Sexy mannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik denk trouwens dat vrouwen voornamelijk van mannen houden die zelf verzekerd zijn ongeacht hoe ze eruit zien.
En ik ben het er helemaal mee eens, als een man tevreden met zichzelf is en zelfverzekerdheid uitstraalt, dan is hij gelijk sexy!

Is ook wel zo, maar ik vond dat zo serieus voor dit topic :( En wij moeten sowieso zelf eerst trainen in Miami om zelfverzekerd te worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik moest meteen aan jou denken @dutch pirate

JQ1Tmeu-0sTCrgaVFT9qTymawrCLCsN7T5IMGB8uSnE_8sBvaJ_DMPxCOM09UQq8iepfC8pJ9I5HlZa29r_htG8.jpg
 

DeletedUser230

Guest
Jazeker heeft hij manieren!

Net jarig geweest en dus ook weer een klein beetje verstandiger. :) En hij houdt van muziek. Heel erg veel. Das ook wel een pluspunt.

Is ook wel zo, maar ik vond dat zo serieus voor dit topic :( En wij moeten sowieso zelf eerst trainen in Miami om zelfverzekerd te worden ;)

Trainen voor Miami? Vertel?

Ben ik ook uitgenodigd? Wie betaalt er voor me?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik moest meteen aan jou denken @dutch pirate

JQ1Tmeu-0sTCrgaVFT9qTymawrCLCsN7T5IMGB8uSnE_8sBvaJ_DMPxCOM09UQq8iepfC8pJ9I5HlZa29r_htG8.jpg
briljant!!! shit die wil ik :D :D


Jazeker heeft hij manieren!

Net jarig geweest en dus ook weer een klein beetje verstandiger. :) En hij houdt van muziek. Heel erg veel. Das ook wel een pluspunt.



Trainen voor Miami? Vertel?

Ben ik ook uitgenodigd? Wie betaalt er voor me?
Ja de opbrengst van jullie geweldige kalender zorgt voor voldoende funding voor ons trainingskamp was het idee. En de after-pics komen in het dames-topic. :p
 

DeletedUser230

Guest
briljant!!! shit die wil ik :D :D
Ja de opbrengst van jullie geweldige kalender zorgt voor voldoende funding voor ons trainingskamp was het idee. En de after-pics komen in het dames-topic. :p

Maar is het dan niet de bedoeling dat de mannen dan toekijken en jullie dat trainingskamp eventueel geven? Wij staan tenslotte op de kalender, verdienen we er ook wel wat voor terug he....
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Maar is het dan niet de bedoeling dat de mannen dan toekijken en jullie dat trainingskamp eventueel geven? Wij staan tenslotte op de kalender, verdienen we er ook wel wat voor terug he....

Dan maken de vrouwen ook een kalender, dan hebben jullie een gezamenlijke miami traingskamp pot ^^.
 

DeletedUser

Guest
Nee want wij zijn degene die uiteindelijk hardcore gaan trainen en jullie krijgen de toegift de fotos te zien te krijgen.
Anders moeten jullie ook gaan mee doen dan word het wel eerlijker

*edit* :D
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
We zetten wel een webcam neer. Mogen jullie onder een speciale code gratis inloggen. Verwacht niet teveel, zal meer een soort comedyshow zijn.

Ja speciale gratis code.... zeker eerst je creditcard laten bevestigen...kunnen de vrouwen ook nog even shoppen in the states. :rolleyes:
 

DeletedUser854

Guest
Nee want wij zijn degene die uiteindelijk hardcore gaan trainen en jullie krijgen de toegift de fotos te zien te krijgen.
Anders moeten jullie ook gaan mee doen dan word het wel eerlijker

*edit* haha dp nou laat ze nou denken ^^
Ik moet zeggen, na twee weken bankhangen en chocola eten omdat ik mezelf zielig vind, heb ik zo'n bootcamp hard nodig denk ik :p En was eindelijk per ongeluk om een mooi gewicht beland :(
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen, na twee weken bankhangen en chocola eten omdat ik mezelf zielig vind, heb ik zo'n bootcamp hard nodig denk ik :p En was eindelijk per ongeluk om een mooi gewicht beland :(

Haha herkenbaar. Dat word de stappenteller weer aan zetten :D
 

DeletedUser1523

Guest
Die link doet het niet, nu ben ik nieuwsgierig.

En ik ben het er helemaal mee eens, als een man tevreden met zichzelf is en zelfverzekerdheid uitstraalt, dan is hij gelijk sexy!
Heb je deze geopend met computer? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan