Bekend Probleem in app na 23:30

DeletedUser2075

Guest
App Version: 1.97.0 (Build: 13040)
System: iOS (13.7)
Model: iPad

===================
Vanaf +/- 23:30 kun je in de app geen verschuivingen van troepen doen. In de dialoog komen regels dubbel te staan en schuiven 2 balken gelijktijdig of de app sluit af.
dit is nu al enkele dagen aan de hand.

9F56FBAC-868E-4FB6-8FA6-10B93A1F1B09.jpeg
 

The Defiant

Master Mind 2020
Jaa dit is precies wat ik ook heb inderdaad. En dan na een bepaalde tijd in de ochtend doet die het weer normaal. Dit heb ik ook zoveel mogelijk proberen aan te geven in de community discord @Kr33log
 

DeletedUser2075

Guest
Het begint om 23:30 en duurt zeker tot 00:00
vandaag is het continue een gekkenhuis met de app, steeds server niet bereikbaar.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
is dit nu alleen met IOS of zijn er ook android spelers die dit hebben? En zitten jullie allemaal op hetzelfde IOS systeem (inmiddels 14.zoveel?)
 

DeletedUser2086

Guest
zelfde problemen, ook buiten de nachtbonus.
Ook probleem als hij te lang in slaapstand staat, dan moet ik de Ipad opnieuw opstarten om te kunnen inloggen.
Ipad 12.4.8
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
zelfde problemen, ook buiten de nachtbonus.
Ook probleem als hij te lang in slaapstand staat, dan moet ik de Ipad opnieuw opstarten om te kunnen inloggen.
Ipad 12.4.8

Is dat volledig op nieuw op starten echt nodig? Weet dat de Tw2 app op de iphone soms blijft haken, maar voor mijzelf valt dat al op te lossen door gewoon in het actieve apps venster te duiken en hem weg (omhoog) te swipen, waarna ik hem weer opstart zonder gedoe. Hoef ik mn iphone niet voor aan / uit te zetten.
 

DeletedUser2075

Guest
Nu ook weer mijn app gecrashed na proberen te herplaatsen.
probleem lijkt steeds vaker/vroeger op de dag op te treden.
is echt waardeloos om zo te moeten spelen.

als ik voor iedere keer dat dit gebeurd hier een melding ga maken wordt het een erg lang topic. Het gebeurd Namelijk meerdere keren per dag. Het grootste probleem Hiermee is dat het ook niet opgelost is na herstarten van de app en ipad. Kan gewoon dan niks verplaatsen uit dat dorp.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
De bug is gereproduceerd en bij Innogames doorgegeven. Voor nu ligt het dus in handen van de devs om een oplossing te vinden. Dat proces heb ik verder geen invloed op helaas. Als ik meer weet dan zal ik dat via dit topic uiteraard melden.
 

Stressix

Casual Lid
Bij mij crashed de app nu ook bij het schrijven van een bericht naar een andere speler, dit wordt echt zeer irritant. probeer al een half uur een bericht te schrijven en telkens crashed de app @Azzandra
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Heb er zelf wat mee lopen testen maar heb dat specifieke probleem zelf nog niet kunnen reproduceren. Was het een oud gesprek of een nieuw gesprek waarin je dit probeerde?
 

DeletedUser1805

Guest
Bij mij op IOS app tot nu toe alleen in nachtbonus dat de game crashed als ik wil herplaatsen van trebs of speer soms ook bij andere troepen aanvallen via present gaat goed alleen los zelf aanvallen crashed het ook. Het moment dat je se troepen wilt schuiven sluit de app zegmaar
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
De situaties die je omschrijft heb ik zelf ook gezien en doorgegeven, ze zijn ermee bezig in ieder geval.
 

JJ-Caesar

Nieuwerd
Nog nieuws over deze bug, begint echt irritant te worden. Zo nu vanavond ook weer, ik kan op mijn ipad geen legers verplaatsen. De app crashed onmiddelijk zodra ik legers wil verplaatsen en met presets kan het niet.
 
Bovenaan