Ode aan de NL-mods

DeletedUser

Guest
Ik ga er niet heen maar ben stiekem wel benieuwd hoe ze omgaan met de Nederlandse spelers.
 

DeletedUser397

Guest
Op het randje van dictatoriaal zou ik bijna durven zeggen. Met allesinds een duidelijk ervaren poging tot machtsmisbruik en het vaststellen van een willekeurige afstraffing. Al kan dat laatste ook gewoon aan een vleugje incompetentie liggen, daar ben ik nog niet geheel aan uit.

Voeg daar aan toe NL leden met een no-bullshit mentaliteit en dat bots vroeg of laat.

Dat gezegd zijnde, dikke duim voor onze eigen modjes :hart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser854

Guest
Ja, helemaal mee eens! Het blijkt n u maar weer hoeveel invloed mods kunnen hebben op de sfeer het spel en op het forum :) En jullie houden het toch wel gezellig :)
 

DeletedUser1850

Guest
bedankt !

Dit komt vooral, omdat op het AF van ons een veel kleinere groep actief is.

Hierdoor kunnen de MODS alles makkelijker bijhouden en georganiseerd werken.

EN forum zouden eigenlijk vacatures moeten vrijstellen voor forum moderators die hun forum netjes kunnen maken.

Ik merk ook dat men op het EN forum nergens kan zien wie hun TEAM is en met hoeveel ze zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser397

Guest
bedankt !

Dit komt vooral, omdat op het AF van ons een veel kleinere groep actief is.
Van de NL leden die nu op EN32 spelen, en daarvan enkel de forumactieven geteld, zijn mijns inziens met evenveel of mogelijk zelf meer dan de engels actieven. En dan hebben we hier op NL nog eens zoveel meer forum actieven die niet mee zijn naar EN.

Hierdoor kunnen de MODS alles makkelijker bijhouden en georganiseerd werken.
Zoals net aangegeven, ginder hebben ze juist minder te doen, mja, ze zijn er denk ik ook wel met minder om te modereren.

EN forum zouden eigenlijk vacatures moeten vrijstellen voor forum moderators die hun forum netjes kunnen maken.
Voor de activiteit dat ik er merk, onze NL leden even niet meegerekend, denk ik dat ze op een gezonde ratio mods-per-forumleden zitten.

Ik merk ook dat men op het EN forum nergens kan zien wie hun TEAM is en met hoeveel ze zijn.
oJoP12SZQwyzyfhO0xR7gQ.png
Dusja, tenzij verborgen mods zijn ze er maar met 3 (incl CM)
 

DeletedUser1850

Guest
Wel op die taatste, ik heb nog nooit via forum op 'members' geklikt en hier op 'leden', daarom dat ik het niet vond zo zoekend ben ik niet op het forum zelf hehe :p

Met onze leden erbij gaan ze een hele klus hebben, wij zijn praters en zeker Nederlanders zijn sociale mensen.

Als ze er minder zijn om te modereren moeten ze meerdere erbij halen om te helpen om de druk te verdelen, waardoor ze niet zo arrogant zijn haha.
 

DeletedUser1434

Guest
idd compliment aan de nederlandse mods. maar had dat al gezegd :p
 
Bovenaan