Punten omlaag ?

DeletedUser1684

Guest
Gaan de punten in deze wereld nog omlaag net als in vorige werelden ? Wereld is al voor 90% in ons bezit en er is niet veel aan om allemaal dorpen te wisselen en barbaren te edelen, dit is niet de bedoeling van het spel ! Graag zou ik een verlaging naar 1200 punten zien en dan elke 15 dagen 100 punten eraf net als op de vorige wereld is gedaan :)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik weet niet of de punten omlaag zullen gaan, ik acht het niet onmogelijk maar hier zal mogelijk nog wat tijd overheen gaan. En inderdaad wat Merops zegt ;)
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Even zonder gekheid. Er moet inderdaad nog heel veel gebeuren aan het aantal. We weten gewoon nog niet of het bijgesteld wordt, ik verwacht uiteindelijk van wel maar we hebben hier nog geen bericht van ontvangen.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Komop hoeveel vp werelden zijn er al geweest? Ze hadden allang kunnen zien dat 1500 veel te hoog is. Of leven ze bij inno onder een steen?

Sowieso wat dachten ze toen ze met dat aantal vp kwamen? Het is op de groei? Over een jaar dan is onze spelersbase groot genoeg dan past die 1500 vp prima?
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik weet het U-tje. De nieuwste wereld is ook gestart met 1300 punten ipv 1500 en ik verwacht ook rustig dat deze ook wel naar benden gaat, maarja zonder toezegging hierover kan ik nog weinig hier betekenen hè ;)

Ik verwacht met Corona wel meer spelers ofcourse straks :p
 

DeletedUser1567

Guest
Het wordt een saaie bezigheid met de VP werelden. Het aantal spelers per nieuwe wereld gaat toch al flink omlaag, met die VP werelden wordt dat alleen mar versneld. Ik begrijp de INNO strategie niet (als die er al is). Alle zin om kronen te besteden (en dus eerst kopen) gaat verloren bij die werelden zonder uitdagfing en zonder eind. Ik speel niet meer op VP werelden.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Nou is einde wereld altijd wel een uitdaging geweest, ook voorheen al met dominantie.

edit: een uitdaging qua dat het niet meer boeiend is dus.
 

DeletedUser2152

Guest
Ja klopt. Het einde is saai. Er zouden opdrachten moeten zijn, zoals bij het bordspel risk.
 

DeletedUser1201

Guest
Het is inmiddels 2 april en de punten zijn nog niet omlaag?
 
Bovenaan