Poll Orginele Barbarendorpen niet edelbaar

Wil je dit idee in het spel zien?

  • Ja, dit wil ik graag in het spel zien.

    Stemmen: 16 76,2%
  • Nee, dit hoeft voor mij niet in het spel.

    Stemmen: 5 23,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1388

Guest
Ik begrijp je idee, en moet toegeven dat ik het een leuk idee vind. Zeker omdat je in de beginfases wel veel grondstoffen nodig hebt. Echter denk ik niet dat dit idee er gaat komen doordat we dus al een soort van voorraaddepot hebben. Desondanks zal ik met dit idee eens polsen bij InnoGames of ze hier een meerwaarde in zien.
Start je peiling maar, ik zorg ervoor dat er minimaal 20 mensen op reageren
 

DeletedUser2238

Guest
Stelling : Wereld met niet veredelbare BB dorpen (originele)

hypothese : In een provincie zijn alle veredelbare dorpen ingenomen door 1 stam , en hebben deze vol deff gezet

Wat is het verschil met de huidige wereld opzet ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

seayeon

Bekend Lid
@Wasp het verschil is dat mensen zoals
@Warrior of odin dan niet meer kunnen groeien , want een speler overnemen is voor sommige die het spel spelen te moeilijk
Het verschil zou dus zijn dat deze def georienteerde pacifisten dus niet onze farms kunnen blijven wegedelen

Op W45 zijn 2 provs bijna volledig dichtge-egeld geweest door zijn stam vlak rond mij toevallig
Waardoor de farm aanzienlijk verminderd
nu ik heb er geen probleem mee tho , dat is als ze ze sneller uitbouwen voor me als BB zelf groeien , maar daar hebben ook velen last van tegenwoordig , de dorpen worden ook nog eens aan slakkegang uitgebouwd , zou sneller gaan als het gewoon BBs bleven

Jou argument is ook invalid , want een prov van 50 dorpen deffen is moeilijker dan 20 dorpen deffen
Dus in theorie zou dit het aanvallen zonder met een BB in de prov te komen makkelijker moeten zijn

Het verschil zit hem puur in de farmmogelijkheden

Ook ben ik tegen het idee , aangezien de enige manier voor iemanddie 3 maanden laat op een wereld start waar zelfs aan de rand iedereen AHs heeft etc je anders afhankelijk bent van def van anderen , en je niet snel kan uitbreiden via BB-dorpen

Ik had hierop waarschijnlijk tegen gestemd
Terwijl ik zelden tot nooit BB-edel , zijn er tactische redenen genoeg om het wel te doen
Maar of ze nu niet edelbaar worden ofwel , voor mij maakt het niet veel uit
Ik zal altijd roeien met de riemen die ik heb.

Mij is het om het even
 
Bovenaan