volgend collegejaar bijvoorbeeld). Voor nu zal het nog wel prima gaan.
 

DeletedUser336

Guest
ik wil ook wel helpen ik zoek ook altijd naar een stam maar hoe heet de stam dan en zo
 

DeletedUser488

Guest
daar zullen we vast nog een ideën en stem ronde voor houden ^^
 

DeletedUser476

Guest
In eerste instantie zal ik het gewoon forumstam noemen, als afkorting SPAM maar daar kunnen we morgen binnen de stam nog wel rustig over praten. Tymessen, als je zo veel online bent, kun jij dan de stam oprichten? Dan zal ik wel medeleiding zijn, later kunnen we dan een preciezere invulling geven.
 

DeletedUser94

Guest
Kan iemand bevestigen of je ondertussen al gebruik kan maken van het ingame forum met Safari? :)
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk is ecv ook van de party in wereld 3 daar kun je ook zoals altijd aansluiten
 

DeletedUser

Guest
ik ben een nieuwe speler, maar wil ook wel meedoen. In welk gedeelte gaan jullie zitten?
 

DeletedUser

Guest
Speel al een tijdje, maar was vaak offline, tijd voor een nieuwe start. Op deze wereld. Kan ik in de stam komen? waar gaan jullie zitten?
 

DeletedUser476

Guest
Wat mij betreft prima, noord-oost kunnen we wel als startrichting pakken.
 

DeletedUser

Guest
Goed idee. De server moet snel online zijn, kan ik gauw ff spelen. Anders moet ik weg.
 

DeletedUser505

Guest
Ik ben wel bereid om een stam te vormen vooraf :)
Waar gaan we starten?
 

DeletedUser488

Guest
ik lig in het exacte centrum van de map, 500|500 dus mij maakt het niet uit ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan