Meer informatie vereist speler wordt in de vijandelijke chat gedropt

DeletedUser1850

Guest
ik was net mijn coop aan het checken of hij inkomende aanvallen kreeg en heb gemerkt dat hij in een chat werd gedropt van de tegenstander.

zie afb.
chat.jpg

@Kr33log @Dutch Pirate
 

DeletedUser974

Guest
Is in principe een bekend probleem, enige oplossing (voor de spelers) is bij elke stamwissel een nieuwe chat aan te maken.
Voor Inno is het neem ik aan ook bekend, maar weet niet of ze er iets mee doen
 

DeletedUser1850

Guest
Is in principe een bekend probleem, enige oplossing (voor de spelers) is bij elke stamwissel een nieuwe chat aan te maken.
Voor Inno is het neem ik aan ook bekend, maar weet niet of ze er iets mee doen
ik ben bij een vriend die ict'r is gaan horen dit kreeg ik als antwoord

vriend:
er zijn bepaalde settings kwijtgeraakt. Door reboot of iets anders. Kan belachelijk veel oorzaken hebben
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Zoals Gungir zegt kan het aan (belachelijk) veel settings liggen. InnoGames is dit aan het bekijken, jammer genoeg is dit een probleem dat zeer weinig voorkomt en heel moeilijk reproduceerbaar is.

Mogelijke oorzaken kunnen bijvoorbeeld zijn dat iemand via een app reageert waardoor die ineens wordt toegevoegd, maar dit kan ook via de browser.
Doordat dit zo'n moeilijk opspoorbaar probleem is, duurt het langer om te herstellen.

Onze excuses hiervoor!
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Is in principe een bekend probleem, enige oplossing (voor de spelers) is bij elke stamwissel een nieuwe chat aan te maken.
Voor Inno is het neem ik aan ook bekend, maar weet niet of ze er iets mee doen
Het is een probleem wat eerder geweest is, maar later opgelost en nu weer terug. Het is niet genoeg alleen een nieuwe chat aan te maken, ik heb zelf gemerkt dat het ook gebeurt met mensen die wel in de stam hebben gezeten -maar niet in de chat- en die in een nieuwe stamchat alsnog later zijn toegevoegd, omdat het systeem ze ziet als stamlid op een bepaald moment kennelijk.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ongetwijfeld zal dit probleem nog steeds voorkomen, echter is deze bug voor ons ontiegelijk lastig om te reproduceren omdat de fout in werkelijk van alles kan zitten en niet noodzakelijk groot hoeft te zijn. De kans dat we dit op een redelijke wijze consistent kunnen reproduceren is enorm lastig omdat we vanuit degene die het ervaren de stappen die genomen zijn niet precies weten.

In principe hebben we om dat te kunnen testen de stappen nodig die degene die ineens weer in de chat verschijnt heeft genomen op het moment dat het plaatsvind.
 
Spelers keren vaak terug in de chat nadat er een bericht in gestuurd word. Dit zie ik ook in 1 op 1 berichten. Als diegene waarmee jij praat, het gesprek verlaat en jij stuurt er een nieuw bericht in. Dan word de speler automatisch terug in het gesprek toegevoegd.
Ik weet niet of hier nog meer informatie voor nodig is. Het staat er in ieder geval bij.
Anders zou ik hem als MOD sluiten gezien de ernst ervan.
De bug is nog wel steeds aanwezig!
 
Bovenaan