Open discussie : meerdere aanpassingen

seayeon

Bekend Lid
Beste , medespelers en ook staff leden

Zover ik weet is er nooit een balance update geweest zover ik weet , of toch al lang niet.
Ik heb een paar suggesties ivm Kronen en de balans hier rond die ik even wil aankaarten als eerst.

KERK

In de huidige format , is het kronen van een kerk extreem goedkoop , en is een kapel tenzij je zoals de noobjes een bb-edelt om een prov binnen te komen vaak compleet nutteloos als je ook maar iets van kronen kan spenden.
Ik heb 2 mogelijke oplossingen

- Kapel geloof % uppen naar 115%
- Kerk kronen duurder maken ( Bijv. 2000 kronen) (Mensen zullen nog steeds kerken kronen dus inno hier kan je geld mee pakken.


BOERDERIJ

Naar mijn mening is de upgrade tijd van de boer (en pakhuis , maar dat terzijde) veel te lang voor de aantal kronen dat het kost , een kroner kan makkelijk 3-4 dagen uitsparen op een normale speler voor een extreem lage kost.

2 mogelijkheden weer
- Bouwtijden boer verlagen met 50% ( Geen voorstander van)
- Per uur bouwtijd van de boer 100 kronen vragen , in plaats van de 250 ongeveer voor meer als een dag (Mensen gaan alsnog boer kronen , dus nogmaals , meer geld te vangen)


TROEPEN

Ik weet dat er lang geleden een update is gekomen voor het kronen van troepen.
Maar het kronen van troepen is nog altijd te goedkoop.
Zeker in de handen van iemand die weet hoe en wanneer hij troepen moet kronen.

Mijn voorstel :

- Troepen kronen afschaffen
- een 20% boost bovenop de grootmeester aanbieden voor 2500 kronen per week (Mensen gaan dit alsnog kopen)

Andere Optie :
- Een vaste kronen/troepen ratio maken in plaats van het huidige systeem

------------------------------------------------------------------------------

Het volgende topic waar ik het over wil hebben zijn de controversiele regels ivm met co-ops , multi-accounting en/of dual accounting

CO-OP SYSTEEM

Er zitten een hoop flaws in het spel als het gaat om co-ops , dat kan iedereen wel be-amen denk ik , als iemand die het meest word beticht van co-abuse , maar er nooit voor een ban gekregen heeft , kan ik zeggen dat de grenzen en lijnen duister zijn

Veranderingen die ik zou aanbrengen :
1. De co-op kan vanaf nu geen edels meer produceren
2. De co-op kan vanaf nu wel munten slaan (zonder edelproductie is dit op een inactief account useless)
3. De co-op kan geen commanderij troepen produceren.
4. De co-op kan geen markt gebruiken.
5. De co-op kan geen barbaren edelen , hij kan alleen aanvallen uitsturen op spelersdorpen (retakes)

6. Als co-op kan je kronen beschikbaar stellen voor je co-op (In geval van nood) die alleen op het acc van degene die de kronen koopt kan gebruiken.
7. Buiten de shop (boosters , Officieren) kan een co-op geen eigen kronen spenderen bij desbetreffende speler

MULTI-ACCOUNTING

Hey support , ik heb 2 broertjes en een vader die ook spelen. Is een gemakkelijke manier om multi-accounting goed te praten.
Mijn mening is dan ook om Multi-accounting toe te laten MAAR met volgende regels.

Via hetzelfde netwerkadress kan je
- Geen gs naar elkaar sturen
- Geen edels naar elkaars dorpen sturen

Het gebeurt nu toch al , imo is het dan beter deze regels in te voegen dan en het gewoon toe te staan
Wel met een maximum van 4 accounts per netwerk.

DUAL-ACCOUNTING

Dit eeuwenoude concept uit TW1 is hier op TW2 verboden en ik snap de reden niet?
Je gooit een hele groot stuk van je community groei weg door deze regel te hanteren.

Niet iedereen heeft de tijd om 24/7 te spelen dus is een Dual accounting systeem altijd een mooi bestaan geweest

Het bestaat op Travian
HET BESTAAT OP TW1
Waarom moet het hier anders

Ik snap de regel niet


Ik hoop dat support serieus nadenkt over deze voorstellen , want ik denk niet dat ik de enige ben die heeft gemerkt dat deze community dooier en dooier word
De meeste top-spelers zijn al tijden gestopt , en pure kroonkoningen Verpesten de early game voor veel nieuwe spelers kronen in early game is te OP

Vandaar de veranderingen qua kronenprijzen voor troepen en boerderij en pakhuis levels.

Ik hoop dat er iets word gedaan om terug leven in de game te krijgen
Want uit mijn oogpunt lijkt het alsof Inno er niet meer om geeft

Dat de massa kroners de enige reden is waarom ze TW2 nog actief houden
Ik hoop hier snel verandering in te zien , want dit is de reden waarom vele andere games offline zijn gehaald
Moneygrabs
Tenzij dat inno dat wilt natuurlijk , raad ik toch aan snel veranderingen aan te brengen

Rad van Gwendolyn minder frequent , op dit moment lijken we te gaan naar een treasure hunter verhaal zoals op Runescape 3
Het word frequenter en frequenter tot het iets permanent word

Inno , your killing your own game
Wake up!
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Bedankt voor je reactie en suggesties. Ik zal het doorgeven aan onze CM en dan heb ik mijn taak weer gedaan ;)
 

seayeon

Bekend Lid
@drogba497
Ik heb anders de russen en Hongaren al vaker uitgedaagd , maar mmm ze hadden niet veel zin
Nu ik moet wel zeggen als je gaat kijken naar de laatste werelden en alle mensen die de zinkende schepen verlaten om toch de win mee te pakken zoals jij , dan ja , het meerendeel stelt weinig voor

En deze update is niet iets wat alleen op NL een probleem is , de cijfers van vrijwel elke market droppen in activiteit en ik kan alleen maar aannemen dat het is door ongebalanceerde kronenuitgaven in early game waardoor nieuwere spelers weinig kans krijgen om ook maar wat te leren

En ook de co-op / dual acc regels , dat houd dan weer veel goeie spelers weg van TW
Die liever een Dual acc maken op TW1 of travian
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Vind 0.5% zelfs hoog xD
Zijn NL server eh wij stellen niet zoveel voor.
Dit maakt niet zoveel uit, wij zijn namelijk wel een pioneerserver. Het gaat erom of het idee iets werkbaas is , wat op alle servers gehanteerd zou kunnen worden.

Gebaseerd op ervaringen uit het verleden, acht ik de kans erg klein. Maar, zeg nooit nooit.

@Kr33log
 

seayeon

Bekend Lid
@Dutch Pirate dit is invoegbaar op alle versies
Ook zal dit de inkomsten van inno amper verlagen , mss zelfs verhogen , aangezienals mensen willen kronen gaan ze toch kronen
In dit geval nerf je kronen in een early game

Waardoor je in late game meer spelers overhoud die dan mss wel overwegen om iets van kronen te kopen voor boosters
Op dit moment is het kroners vs Eliten
En de eliten zullen dit altijd winnen

Dus ook die kroners gaan uiteindelijk stoppen en dan stort je spel in , we hebben meer nieuwe spelers nodig , anders kan je over een jaar of 2 niet meer spreken over TW2
 

DeletedUser1681

Guest
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat er nog veel mensen terug komen welke aanpassing ze ook maken. Ik ben met TW2 gestart toen er op het begin volgens mij nog minimaal 1000 mensen waren bij de start. Het zit nu rond de 150. Dat is net 4 tot 6 provincies.

Ik denk dat ze juist meer moeten gaan promoten op bijvoorbeeld youtube of tv. Verder zijn partnerships met bepaalde youtubers ook nog een mogelijke optie.
 
Bovenaan