Meer informatie vereist Problemen met inloggen

DeletedUser

Guest
Als ik probeer in te loggen voer ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord in, vervolgens klik ik op "inloggen" en vervolgens blijft links naast "inloggen" een cirkeltje draaien en gaat 'ie niet verder. Dit gebeurt in zowel Google Chrome als Internet Explorer.

Ik kan dus niet spelen via de pc, mobiel werkt wel gewoon en alle andere dingen werken ook normaal op de pc. Dit is nu al enkele uren het geval.
 

DeletedUser242

Guest
Dit heb ik ook op mijn firefox, al een jaar.
Mijn chrome daarentegen doet het wel..

Ik heb daar ook iets over geschreven, maar toen werd het gezegd dat het aan mijn browser ligt. Miss dat je iets hebt geïnstalleerd recent? (adblocker oid?)
 

DeletedUser855

Guest
Heb je hier nu nog last van?
Deed je iets speciaals toen het zich voordeed?
Heb je je cookies en cache al eens verwijderd?
 

DeletedUser

Guest
Ik kon door privé omstandigheden enkele dagen niet spelen maar ik heb hier nog steeds last van. Cookies en cache heb ik gedaan maar heeft niet geholpen. Zojuist Firefox gedownload en daar lukt het wel om in te loggen. IE en Chrome werken niet.

De dag dat het gebeurde heb ik behalve een Java update niks geïnstalleerd of veranderd. Ook heb ik het uitschakelen van de virusscanner, firewall en dergelijke geprobeerd. Dit heeft niet geholpen.

Ik las op het Engelse TW2 forum ook een enkeling die dit probleem sinds eind vorige week heeft.

Edit: Firefox werkt inmiddels ook niet meer

Bij het laden van de website geeft de Google Chrome console het volgende:
Error1.png
Zodra ik op Login klik geeft de console dit:
Error2.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
voor de mensen die gebruik maken van nod32 van eset,
ga naar je esset scherm en zoek: internet beveiliging
klik op het radartje van *beveiliging van webtoegang*
vervolgens op: webprotocollen
en schack https (let op de s), controlle uit

ik heb geprobeerd om te kijken of ik een lijst met te whitelisten domains en files boven water kon krijgen maar tribalwars gebruikt heel erg veel domains en files dus totdat de devs het oplosssen of een whitlist filter aangeven zou dit moeten werken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vanmiddag de hele virusscanner maar eens verwijderd en dat bleek dus toch te helpen. Voorheen nooit problemen gehad met nod32. Wanneer ik de geheel nod32 tijdelijk pauzeerde kon ik nog steeds niet inloggen, verwijderen heeft dus wel geholpen. Zal dat van jou straks even proberen als ik 'm weer heb geinstalleerd.
 

DeletedUser1333

Guest
ik heb 4 dagen aan een stuk al problemen met in de servers te komen.

deze blijven weer vasthangen op 50-60% en soms kan ik er gewoon niet in via de PC en moet ik via de app op mobiel gaan spelen :p

mvg
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
ik heb 4 dagen aan een stuk al problemen met in de servers te komen.

deze blijven weer vasthangen op 50-60% en soms kan ik er gewoon niet in via de PC en moet ik via de app op mobiel gaan spelen :p

mvg
Zou jij wat meer informatie kunnen geven?
Titel:(beknopte omschrijving van het probleem)

Onderdeel:(bv. UI/overzicht/premium/grapics/etc)
Browser: (vb Firefox32.0 /Google Chrome / Internet Explorer / ...)
Besturingssysteem: (vb Windows, Mac)
Spelwereld: (vb Alnwick)
Omschrijving:(beschrijf volledig en zo duidelijk mogelijk wat het probleem is)

Het probleem:

Hoe het hoort:


Reproductiestappen:(welke stappen dient men te ondernemen om het probleem te kunnen erkennen/ook te ervaren?)
  1. Stap 1
  2. Stap 2
  3. Stap 3
  4. Stap 4
  5. ...
Screenshot:(een screenshot is altijd handig ter visualisatie)
 

DeletedUser1333

Guest
Zou jij wat meer informatie kunnen geven?
Titel:(beknopte omschrijving van het probleem)

Onderdeel:(bv. UI/overzicht/premium/grapics/etc)
Browser: (vb Firefox32.0 /Google Chrome / Internet Explorer / ...)
Besturingssysteem: (vb Windows, Mac)
Spelwereld: (vb Alnwick)
Omschrijving:(beschrijf volledig en zo duidelijk mogelijk wat het probleem is)

Het probleem:

Hoe het hoort:


Reproductiestappen:(welke stappen dient men te ondernemen om het probleem te kunnen erkennen/ook te ervaren?)
  1. Stap 1
  2. Stap 2
  3. Stap 3
  4. Stap 4
  5. ...
Screenshot:(een screenshot is altijd handig ter visualisatie)


onderdeel: ...
browser: Chrome
Besturing: windows
spelwereld: alle werelden
omschrijving:
als ik een wereld in wil gaan via eigen acc of coop, blijft de laadbalk in het midden hangen.
Als ik in de wereld zit, blijft er ook geregeld alles hangen, waardoor ik chrome moet afsluiten en opnieuw starten. dit is nu ongeveer 4 dagen zo.

Heb een game PC en voor deze problemen kon ik perfect in elke server terecht komen zonder dat die vast hangt. Alles ging dus eigenlijk perfect via de game PC (buiten de aanvalstijden die met paar seconden of minuten er naast zitten).

screenshot: ik heb geen idee hoe je een screenshot doe en hier in zet zie nergens het icoontje bijlage staan :p lol
 

DeletedUser444

Guest
Nog steeds niet verholpen, na hoeveel maanden al ... o_O?

9edd51f986f54373989b6c76eb0f05cc.png
 

DeletedUser749

Guest
Probleem is nog steeds aanwezig. Heel vaak worden de gegevens niet geupdated en na refresh pagina (chrome) blijft de laadbalk stil staan. Na een stuk of 10 x refresh kan het zijn dat er beweging in komt. Soms moet de browser opnieuw worden opgestart. Maar dan gaat het ook niet altijd goed met het inloggen.
 

DeletedUser1421

Guest
inderdaad bij mij ook nog steeds een probleem . via chrome!
 

DeletedUser855

Guest
Ik ervaar dit probleem zelf ook. De oplossing in mijn geval is NIET switchen naar een ander tabblad wanneer het laadscherm er is. Als je op login klikt moet je dus wachten tot je effectief in het spel zit. Als je switcht blijft het bij mij ook bij 50% hangen.
 

DeletedUser586

Guest
beste ditiseentest..dit is een probleem wat in het verleden al diverse keren is aangehaalt en wat weg was na update 47 of 48..en nu na de laatste update afgelopen maandag zit ie er weer keihard in..als of er voor de update een versie gebruikt is en aangepast is van voor update 47 waardoor hij er weer inzit..
dit is trouwens niet de enige keer dat fouten die eerst opgelost waren na verloop van tijd gewoon keihard weer terug komen..
als je mijn post over dit naleest wat nu in het archief staat met als topic laadproblemen dan weet je het wel ..het enige wat je er nu aan kunt doen is de klok terug draaien naar de voorlaatste updatedie nog correct was en daar alle nieuwe aspecten en bugfixes inzetten en dan opnieuw uitbrengen
 

DeletedUser855

Guest
Als het zo gemakkelijk was, was dit zeker gedaan. Ikzelf kan geen updates terug draaien of dergelijke. Dit wordt allemaal door Innogames zelf gedaan.
 
Bovenaan