Bekend Scheve aanvalstijden

DeletedUser1247

Guest
Hallo community,

Het begint mij te ergeren dat de aanvalstijden nog steeds ontzettend scheef zijn op dit spel. Ik verdoe steeds mijn items ( bedrieger, voormeester, medici) aan edels die voor mijn clear aankomen terwijl ik gewoon keurig op tijd eerst mijn 8 toets indruk om mijn clear met bedrieger te sturen, dan mijn 4 edels met de 9 toets.

9 van de 10 keer komen mijn edels eerder dan mijn clear, en moet ik ze terug sturen wat mij dus al 3 items kost. Ik ben bijna genoodzaakt om mijn clear 20 a 30 seconden eerder aan te laten komen dan mijn edels wat het mogelijk maakt om mij te snipen.

Ik kan net zo goed mijn geld in de prullenbak gooien als het om items gaat die ik verknal door deze aanvalstijden die niet kloppen.

Ik wil graag dat dit gemaakt word en dat de tijden kloppen zoals het hoort en ze verstuur.

Groeten DopeKing.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Vervelend om te horen dat je hiervan hinder ondervind, echter is het zo dat deze bug al bekend is en doorgegeven aan InnoGames.
 

DeletedUser1247

Guest
Nou ik ben zeker niet de enigste, iedere serieuze speler ondervind hier last van, ik betaal voor items en goed ook dat ik ze kwijtraak door een fout van innogames vind ik belachelijk. Dat het bekend is en aan innogames doorgegeven heb ik eerder gehoord, dit is namelijk niet de eerste keer dat dit soort problemen aan de orde zijn, en voor hoe lang ?

Nog even wat, Ik heb een speler weer herontmoet (mystery5) die ik na de wereld huinade niet meer heb gezien, nu speel ik weer in Neuswanschtijn of hoe die wereld ook maar heet. Het eerste wat hij vraagt in de stamchat is : kan je al fatsoenlijk een edeltrein versturen.
Waarop je meteen 10 antwoorden krijgt dat de tijden scheef zijn en dat het bijna niet te doen is om degelijk een clear met je edels te timen.

Dit moet dan ook een high priority case worden en even gas erop fixen deze zooi, ik heb al een 1000 kronen aan items gewoon de prullenbak in moeten gooien omdat ik mijn aanvallen moet annuleren en een paar edels die kapot lopen omdat ze te vroeg zijn. Ik ben dan ook van mening dat er een compensatie moet komen voor deze fout. Ik verwacht van mijn consumenten aankoop dat het na behoren werkt en niet moet lopen gokken.

Bekritiseer me niet op mijn half gebakken nederlands want ik ben van Russische afkomst/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser138

Guest
Vervelend om te horen dat je hiervan hinder ondervind, echter is het zo dat deze bug al bekend is en doorgegeven aan InnoGames.

Deze bug is al heeel lang in het spel , hopelijk komt er dit jaar een oplossing voor .
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We begrijpen dat dit een zeer vervelende bug is. En ik zie zeker de ernst van deze bug in. Ik hoop natuurlijk ook dat er dit jaar een oplissing voor gaat komen. Ik ga zeker aan InnoGames doorgeven dat ze hier prioriteit moeten achter zetten.
 

DeletedUser1247

Guest
Laten we dat dan maar hopen dat het nog zeer binnenkort komt, ben het onderhand gewoon een beetje beu dat ik steeds een paar edels dood laat lopen en dat ik mijn items aan een spelfout aan het verknallen ben.
 

DeletedUser855

Guest
Ik wil geen valse hoop geven. Maar op W14 lijkt het gefixt te zijn??!!!! Innosoon did it?!

2 testjes op barbarendorpen:
https://gyazo.com/410a512405ba0ca27ac50587ed2e632a
https://gyazo.com/410a512405ba0ca27ac50587ed2e632a

Op een speler:
https://gyazo.com/8d12ced9443a1a79a4b14b1896024b9e

wait-a-minute-did-they-really-just-do-that-meme-40641.jpg
 

DeletedUser444

Guest
Het is inderdaad beter als vroeger maar niet perfect!
Bij mij gebeurde het enkele dagen geleden nog dat de volgorde van bevelen niet klopte en mijn edel voor de edelclear zat :D
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Dit probleem zou nu verholpen moeten zijn, als dit niet het geval is meld het dan meteen aan ons :)
 

DeletedUser444

Guest
Niet verholpen, ik heb gisteren 10x mijn edeltrein opnieuw kunnen sturen omdat de volgorde niet klopte.
Op deze manier verspil je dus ook grootmeester/medicus elke keer bij het annuleren.
 

DeletedUser444

Guest
Ik doe dat meermaals in de week maar timing is altijd een ramp geweest :D
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Is het ook niet tijdelijk beter geweest? Bij mij gaat het echt uitstekend nu, alles binnen dezelfde seconde :eek: Clears netjes voor de edels etc :eek: Misschien helpt een mooi liefdesgedicht aan de DEVs nog :p
 

DeletedUser888

Guest
amehoela dit
net aangekomen lijkt mooi dit he
upload_2017-2-27_0-6-28.png

stuur dit
upload_2017-2-27_0-6-58.png
discipline 100% dus 0 speling
komt het nog een keer goed?
 

DeletedUser1325

Guest
Het is sowieso nog niet verholpen, al meerdere keren mijn edels moeten annuleren omdat ze te grote spreiding hebben of dat de clear ineens achter mijn edels komt ><
 
Bovenaan