Poll Ook in commanderij totaal aantal troepen

Wil jij dit idee in het spel zien?

  • Ja, ik wil dit in het spel zien!

    Stemmen: 8 100,0%
  • Nee, dit hoeft voor mij niet in het spel.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Enquête gesloten .

DeletedUser1647

Guest
heel graag, is fijn voor degen die graag ronde getallen producren ipv 1046 van een eenheid te hebben haha. scheelt me een hoop reken werk
 

DeletedUser888

Guest
Is dit nog steeds niet gefixt?
Ach, aangezien inno al meer dan een half jaar niet echt nuttig updates gehad heeft hadden we het wel zien aankomen.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Beetje interesse, ik start een peiling. Als er binnen deze 2 weken meer dan 10 stemmen komen en meer dan 75% voor is, schaar ik het onder genoeg animo! Stemmen is dus de boodschap!
 

DeletedUser280

Guest
Beetje interesse, ik start een peiling. Als er binnen deze 2 weken meer dan 10 stemmen komen en meer dan 75% voor is, schaar ik het onder genoeg animo! Stemmen is dus de boodschap!
Opzich ben ik voor de aantal mensen minimaal stemmen, echter als ik de afgelopen weken gezien heb hoeveel man online zijn geweest op het fora zijn dat er ook maximaal 10 geweest. De laatste pols kunnen we dus niet voltooien :(
 

DeletedUser1497

Guest
toevallig kijk ik ook even op het forum, doe er eigenlijk nooit meer wat mee. Gelukkig kon ik hier even mn steentje aan bijdragen :)
 

DeletedUser1647

Guest
jaaa das t vervelende wel, had ook ff net te laat gezien dat ie al gesloten was, maar de mensen die al op t forum komen, komen hier niet heel snel
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser280

Guest
Had anders nog minimaal 2 stemmen extra gehad colap :(. Kreeg het van mijn stammaatjes ook door dat stemmen niet meer mogelijk was...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb altijd ronde getallen

Tenzij die barbaren lastig doen :D
 

DeletedUser1947

Guest
Dit is inderdaad echt erg handig!! een compleet overzicht is toch even een heel stuk overzichtelijker!! Ik ben voor!!
 
Bovenaan