Signature / handtekening afmetingen vergroten?

Grote banners in signatures?

  • Ja

    Stemmen: 10 76,9%
  • Nee

    Stemmen: 3 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    13
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1523

Guest
Probleem:
dace7228210658b4c05f4e9fccc3f03c.png


de maximale grootte ziet er dan zo uit:
7deb7c243aac7d7a5fdcbea9731cde58.png


Oplossing:
Veel klagen en hier is het forum voor.

Veel succes!

ps. Je mag de signature gebruiken om je stem visueel te geven.
 

DeletedUser1387

Guest
Mwa, ik zie liever meerdere posts in één scherm dan hele grote afbeeldingen. Tis allemaal egotripperij natuurlijk met "wie heeft de grootste" op een gegeven moment.

het moeten natuurlijk geen wallpapers zijn, ma een beetje groter mag wel van mij , signatuur hoeft niet perse hoger maar op mijn scherm is er wel ruimte voor ze wat langer te maken:)
 

DeletedUser19

Guest
Deze maatregel is er ook voornamelijk genomen ten opzichte van de mobielspelers. Mensen die het forum op mobiel willen bezoeken zijn namelijk heel hard gehinderd door megagrote banners.
 

DeletedUser444

Guest
@RabbidRobin

Dat ligt niet aan signature banners. Deze forum site is NIET geoptimaliseerd voor mobiele toestellen zoals de meeste moderne websites nu wel zijn.
 

DeletedUser888

Guest
Deze maatregel is er ook voornamelijk genomen ten opzichte van de mobielspelers. Mensen die het forum op mobiel willen bezoeken zijn namelijk heel hard gehinderd door megagrote banners.
Die is grappig. Hieronder is een screenshot van het AF. Gesprek hierboven. Met mn gigantische 5,7 inch display zou ik best wat kunnen zien aan handtekeningen..... maar ik heb er helemaal geen.
upload_2017-3-3_17-43-18.png
 

DeletedUser444

Guest
@wolvenkaaz

Als je niet bent ingelogd kan je geen signatures zien, ben je ingelogd op mobiel?
En jou screenshot toont ook dat je op mobiel dus gewoon de desktop versie te zien krijgt met alle visuele bugs als gevolg...
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik wilde laten zien wat ik zie op mn mobiel. Maar een bestand uploaden met mobiel op forum lukt totaal niet :')
 

DeletedUser888

Guest
Ik maakte screenshot, deelde die met mezelf via drive. kan ook mail, whatsapp, dropbox, google fotos
en dan een screencapture op pc met lightshot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan