Poll Orginele Barbarendorpen niet edelbaar

Wil je dit idee in het spel zien?

  • Ja, dit wil ik graag in het spel zien.

    Stemmen: 16 76,2%
  • Nee, dit hoeft voor mij niet in het spel.

    Stemmen: 5 23,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2116

Guest
Wellicht zou het een mooie toevoeging aan het spel zijn als originele barbarendorpen niet edelbaar gemaakt worden dat je dus alle troepen erheen kan sturen behalve edels

Barbarendorpen horen je te voorzien van grondstoffen in mijn ogen helaas zie je te vaak dat ze nu ook voor andere doeleinden worden gebruikt , zoals provincies in komen

Spelers die gestopt zijn en barbaar worden kunnen dan alsnog geedeld worden voor de mensen die graag helemaal geen weerstand krijgen

Het is maar een idee
 

Droeftoeter

Casual Lid
Dat is op zich geen slecht idee. Ik vind het bb edelen om een prov in te gaan nog niet eens het ergste (het is wel kiezen voor de makkelijkste route, maar vooruit).

Ik stoor me meer aan het volledig dicht edelen van een prov. Dat zijn altijd hetzelfde type spelers. Die draaien 90% of meer def. Ze kunnen geen gewone spelers edelen (want ze hebben geen off) dus gaan dan maar bbs edelen. Die gooien ze ook vol met def en vervolgens krijg je dus een echte schildpad. Volledig dicht geedelde prov die vol staat met def.

Als je tegen een stam van zulke spelers vecht dan verlies je echt motivatie om te spelen. Want je wordt zelf nooit aangevallen, dus weinig actie. Het enige wat je kan doen is off bouwen en op de schildpadjes gooien. De actie is dan helemaal uit t spel weg.
 

DeletedUser2116

Guest
Dat zou ook een goede reden zijn inderdaad spelers zullen eerder buiten hun provincie moeten gaan kijken om zo mee te komen in het eenheden produceren dit brengt voor mijn gevoel meer actie in het spel en zal leiden tot spannendere confrontaties zoals hierboven aangegeven wat het speelplezier weer ten goede gaat

Daarbij kun je momenteel niks doen aan het verdwijnen van barbarendorpen op een stam van meestal 40+ spelers wegedelen na en voor je dat voor elkaar hebt is er al geen farm mogelijkheid meer over gezien jij wel weerstand krijgt

Elk barbarendorp dat je verovert word ook geen nieuw barbarendorp op de locatie waardoor 1 speler nu profijt heeft van een barbarendorp en niet de hele wereld zoals de bedoeling zou moeten zijn naar mijn mening
 

DeletedUser1910

Guest
vind het best een interessante idee. het zou spelers aansporen om agressiever te spelen want de ''easy BB's'' vallen dan weg om te edelen.. dus het is of een 51 punten dorp pakken of een andere speler aanvallen.

ik hoop dat innogames dit bij een (nieuwe) wereld gaat toepassen om het te testen. dan zal ik die waarschijnlijk wel gaan spelen :) als ze daar ook verkenners weg halen en de muur en kerk on kroonbaar maken ga ik er 100% zeker spelen :D

maar dat laatste zal wel nooit gebeuren:confused:
 

Droeftoeter

Casual Lid
Ik zag dat Kr33log op een ander idee gereageerd had nadat hij getagged was. Dus blijkbaar moet je hem eerst in je bericht taggen voordat hij er iets over zegt.

Dus bij deze: @Kr33log
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik begrijp je idee, en moet toegeven dat ik het een leuk idee vind. Zeker omdat je in de beginfases wel veel grondstoffen nodig hebt. Echter denk ik niet dat dit idee er gaat komen doordat we dus al een soort van voorraaddepot hebben. Desondanks zal ik met dit idee eens polsen bij InnoGames of ze hier een meerwaarde in zien.
 

DeletedUser1910

Guest
Ik begrijp je idee, en moet toegeven dat ik het een leuk idee vind. Zeker omdat je in de beginfases wel veel grondstoffen nodig hebt. Echter denk ik niet dat dit idee er gaat komen doordat we dus al een soort van voorraaddepot hebben. Desondanks zal ik met dit idee eens polsen bij InnoGames of ze hier een meerwaarde in zien.

het gaat niet louter om de gs van het farmen (en het voorraaddepot levert toch al niks meer op na de 1e week..) maar het zorgt er ook voor dat spelers agressiever moeten spelen. nu zie je een redelijk aantal spelers die louter barbarendorpen edelen en vol defensieve eenheden produceren:rolleyes: wanneer je zorgt dat barbarendorpen niet meer kunnen worden geedeld zorg je er ook voor dat die spelers sneller andere spelers aanvallen waardoor een wereld sneller en spannender verloopt.

ook maakt het het enteren van een vijandelijke provincie interessanter, je kan dan niet meer een barbarendorp edelen en er een kapel in knallen
 

DeletedUser1388

Guest
Sterker nog, je ziet nu ook tactieken dat enemys allemaal barbaren edelen in je eigen gebied, gewoon om te irriteren
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Ik denk dat @swootcandy het er niet mee eens zal zijn.. Die doet niks anders.

Maar een goed idee ben benieuwd wat Inno er mee gaat doen.... Niks dus.
 

drogba497

Challenge Accepted - 2017
Verbetering van het spel zal nooit gebeuren omdat inno toch niet luisterd naar zijn spelers..
Maar positief blijven is altijd goed ;)
 

DeletedUser2152

Guest
Ik heb ineens een heel gek idee. Weet je wat gaaf zou zijn? een eindspel. Dat je zeg maar je hoofdgebouw naar 30 bouwt en dan een fort kunt bouwen en dat dat fort een heleboel voordelen oplevert. En dat wanneer je als stam er 10 weet te bouwen. Het is maar een getal. Dan heb je de wereld gewonnen. En natuurlijk moet het wel moeilijk zijn om dat fort te bouwen. Zeg maar dat het veel grondstoffen kost. Iets dergelijks.
 

Stressix

Casual Lid
Dat vind ik ook een leuk idee Renatus, zeker omdat de werelden steeds kleiner worden (lees minder spelers hebben) en dat je daarom zeker wel bb dorpen moet gaan innnemen anders komt je nagenoeg niet aan de hoeveelheid VP punten.
Bij Travian hebben/hadden ze dat ook op het einde een soort van toren bouwen die dan met de tanden verdedigd moest worden, maar bij Travian hoefde je weer niet perse een dorp over te nemen daar kan je je edels (3stuks) op pad sturen naar een coördinaat naar keuze waar dan een dorp herrijst!!:cool:
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Kunnen we beetje on topic blijven en terug gaan naar het idee?
Als we merken dat hier genoeg animo voor is zal ik een peiling starten.
 
Bovenaan