[P&P] Condoleanceregister The Marvel Horde

DeletedUser

Guest
Tijdstip van overlijden: 24-05-2015 om 16:00
Doodsoorzaak: Verwaarlozing

op 24-05-2015 omstreeks 16:00 hebben wij het trieste nieuws moeten ontvangen dat MVL (The Marvel Horde) niet meer in ons midden is.

Na het eerdere grote verlies van The Hordes is dit de 2de grote klap die ze te verduren krijgen. De klap is nog groter doordat het verleden zich heeft herhaalt. Wij zijn MVL op exact dezelfde manier verloren als TWH. Ook dit keer kun je BAR en HOR aanrekenen dat ze hun zoon, dochter, slaaf, (in sommige gevallen noemen ze deze mensen ook wel bg...) hebben verloren.

In het begin werd MVL goed gebruikt en werd er door de hordes goed gedaan alsof MVL erg belangrijk was, maar net zoals bij TWH komt er een moment dat ze in de weg liggen en komen ze erachter dat ze misbruikt zijn. Dit brengt natuurlijk veel vragen met zich mee. De belangrijkste is, hoe het hun leven eruit gezien als ze niet samen zouden werken met de hordes? Hadden ze dan nu nog geleefd? En gaat dit 2de grote verlies de ogen eindelijk openen van de andere familie leden?

Hoe dan ook. Wij zullen toch de hordes condoleren met dit grote verlies. Ondanks dat ze dit op zichzelf hebben afgeroepen.
 

DeletedUser625

Guest
MVL is gewoon opgenomen in Bar en Hor. De enige die slaven maakt is Gas door mailtjes te sturen ''wordt onze mb en geef je dorpen af of je gaat eraan''. Wij eisen ook niet van Naps dat ze leden dumpen als groeigebied, jullie wel. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat doe ik niet want ik besteed mijn tijd liever aan het spel.
 

DeletedUser

Guest
lars ik zou stoppen met dingen te posten waar je helemaal niks van afweet. zoals prince al zei we zijn overgegaan van 3 naar 2 stammen.
 

DeletedUser

Guest
MVL is gewoon opgenomen in Bar en Hor. De enige die slaven maakt is Gas door mailtjes te sturen ''wordt onze mb en geef je dorpen af of je gaat eraan''. Wij eisen ook niet van Naps dat ze leden dumpen als groeigebied, jullie wel. Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat doe ik niet want ik besteed mijn tijd liever aan het spel.

We zijn het er toch wel over eens dat is bewezen dat jullie niet heel lief zijn geweest naar jullie bg's of zijn ze zonder reden toevallig bijna allemaal van jullie gescheiden? Daarnaast wek je de suggestie dat wij bij GAS berichten sturen met wordt onze mb of je gaat dood ofzo? Benieuwd wie dat stuurt dan ^^.

lars ik zou stoppen met dingen te posten waar je helemaal niks van afweet. zoals prince al zei we zijn overgegaan van 3 naar 2 stammen.
Dit blijft een grappig verhaal. We kunnen toch stellen dat MVL elke dag leden verloor aan GAS. Tot er een moment kwam dat de ene helft er geen zin meer in had en boos was op de hordes, omdat die ze in de steek had gelaten en de andere helft nog steeds bang is en naar Hor en BAR is gegaan. Neemt niet weg dan MVL voor deze splitsing zo'n 80% kleiner is geworden..
 

DeletedUser236

Guest
Lars.
Weet je wat grappig is :)
Wij hadden bg met Bar en Hor we hebben ze nooit gehoord we stoppen de bg en krijgen pm en ze blijven er maar in praten 3/4 is zwart maken van GAS vindt ik wel grappig :)
 

DeletedUser

Guest
Dit blijft een grappig verhaal. We kunnen toch stellen dat MVL elke dag leden verloor aan GAS. Tot er een moment kwam dat de ene helft er geen zin meer in had en boos was op de hordes, omdat die ze in de steek had gelaten en de andere helft nog steeds bang is en naar Hor en BAR is gegaan. Neemt niet weg dan MVL voor deze splitsing zo'n 80% kleiner is geworden..
Lars
ik weet niet waar jij jouw 80% haalt. Maar ik kan me herinneren dat MVL alleen maar groeide in punten. Zoals ik het nu zie zijn jullie leden aan het verliezen aan BAR en Hor. we zorgen wel dat dit in evenwicht blijft :). En hoe kom je er in godsnaam bij dat MVL bang was van BAR en Hor? De meeste die daar waren kregen OS en hulp van hen.
 

DeletedUser110

Guest
Tja, stam is wel verdwenen. Het is wel een verlies, of mvl 80% is gedaald weet ik niet. Maar aangezien linxed alle tw2 stats bijhoudt van elke stam in de top 10 zou het best kunnen. Verder is het ook wel logisch dat West-GAS het moeilijk heeft tegen Hor en Bar, aangezien ze tegen een massa-stam moeten vechten. Ookal verliezen we leden geldt dat hetzelfde voor bar en hor in meervoud. We zijn nog niet gewend om verdediging te vragen aan onze leden.
 

DeletedUser

Guest
weet je wel wat 80% is? dat hebben wij nooit verloren voor de fusie hoor. en ik kijk ook regelmatig naar de punten en ik heb niemand 80% zien verliezen zonder te stoppen of te fusioneren. en een massa stam of niet. het belangrijkste is dat je goed en actief samenwerkt. want massa stammen vallen meestal ook alleen maar omdat er weinig communicatie is. Dit is niet echt het geval bij BAR en Hor. dus we kunnen nog wel even door gaan. en zoveel verliezen hebben we niet geleden aan het west front. misschien zuid wel omdat we daar gesandwiched werden door jullie en EPT.
 

DeletedUser

Guest
Vanaf het begin tot aan de val (inclusief de leden die niet meegegaan zijn naar BAR en HOR) zijn jullie tussen de 70 en 80% kleiner geworden. MVL groeide (ondanks wat jij beweerd) niet. Sterker nog, die daalde alleen maar...

Verder wil ik je wijzen op het feit dat HOR- BAR - TWH - POV - -M- - MVL (en wie vergeet ik nog?) samen een 500-tal leden hadden. Op dit moment nog 132. Dus of jullie nou wel of geen goede communicatie hebben (ik denk van niet), feit is wel dat jullie in het ledenaantal aardig zijn gekrompen. Niet door leden te kicken, maar gewoon leden die zijn overgenomen. Daarnaast hebben jullie nog steeds een heel hoop leden die inactief zijn en die jullie weigeren te kicken.. Kortom, ik schat dat jullie op dit moment misschien net 100 spelers nog over hebben. Als de communicatie niet de reden is van dit grote verlies in aantal leden, wat is de reden dan wel? Gewoon waardeloze spelers?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
in de tijd dat ik bij MVL zat zijn wij van 9mil naar 14mil (max) gegroeid. dat lijkt mij een stijging. en zover ik weet zijn er procentueel gezien niet meer inactieven dan bij jullie. in elke stam stoppen wel mensen. Maar bij ons zijn er idd meer dat zal ik niet ontkennen. en hoeveel mensen stoppen er wel gewoon niet mee na verloop van tijd of als er RL iets tussenkomt. Trouwens met jou 500 leden ben je het wel een beetje aan het aandikken hé. geen 1 van die stammen heeft ooit boven de 100 leden gezeten. of ik moest dit gemist hebben op de ranglijst.

en kan jij wel tellen? hoe kom jij aan 132 leden. BAR en Hor hebben er samen maar 107
 

DeletedUser236

Guest
Als je lars zijn bericht lees somt hij de stammen op en bar en hor hadden 70+ leden in januarie ofzo dus dan zit je al aan 140 de rest niet mee gerekent dus dan kom je nog steeds boven de 100 uit.
Weet je wat rekenen is? Hij zegt 5 namen dan pakt hij de leden telt ze bij elkaar en zo krijgt hij zijn antwoord
 

DeletedUser

Guest
als jij kan lezen dan zie je daarvoor op dit moment. Dat wil zeggen nu en niet in januarie
 

DeletedUser

Guest
67 (HOR) + 40 (BAR) + 26 (TBW) = 133.
Dan voor de grap TEQ niet eens meegerekend, maar dat is misschien wel een echte BG en geen schoothondje en slavenstam zoals TBW.

Het is jammer dat de stats van de oude stam BAR, POV, MVL, TWH, TBW en -M- niet meer te vinden zijn. HOR (zeker meer dan 80) BAR (volgens mij ook boven de 100, maar weet niet zeker. Wel zeker boven de 80). PoV (meer dan 50), Marvel (meer dan 40 dacht ik, maar niet zeker) -M- (rond de 40) UWA (nu zo goed als TEQ had er rond de 60). TWH (meer dan 40) en TBW (rond de 25). Dan hebben we nog mb-stammetjes zoals KRS (10 leden) en een aardig groot deel van VIK. (VIK bestond uit 130 leden). Wellicht werkte jullie niet met iedereen samen vanuit VIK, maar kortom. The horde coalitie bestond absoluut uit meer dan 500 leden ;)
UWA was wellicht een echte bg, maar de andere stammen waren onderdeel van de hordes. Dus kan je geen bg noemen maar eigenlijk gewoon dezelfde stam.

Daarnaast gaf je aan dat er procentueel niet meer inactieven zijn bij jullie dan bij ons. Ten eerste vind ik het erg vreemd om procentueel gaan kijken. Dan kan je me zo nog gaan vertellen dat 15 inactieven niet veel is aangezien jullie toch samen 100 leden hebben.. Maar als je het dan toch procentueel wilt doen ben ik benieuwd of je 3 inactieven kan noemen bij ons ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser110

Guest
Er is procentueel 0% inactieven in gas.
KwvHMs9.png

Terwijl ik zeker weet dat hor dat niet heeft of Bar. Dus bouwerke je weet niks over GAS. Verder wat linxed verteld klopt wel dat hor coalitie meer dan 500 verschillende leden heeft gehad. Momenteel een kleine 100 ervan over. Ga naar Nl.stats en dan tribe changes. Dan zie je 199 op de teller= (199-67)/2=66 leden van Hor verlaten (doodverklaard) als je dat doet voor elk stam in de hor coalitie krijg je een redelijk hoog doden aantal. Bijv VIK 532 stam verlaters en toetreders (534-32)/2=251 spelers dood (32 staat voor huidige leden).

edit: Bar is een uitzondering, sinds de stam is opgeheven ergens in april en weer opnieuw gesticht (enkel 5 doden vanaf april).

edit*: Toch kunnen vinden door naar de speler's tribe changes te kijken. Bar is (198-20)/2=89 leden kwijt geraakt + 5 vanaf april = 94 leden. TWH 176/2= 88 leden dood :p Marvel horde 322/2= 161 leden dood. = 666 leden ongeveer dood. Natuurlijk ongeveer een 10% fout marge omdat er hier en daar spelers zijn overgestapt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser444

Guest
Even voor de duidelijkheid: TEQ behoort NIET tot de Hordes en hoeft dus zeker niet worden meegerekend :)
 

DeletedUser452

Guest
67 (HOR) + 40 (BAR) + 26 (TBW) = 133.
Dan voor de grap TEQ niet eens meegerekend, maar dat is misschien wel een echte BG en geen schoothondje en slavenstam zoals TBW.

Duidelijk dat larsajan maar een beetje aan het verzinnen/trollen is, TBW een slavenstam lol, wij hadden tot vorige week alleen maar een nap,tje met de Hordes niks meer en niks minder.
Ben benieuwd wat er nog meer uit je grote duim gaat komen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik begin langzamerhand wel echt moe te worden van die irritante en nutteloze verwijten dat ik de waarheid niet zal spreken. Ik ben tot nu toe de enige die met bewijzen komt ondanks dat jullie beweren dat ik de waarheid niet zal spreken.

TBW heeft een periode lastig gehad. Ging zich verschuilen achter [a]. Op dit moment zijn ze met de staart tussen de benen vriendelijk naar bar gegaan voor een NAPJE. En inmiddels doordat alle andere stammen wel in kunnen zien hoe de Hordes met hun bg en naps omgaan hebben ze een bg met jullie afgesloten. Jij weet net zo goed als ik (althans ik schat je gewoon vrij normaal in) dat jullie alleen een bg hebben kunnen krijgen wanneer jullie alles doen wat the hordes willen.
 

DeletedUser452

Guest
Ik zie mezelf als vrij normaal idd ;) ben ook geen jonkie meer die maar wat roept om gelijk te krijgen of beledigd is.
Wil alleen maar zeggen dat je deze plank flink mis slaat, wij schuilen bij niemand en zijn zelfs in de laatste 2 maanden naar plek 7 gekomen zonder hulp van welke stam ook.
Als een BG niet goed communiceert of rare eisen gaat stellen worden deze meteen verwijdert door onze leiding.
Wij gaan liever strijdend ten onder dan, om jouw woorden maar eens te gebruiken, als "slaaf" door te spelen.
Maar geloof wat je wilt geloven ;)
 

DeletedUser110

Guest
Linxed zit zoals altijd te lopen stoken. Verder leuk om te weten dat TEQ niet ons aartsvijand is. TBW heeft wel wat kwaliteit spelers, ze zouden opzich bar en hor aankunnen als ze het een beetje bij beetje doen. Bar en Hor zijn toch druk bezig met rooten pesten.
 

DeletedUser236

Guest
Uhm strijdend? Wij zitten nu al 2 weekjes ofzo op ons gemakjes dorpjes over te nemen van TBW en we hebben allen tegenstand van de deff in de dorpen zelf dus waar is de strijd?
 
Bovenaan