Sortering van je inventaris

Willen jullie dit idee graag in het spel zien?

  • Ja, ik wil dit in het spel zien!

    Stemmen: 10 90,9%
  • Nee, ik wil dit idee liever niet in het spel zien.

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser888

Guest
Lijkt me in het algemeen wel handig als de troepjes beetje gesorteerd zijn. Mn plaatje hieronder geeft ondermeer aan dat mijn zwaardpakketten wel in grote na elkaar staan maar niet naast elkaar. Speer zou ik ook gewoon van 20-40-60 naast elkaar zien staan. Troepen zouden van kazerne lvl of def/off gesorteerd kunnen worden. Of dat alle officieren bij elkaar staan. Dat heb ik nu ook niet. zou ik wel graag zien.

upload_2017-2-12_19-42-26.png
upload_2017-2-12_19-38-49.png
 

DeletedUser1055

Guest
+1 like van mij duidelijk en helemaal mee eens.
Geen woord aan vuil te maken.
 

DeletedUser19

Guest
Prachtig idee, en zo te zien ben ik niet de enige die dat vind. Binnen een weekje volgt de peiling (omdat er nu al heel veel openstaat en het dan verwarrend wordt). In ieder geval, topidee, ik duim mee dat ze er iets aan veranderen!
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Prachtig idee, en zo te zien ben ik niet de enige die dat vind. Binnen een weekje volgt de peiling (omdat er nu al heel veel openstaat en het dan verwarrend wordt). In ieder geval, topidee, ik duim mee dat ze er iets aan veranderen!
Het weekje er voorbij hoor :p
 

DeletedUser19

Guest
Prima idee dus, ik zal hier een poll openen waar op gestemd kan worden gedurende 2 weken. Als er genoeg animo voor het idee is (Vraag dus zoveel mogelijk mensen om te stemmen hier, laat het idee leven!), zal dit idee doorgezet worden naar InnoGames. Dit betekent niet automatisch dat het idee er dan ook komt.

Als er binnen deze 2 weken meer dan 10 stemmen komen en meer dan 75% voor is, schaar ik het onder genoeg animo! :)

Hop Hop, stemmen maar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan