Report button

Wil je dat dit idee er komt?

  • Ja

    Stemmen: 15 75,0%
  • Nee

    Stemmen: 5 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1670

Guest
Bij berichten in het spel dat er een report button komt.
Deze kan je dan gebruiken als je word lastig gevallen, bedreigd word of wat dan ook. met die knop verzend je dan een log van de berichten naar de teamleden van het spel zodat hun eventueel actie kunnen ondernemen.
 

DeletedUser1670

Guest
Dat is om een speler te blokkeren en niet om te rapporteren.
 

DeletedUser854

Guest
Aha! Maar als je een support ticket eruit gooit, is dat toch een soort van report knop? Neem aan dat zij ook wel het een en ander in kunnen zien..
 

DeletedUser1670

Guest
Klopt maar niet iedere speler weet dat dat zo ook kan. en via die knop gaat het veel sneller.
 

DeletedUser854

Guest
Misschien dan handig als er wanneer je start op een wereld, er ergens een tip langskomt met waar je meldingen moet doen (als die tip niet al in het spel zit). Daarnaast zit ik opeens te bedenken, misschien moet het reporten ook niet te makkelijk worden gemaakt, om te voorkomen dat mensen te snel onnodig reporten, omdat het zo makkelijk is om even op een knopje te drukken.

Ik snap niet dat er zoveel mensen report- en block-knoppen nodig hebben :eek: Wees eens wat aardiger tegen elkaar in PM's!
 

DeletedUser1527

Guest
met spelers zoals noway aka toverknots is dat lastig
 

DeletedUser230

Guest
Ik zal hier een poll openen waar op gestemd kan worden gedurende 2 weken. Als er genoeg animo voor het idee is (Vraag dus zoveel mogelijk mensen om te stemmen hier, laat het idee leven!), zal dit idee doorgezet worden naar InnoGames. Dit betekent niet automatisch dat het idee er dan ook komt.

Als er binnen deze 2 weken meer dan 10 stemmen komen en meer dan 75% voor is, schaar ik het onder genoeg animo. :rolleyes:
 

DeletedUser888

Guest
Nog steeds dat de support de rapportage van enig misbruikt checkt. Dus niet alsof het misbruikt kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds dat de support de rapportage van enig misbruikt checkt. Dus niet alsof het misbruikt kan worden.

Klopt, maar het kan soms alsnog verkeerd opgevat worden in de zin van iemand stuurt een bericht en alleen een reactie wat een sarcastische reactie was zoals: "weet je wie hier de noob is? Je moeder." wordt gemeld, dan krijg je dus het probleem dat als het niet gecontroleerd wordt zoals nu dat die reactie als beledigend wordt opgevangen. Uiteraard vallen dit soort situaties te ontwijken.
 

DeletedUser19

Guest
Nog steeds dat de support de rapportage van enig misbruikt checkt. Dus niet alsof het misbruikt kan worden.

Ik sluit mij hierbij aan. Het is zeker geen misbruik dat mogelijk wordt gecreërd, wel meer werk voor de support :p

Maar omdat het eigenlijk altijd nog beoordeeld wordt door het team, is er niet echt veel misbruik mogelijk.
 

DeletedUser1670

Guest
en buiten dat kan je bij misbruik altijd ook de "misbruiker"raar woord eigenlijk bestraffen. mits het echt overduidelijk is natuurlijk.
 

DeletedUser444

Guest
Dat is een veronderstelling, eerst proberen zou ik zeggen :)
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Dit had je ook op clash of clans is natuurlijk een heel ander spel maar daar werd je ook constant gerapporteerd als je de beste was in de chat.
Ik verwacht dit ook hier het is heel irritand maar we kunnen het natuurlijk proberen ik neem aan dat hier wel wat meer volwassenen spelen.
 

DeletedUser444

Guest
COC wordt gespeeld door 100 miljoenen spelers dat is zoals appelen met peren vergelijken :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan