Quizzz IT!

SemTex

Nieuwerd
Vanaf nu elke week een quiz vraag. Om de activiteit op het forum terug te brengen (sike).
Antwoorden volgen elke maandag!

Week 1 - Vraag 1
Hoe verpest je zo snel mogelijk een wereld?
A - Door elke maand een nieuwe wereld te starten waar 75 mensen op starten.
B - Door mensen zoals Cele en Tuffel op je server te hebben.
C - Door een Winter Gwendoline event uit je duim te zuigen, 3 dagen na een wereld is gestart.
 

Demolition Team

Casual Lid
Haha, de Gwendoline winter event is echt schandalig. 3-4 keer 50K grondstoffen voor spelers in de eerste 3 dagen.

@Kr33log wat een ontzettend leuke wereld, vind je niet?
 

Bijlagen

  • Screenshot 2021-12-03 at 13.58.26.png
    Screenshot 2021-12-03 at 13.58.26.png
    826,1 KB · Weergaven: 16

triplex

Nieuwerd
Hahahaha ik ga stuk, jij moet iets zeggen semtex je koont zelf even goed dat zei efficienter kronen dan jou moet je ook niet voor gaan wenen he ?
 

Droeftoeter

Casual Lid
Lastige vraag.
A. Is inderdaad vervelend, maar veel spelers geven heel snel op en dan is t wel handig dat ze een nieuwe kans hebben.
B. Deze is het sowieso niet. Het is nu even vervelend. Maar cele geeft straks toch wel op, welke wereld heeft hij uitgespeeld? En toffel, ach wie heeft toffel ooit iets zien presteren behalve dom wat kronen smijten?
C. Ja dit is ook heel vervelend. Mag van mij ook wel iets minder. Eind november rad, begin december, straks kerst en daarna nog een oud & nieue rad.

Maar ik denk dat er ook nog een keuze D moet zijn.
D. De spelers die elke wereld lopen te janken dat ze geen kans maken omdat er zo hard gebot/gekroond wordt. Misschien moet je het spel eens degelijk leren spelen <3
 

SemTex

Nieuwerd
Ik heb inderdaad voor 20 euros kronen gekocht @triplex. Maar ik zeur ook niet over dat ik niet kan winnen ofs. Want je hebt al instant gewonnen als iemand meer dan 200 euro uitgeeft om een wereld te winnen waar 100 man op zit.

Maar wel leuk dat je efficienter zegt haha. Die vind ik erg leuk gevonden maar ik denk dat de bedragen nogal verschillend zijn tussen mij, tuffel en cele.
Maar ik zal het noteren in me agenda dat ik effectiever moet gaan kronen.
 

triplex

Nieuwerd
Er zijn ook nog andere mensen die hier spelen die wel wat kunnen volgens mij kan het nog een interessante wereld worden hoor.
En hoeveel kronen je ook uitgeeft je kan ervan winnen van die kroners het is alleen lastiger :p.
En dat is al vaker bewezen!
 

SemTex

Nieuwerd
Maar hoeveel heb je gefarmt ? Want je zit zo te zien nog niet boven de 100K
Je mag gerust weten dat ik niet tot nauwlijks farm hoor. Geen zin in om daar tijd in te stoppen. En al helemaal niet als er botters tussen zitten. Maar klopt ik had veel meer kunnen farmen inderdaad maar geen interesse dankje. Maar tot nu lopen de gebouwen 24/7 zonder te farmen dus gaat nog steeds prima hoor xx
 

NoManBehind

Nieuwerd
Je mag gerust weten dat ik niet tot nauwlijks farm hoor. Geen zin in om daar tijd in te stoppen. En al helemaal niet als er botters tussen zitten. Maar klopt ik had veel meer kunnen farmen inderdaad maar geen interesse dankje. Maar tot nu lopen de gebouwen 24/7 zonder te farmen dus gaat nog steeds prima hoor xx

Lekker gebouwen bouwen SIMS city be like loll
 

SemTex

Nieuwerd
Vanaf nu elke week een quiz vraag. Om de activiteit op het forum terug te brengen (sike).
Antwoorden volgen elke maandag!

Week 1 - Vraag 1
Hoe verpest je zo snel mogelijk een wereld?
A - Door elke maand een nieuwe wereld te starten waar 75 mensen op starten.
B - Door mensen zoals Cele en Tuffel op je server te hebben.
C - Door een Winter Gwendoline event uit je duim te zuigen, 3 dagen na een wereld is gestart.

Antwoord:
Alle antwoorden zijn correct! Gefeliciteerd als je het dus goed had.

Nieuwe quizvraag, Nieuwe kansen!!!

Week 2 - Vraag 2
Wanneer komen forten in de game.
A - Tegelijkertijd met het volgende Gwendoline event met kerst.
B - Over 7 weken wanneer de community wedstrijd van wereld 61 gepost wordt.
C - Nooit want we zijn allemaal flink in de maling genomen door Scamming(inno)games.

Antwoord maar raak!!!
 
Bovenaan