[P&P] Spotprenten thread

DeletedUser516

Guest
daar is tie dan het langverwachte spotprenten topic ..... wie maakt de leukste :D

het doel: het op een leuke manier belachelijk maken van situaties in het spel .......

EDIT modje: Gelieve de volgende forumregels hierbij in acht te nemen.
§3: Afbeeldingen
  • Er is geen limiet voor de afbeeldinggrootte, maar elke afbeelding moet in een “spoiler” geplaatst worden om de andere forumgebruikers niet te storen. Aankondigingen en eventberichten van de support mogen deze regel omzeilen. (Optioneel: Voor informatie over hoe u spoilers moet gebruiken klik dan: hier) .
  • Bewegende afbeeldingen zijn niet toegestaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser516

Guest
FF voor diegene die nu komende tijd gaan fuseren of samenwerken om ons het lastig te maken ;)

let wel op 1 ding :

140107-Fusie-300x421.jpg


groetjes van de KoffieBeauntjes :p
 

DeletedUser615

Guest
Zeker, zeker. Alleen is clarys niet echt meer aanwezig in enige onderhandelingen.
 

DeletedUser516

Guest
Zeker, zeker. Alleen is clarys niet echt meer aanwezig in enige onderhandelingen.

ja dat vind ik dus echt jammer ... ik vond clarys een echte leider die alles onder controle hield en een goeie gast .... en ik had er echt wel leuk contact mee ...
 

DeletedUser615

Guest
Getrouwd, dus minder tijd in ieder geval. Laatste weken is de activiteit nog meer gedaald. Hij wordt nog altijd bij alles betrokken, maar veel zegt hij niet.
 

DeletedUser516

Guest
Getrouwd, dus minder tijd in ieder geval. Laatste weken is de activiteit nog meer gedaald. Hij wordt nog altijd bij alles betrokken, maar veel zegt hij niet.
is dat trouwen dan toch door gegaan ?? was uitgesteld zei die laatst
 
Bovenaan