Spionnen in preset & massa-recruit

Wil je dat dit idee er komt?

  • Ja

    Stemmen: 17 89,5%
  • Nee

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1556

Guest
Zoals de titel al aangeeft, ik hoor heel vaak, en ondervind zelf ook het enorm irritante feitje dat je je dorpen 1 voor 1 af moet gaan om spionnen te (her)produceren, zeker naar een massale scout van een speler is dit een helse pijn. Tevens zit er zon prettige bug in dat als je heel snel achtereenvolgend op "Spion recruiteren" klikt, TW2 een berekeningsfout maakt in de kosten van GS tussen de 4de en 5de spion waardoor de knop bevriest. Dan kun je geen spionnen meer recruiteren totdat je je pagina hebt ververst. simpelweg opnieuw op taverne klikken of switchen van dorp en weer op kazerne switch drukken heeft geen zin want ik denk dat het ergens in de cache achterblijft dat je niet voldoende GS hebt voor de recruitering, en pas bij een verversing word er opnieuw gekeken of je wel of niet voldoende GS hebt waardoor de optie weer beschikbaar word.

- De preset zou het veel en veel makkelijker maken iemand massaal te scouten.
- De spionnen massa recruiter zou een helse pijn verlichten om spionage tegen te gaan.
- De spionnen massa recruiter zou ook voorkomen dat die knop steeds jammed omdat we die dan niet meer hoeven te gebruiken :p nou zou fixen van die bug ook geen overbodige luxe zijn maargoed :p

Bedankt voor de tijd en moeite >:)
Kobar1990
 

DeletedUser1556

Guest
Was dat nog niet bekend? hij berekend of je voldoende GS hebt, maar houd er geen rekening mee dat die spion ervoor ook afgerekend moet worden, en zodra die GS eraf zijn heb je dus niet meer voldoende en dan jammed hij.
Je zou de kosten van de 4de dus bij de 5de op moeten tellen om en dan pas weergeven dat je voldoende GS hebt ^^
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Staat niet in de huidige meldingen, en ik hoef niet vaak spionnen te recruteren aangezien ik amper scouts binnenkrijg dus heb het zelf niet ervaren :p

E- Al 10 minuten als een gek aan het klikken en is bij mij nog niet voorgekomen, heb je het vaak of? :p
 
Laatst bewerkt:

jurredb

Nieuwerd
Herken het probleem, jammer genoeg. Zou het zeer zeker op prijs stellen als aan Kobar's punten word gewerkt!
 

DeletedUser1556

Guest
Dancer het gebeurt me alleen als ik 'massaal' scouts moet maken door ze allemaal handmatig af te gaan.
kan wel ff een kort filmpje maken van hoe de berekening er iig naast schiet, helaas zijn mijn scouts overal al gemaakt dus kan niet tegen de bug aan lopen
 

DeletedUser1556

Guest
Toegestaan om een youtube link neer te gooien hier?
 

DeletedUser1556

Guest

Je ziet eerst dat beiden spionnen tekoop zijn omdat ik voldoende GS zou hebben volgens de berekeningen.
Feit is dat ik de 5de niet kan kopen voordat ik de 4de ook gekocht heb. Ik koop dat de 4de en dan blijk ik ineens niet voldoende te bezitten,wat raar is, want ik kan die 5de dus niet kopen dus zou hij ook niet aan moeten geven dat ik voldoende GS heb? Waardoor hij dus een grijze balk terug geeft (wat logisch is, je hebt de GS niet) probleem blijft alleen, dat wanneer je heel vaak switched tussen dorpen en steeds klikt uiteindelijk die balk dus grijs blijft in al je dorpen. en als je refreshed kan je wel weer je spionnen kopen :p
 

DeletedUser1621

Guest
Herken het probleem ook!
Zou graag een massa productie en preset voor Scouten zien!
 

DeletedUser1479

Guest
ook voor mij een herkenbaar probleem, voor zowel de bug als het vele werk van scouts rekruteren.
volgens mij is dit al eens langs gekomen? massa scout rekruteren of was dit ergens binnen mijn stam, dat kan ook.
maar het zou veel verlichten zeg. ik vergeet meestal na een massa scout opniew te rekruteren, waardoor ik sneller gescout kan worden.

ben toch een tikkeltje lui, maar zou een mooie nieuwe feature zijn
 

DeletedUser1556

Guest
Ja precies dat dus, na een massale scout ga je vaak niet al je dorpen langs, en als je het wel doet en daarna komen er nogmeer scouts aan moet je weer hetzelfde rondje opnieuw doorlopen :p
 

DeletedUser1479

Guest
En dan denk je eraan. Maar heb je net daarvoor massa gerekuteerd. Munten gemaakt en gedoneerd naar de stam
Op die manier kom je nog nergens:p
 

DeletedUser230

Guest
Ik zal hier een poll openen waar op gestemd kan worden gedurende 2 weken. Als er genoeg animo voor het idee is (Vraag dus zoveel mogelijk mensen om te stemmen hier, laat het idee leven!), zal dit idee doorgezet worden naar InnoGames. Dit betekent niet automatisch dat het idee er dan ook komt.

Als er binnen deze 2 weken meer dan 10 stemmen komen en meer dan 75% voor is, schaar ik het onder genoeg animo. :rolleyes:
 

DeletedUser19

Guest
Nog 6 dagen om te stemmen. Voor nu ziet het er naar uit dat dit idee de meerderheid bevalt en gaat het dus worden doorgegeven aan InnoGames!
 

DeletedUser19

Guest
Dank voor jullie enthousiasme, het idee wordt doorgegeven en hopelijk wordt er zsm iets mee gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan