nieuwe wereld Landskrona (internationale surver)

Peeters

Ervaren Lid
Mochten er goede spelers zijn die interessen hebben om mee aan te modderen op de intenationale surver

op wereld Landskrona (internationale surver) (zuid oost)

de wereld is domination (op punten dus)

bedoeling is met een kleine sterke kern zoveel mogenlijk ruzie te maken
 
Laatst bewerkt:

letop21

Casual Lid
Mochten er goede spelers zijn die interessen hebben om mee aan te modderen op de intenationale surver

op wereld Landskrona (internationale surver) (zuid oost)

de wereld is domination (op punten dus)

bedoeling is met een kleine sterke kern zoveel mogenlijk ruzie te maken

Ik kom misschien ook is er nog ruimte over (als ik over een week door de tutorial heen ben)?

Repost: uitgevonden hoe je citaat toevoegd
 

DeletedUser

Guest
Dit zijn de spelers die er nu zitten
Wij zijn nu dus alweer met 21 maar kunnen nog zeker wat goede spelers erbij gebruiken
Interesse vraag Peeters, hij is de stam begonnen

peeters
captor of sin
sandokans
mMikkell
NLCross
Hazart69
softbox (uhtred)
pipo85
Grand666master
Nicolas LC
RAT02
sir jokke
Leven is Lijden
20-Nick-02
NoobMela
legendhero10
kevinvde
Kingpo
xXMasterOfWarXx
Bobby Roode
number10

De bescherming gaat er nu bij de eerste af en de AH's komen eraan dus het gaat beginnen
De prov naast me waar ze een kippenhok zijn begonnen zijn de andere spelers al verschrikt op bb gegaan (we hebben nog niks gedaan) :D

Update
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1517

Guest
Wat moet ik hierop zeggen... je bent geen slechte speler, maar we zijn niet bepaald vriendjes en drama is wel wat ik kan missen :)
 

DeletedUser1935

Guest
Wat moet ik hierop zeggen... je bent geen slechte speler, maar we zijn niet bepaald vriendjes en drama is wel wat ik kan missen :)

Ook ik heb geen zin in drama , dus laten we krachten bundelen en alle niet nederlandstalige spelers laten zien waar wij van gemaakt zijn?
 

letop21

Casual Lid
ben er.
heb door problemen met tutorial wel geen aanvalsbescherming meer ga dus denk opnieuw beginnen op zuidoost
 
Bovenaan