Signature / handtekening afmetingen vergroten?

Grote banners in signatures?

  • Ja

    Stemmen: 10 76,9%
  • Nee

    Stemmen: 3 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik begrijp de vele frustratie's. Echter zijn dit internationale regels die door elk forum gevolgd worden. Ik begrijp dat sommige dan ook een grotere willen hebben omdat ze vinden dat 100 op 500 te klein is. Het is dan ook zo dat grotere banners het lezen moeilijker maakt op kleinere schermen. Vandaar dat we deze grootte dus ook gaan aanhouden. Ik begrijp dat jullie het anders willen zien, maar je moet weten dat voor sommige personen het niet leuk is dat er meer scrollwerk is door 1 grote banner. Je kan deze uitzetten, maar dan zie je de kleine banners ook niet.
 

DeletedUser444

Guest
Ik begrijp dat jullie de internationaal opgelegde regels volgen.
Echter wel niet akkoord dat het lezen moeilijker zou maken want ik denk bijna iedereen wel een degelijk computer scherm heeft 720p/1080p/xxx in deze tijd. Als er op mobiele toestellen problemen zijn dan komt dat omdat deze website enkel een desktop versie heeft en geen optimalisatie voor mobiel, banners zijn niet het probleem maar de structuur van deze site.
Heb ook nog niet veel mensen horen klagen over banners die "een beetje te groot" zouden zijn... dat uitschakelen is toch een optie als mensen het niet leuk zouden vinden.

@Kr33log Jou banner is trouwens ook te groot ;)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Mijn banner is niet te groot, de eigenlijke foto is de perfecte grootte ;)
Ik geef eerlijk toe dat dit forum niet de beste resolutie heeft en mobile vriendelijk is. Dit zal hopelijk in de toekomst ook veranderen.

http://prntscr.com/ekenky
 

DeletedUser444

Guest
Dat is het bestand dat jij op je pc hebt staan maar niet dezelfde als je banner :D


0458d4ccc6d640a8b0469be5c1d1b5b1.png
 

DeletedUser444

Guest
Kunnen we geen Poll houden om te zien wat de meerderheid wilt?
 

DeletedUser444

Guest
Meerderheid = +50% wel dan vind ik en niet 75% zoals bij de vorige Polls.
Anders is het geen democratie he :rolleyes:
 

DeletedUser397

Guest
snap het best wel hoor, TW2 is net als TW en gelijkaardigen een browser spelletje
dat het mogelijk gemaakt wordt om er via smeurtpheunes e.d. ook toegang toe te krijgen is mooi, maar we willen toch niet dat het meer en meer evolueert naar iets dat uiteindelijk exclusief voor smeurtpheunes gaat zijn
dus laten we het als een leuk extra zien, maar niet alles in het werk gaan stellen om die handvol smeurtpheun users te behagen en de PC/laptop spelers in hun ervaring te gaan inperken, cfr een banner die smeurtpheun onvriendelijk zou zijn..
 

DeletedUser19

Guest
Goedgekeurd! Het idee wordt doorgegeven aan InnoGames.
We kunnen echter niets beloven, hou daar rekening mee, omdat dit ook een regel is die opgelegd is vanuit InnoGames.
Alles hangt dus van hun besluit af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan