[P&P] Condoleanceregister The Marvel Horde

DeletedUser

Guest
hahahha.. wat een hoop nonsens lees ik hier over mijn stam. Als mensen het verhaal van BARHOR willen weten, dan kan ik ze verwijzen naar hun buren, dus stuur maar een ingame pm naar kootsj.
Hoor je t niet van mij, zoals GAS hierboven probeert met feitenvrij gebash, maar gewoon van de mensen waar t om gaat: De spelers.
Ook kan je dan wat linkjes krijgen naar de cijfers zelf, in plaats van gekleurde verhaaltjes. Die cijfers spreken namelijk voor zich.

Leuk om te lezen allemaal, ik heb gelachen!
 

DeletedUser452

Guest
Uhm strijdend? Wij zitten nu al 2 weekjes ofzo op ons gemakjes dorpjes over te nemen van TBW en we hebben allen tegenstand van de deff in de dorpen zelf dus waar is de strijd?

Er zijn een paar spelers gestopt zonder iets te melden dus dat zijn idd makkelijke targets, erg jammer maar zulke spelers heb je toch niks aan.
Dit zullen nu we richting zomer en vakantie gaan wel vaker gaan zien bij alle stammen.
 

DeletedUser110

Guest
Ook kan je dan wat linkjes krijgen naar de cijfers zelf, in plaats van gekleurde verhaaltjes. Die cijfers spreken namelijk voor zich.
Ik bewonder jouw luiheid. Aangezien ik al heb aangegeven hoe ik ze heb verkregen (of je bent zwaar outdated). Ik ben nog wel zo aardig genoeg om een linkje te geven voor Hor, derest is gewoon te vinden zoals aangegeven. Verder ben jij wel zo'n persoon die alles ziet als 1 grote grap.

http://nl.tw2stats.com/world/nl1/alliance/967/alliancechanges (aantal eraf en erbij. Klik je erboven op je stam dan staat er Tribe changes, dus hoeveel veranderingen in en uit zijn geweest. in en uit is 2 tribe changes, dus (totaal tribe changes - huidige ledenaantal) delen door 2 = aantal spelers dood.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als ik dan jou formule gebruik dan krijg ik bij GAS 32 doden. [(98-34)/2]. dit is ongeveer 1 lid dood per lid je hebt. bij Hor. (ik ga nu alleen van Hor spreken aangezien dit mijn stam is) krijg je dan (201-65)/2 dat zijn dan 68 doden. dus dit is ook ong. 1 lid dood per lid.

Dit zijn niet de slechtste cijfers. Maar ook niet de beste. Zelfs GAS heeft niet de beste cijfers. KmK en Freedom hebben nog meer doden gemaakt per lid. (dit zijn wel kleine stammen dus dit is miss ook niet helemaal juist.) Nadat ik alle top 10 stammen is heb berekend blijkt dat jullie niet extreem veel beter presteren dan DVS, TLM of EPT. ze komen op dezelfde scores uit dan jullie. Hor daarentegen heeft idd een slechtere score dan jullie niet veel slechter maar wel slechter. Voor BAR is het moeilijk om een exacte score te maken aangezien de nieuwe stam ervoor heeft gezorgd dat alle oude data weg is. Als ik dit nu zou doen voor BAR met deze gegevens dan hebben ze de beste score. Terwijl deze normaal ook tegen die van Hor zou moeten liggen. De slechtse score zijn weggelegd voor de stammen TEQ, TBW en [A]. deze hebben en nog meer doden gekregen. hier gaat de score zelfs naar 2 doden per lid en meer.

Ook weet ik niet welke stammen nog oorlog met GAS voeren aangezien dit is wel de stam is die de meeste weerstand biedt en ook het sterkste staat in de hele wereld.De ODA van GAS liegt er niet om dat jullie de meeste aanvallen doen en ook het succes volst zijn. Wel is Hor de laatste tijd bezig met ook behoorlijk wat ODA te verzamelen. Wel nog niet genoeg om gelijk te staan met GAS maar ze gaan erop vooruit. Dus Hor en BAR doen het nog zo slecht niet tegen GAS. Alhoewel GAS wel terrein wint verliest ze soms ook wel is wat terrein.

Om ook nog even terug te komen op de inactieven. Via deze site kan je ook gemakkelijk zien wie niet groeit (is nog altijd geen indicatie van inactief want je hebt zelf een foto gegeven met alles op groen). Maar daar kan je wel op zien dat er nu 3 leden of geen groei hebben of punten verliezen. (rooten en C.Rusher worden niet meegeteld omdat rooten onder aanval ligt en rusher gewoon heel lang troepen bouwt en dan toeslaat zoals zopas nog is tezien is geweest 30 dorpen erbij als ik me niet vergis?)

strategic dit zijn dezelfde cijfers die jij gebruikt dus ik denk dat ik hier mee de juiste dingen heb gezegd. Als dat niet zo is laat je het maar weten.
 

DeletedUser678

Guest
Denk dat je daar even de fout ingaat hoor Bouwerke. hoeveel leden van ons zijn er effectief dood gegaan? klopt, geen. al onze mensen die uit de stam zijn gegaan (lees gekickt) zijn door inactiviteit. er is van ons nog geen enkele speler doodgespeeld door iemand van HoR voor zolang ik in GAS zit.
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je wel een punt. Maar bij zowel Hor als GAS als elke andere stam klopt dit cijfer nooit. Want je weet niet wie inactief en wie wel.

Aangezien strategic dit ook niet kan zeggen bij Hor gebruikt hij gewoon deze cijfers om dat te zeggen. Ik heb dezelfde berekening nu gwn bij GAS gemaakt. Ik weet idd niet wie er door inactieviteit uit is gegaan bij GAS. Dit kan je ook moeilijk zeggen bij Hor. alleen de spelers die altijd in de stam hebben gezeten kunnen dat. En ik denk dat de teller dan binnenkort wel op 1 staat. Want rooten heeft heel wat verlies geleden. en hij heeft nu ook al 1 dorpje in het midden van de GAS cluster als ik me niet vergis. dan zijn wij denk ik nog steeds de enige stam die dit ooit al gelukt is tegen GAS.
 

DeletedUser678

Guest
Jullie zijn de enige stam die iemand gedeeltelijk van ons kan wegspelen, omdat er iemand van ons inactief is gegaan en jullie hiervan misbruik maakten. Maar goed de teller van de hordes staat al een hoopje groter zodus
 

DeletedUser

Guest
wat heeft bigeddie met rooten te maken? Rooten was actief ten tijde van de aanvallen. En jullie wisten waarschijnlijk vroeger dan ons dat bigeddie inactief was.
Ja dat wel maar we zijn ook wel met veel meer dus jullie kunnen er meer wegspelen dan wij bij jullie kunnen doen. Want zeg zelf jullie zijn veel te actief om zomaar iemand weg te spelen.
 

DeletedUser110

Guest
Ik snap totaal niet het nut ervan om de ratio te bereken over je eigen spelers? Het gaat erom, hoeveel leden er zijn verloren tegen over GAS en andersom. Vanuitgaand dat hor 32 leden tot stoppen heeft gemaakt, heeft hor een ratio van 32/65= 0.5 en gas een ratio van 68/32= 2. Dus elk lid van gas heeft 2 spelers van hor aan het stoppen gezet. Gezien GAS tegen de horde familie is 68 een klein getal, hiermee nemen we dan spelers die zijn gestopt van elk horde stam.

Jouw berekeningen gaan vanuit dat een stam gelijk is aan een ander stam (aantal leden hebben geen invloed). In andere woorden jouw ratio's vertellen dat een stam die 2x zo groot is elk lid 50% minder waard is tegenover die van GAS. 1 lid dood per lid zegt dus niets inhoudelijks over een stam omdat het aantal leden geen invloed heeft op het aantal doden van eigen lid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser648

Guest
wat heeft bigeddie met rooten te maken? Rooten was actief ten tijde van de aanvallen. En jullie wisten waarschijnlijk vroeger dan ons dat bigeddie inactief was.
Ja dat wel maar we zijn ook wel met veel meer dus jullie kunnen er meer wegspelen dan wij bij jullie kunnen doen. Want zeg zelf jullie zijn veel te actief om zomaar iemand weg te spelen.

Bigeddie heeft GAS gewoon een mes in de rug gestoken door plotseling te verdwijnen.
Niemand wist van zijn vertrekken tot dat het te laat was, dus daar hebben jullie zeker gebruik van gemaakt en dat is niet erg, zou ik zelf ook gedaan hebben.
 

DeletedUser

Guest
ja idd je hebt gelijk geen idee wat ik toen aan het doen was. niet het juiste in ieder geval. en dit kan wel kloppen wat jij nu zegt. is in ieder geval logischer dan dat van mij.
en idd je het zou stom zijn om te wachten tot er door iemand anders gereageerd werd.
 

DeletedUser

Guest
ja idd je hebt gelijk geen idee wat ik toen aan het doen was. niet het juiste in ieder geval. en dit kan wel kloppen wat jij nu zegt. is in ieder geval logischer dan dat van mij.
en idd je het zou stom zijn om te wachten tot er door iemand anders gereageerd werd.

Dit kan ik nou echt waarderen. Een fout durven toe te geven. Zie je helaas nog zelden.

Bouwerke, Aangezien jij wel realistisch bent en keurig schrijft ben ik benieuwd wat jij van de aantijgingen vindt van Prince Of orange omtrent het saboteren van Laonda wat door iemand van GAS gedaan zal zijn?
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet alles van Laonda want ik zat in MVL toen het gebeurt was. Maar zover ik weet is Laonda zelf met dat verhaal op de proppen gekomen en heeft ze dit altijd volgehouden dat het zo gegaan is. Ik geloof haar als ze zegt dat het zo gegaan is maar dan kan het van iedereen komen en niet alleen van GAS. Maar het blijft wel een feit dat als het een hacker was (van welke stam dan ook) hij niet thuishoort in dit spel. We zullen wss moeten wachten tot dat de support een antwoord geeft.

En ik heb in het verleden miss niet altijd even correct op dit forum gereageerd :p en soms het een beetje verbloemd zoals de meesten hier wel durven.
 

DeletedUser110

Guest
Ik heb het al eerder meegemaakt zo'n hacker claim, maar dan bij travian (bij ernstige vormen van verraad). Meestal is de persoon zelf de dader, als het een hacker zou zijn, dan kan je vrijwel alle passwords wijzigen. Van email tot tw2 account en alle troepen laten doden ect. Is overigens niet gebeurd. ("hacken" van wachtwoorden is enkel mogelijk met keyloggers, anders brute force unlocking, maar dat duurt veelste lang. Verder heb je de ip-adres nodig van de gebruiker. Firewall helpt overigens niet, omdat bepaalde protocols niet worden controleerd waar een ervaren hacker misbruik van maakt. Er bestaan meer mogelijkheden zoals de database hacken van tribalwars, maar dat is heel raar om zo'n onbelangrijk iemand zoals laonda te gaan hacken.)

Ik denk persoonlijk dat laonda van streek was na verlies van Darksite met woede uitingen door iedereen eruit te kicken van Bar, omdat het niet goed liep. Daarna ziet ze dat ze een foutje heeft gemaakt en toch nog verder wilt spelen. Het meest simpele excuus is dat ze zeggen dat ze gehacked zijn of een mede-eigenaar van het account het heeft gedaan. Aangezien de laatste voorbeeld niet toegestaan en het vertellen daarvan een directe ban kan leveren, koos laonda voor een hacker excuus. Kortom, leugens zijn makkelijker te vertellen dan de waarheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zoals ik al eerder zei strat ik ga niemand ervan beschuldigen aangezien ik niet in die stam zat toen het zich allemaal afspeelde. Ik weet dus niet wat er exact gebeurd is. we kunnen denken zoveel we willen maar zeker gaan we nooit zijn. Ook weet ik niet wanneer darksite zelf is gestopt maar ik denk wel een stuk vroeger dan dat BAR is opgeheven. en Zoals ik BAR nu zie gaat het terug heel goed met de stam.
 

DeletedUser110

Guest
Een week tijdsverschil zat er in ja ( 5 april en 13 april).
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat dat tijdsverschil nog wat groter is omdat hij intern is overgenomen? (denk ik toch). Dus miss een 2 a 3 weken ertussen.
 
Bovenaan