Nieuwe stam?

DeletedUser1932

Guest
Hallo. Ik weet niet hoe ik dit Formeel moet gaan zeggen, Maar ik, en mijn stamgenoot Powerfuul Cherry, zouden graag naar een grotere stam willen. Onze stam verlaten en naar een andere stam gaan.
Kan dit?
Als dit kan, willen wij Barbarendorpen kunnen edelen
We willen graag in de stam blijven, anders zijn we voor niets uit onze oude stam gegaan, en hebben we voor niets onze stamskills weggegooid.

Sorry, zoals ik al zei: Ik weet niet hoe ik dit Formeel neer moet zetten. Oh, en even voor de duidelijkheid: Ik speel ook Elvenar, en ik weet niet of dat hier anders is, maar ik hoop dat in Stammen kinderen geaccepteerd worden. Laat ik het er nu maar even bijzeggen. Ik ben 14 jaar. Anders word ik er misschien in verband met mijn leeftijd toch weer uitgezet. Powerfuul Cherry is mijn Jongere broertje, en hij is 11.

Dus als je geen kinderen in je stam wil, reageer dan maar vast niet

Powerfull Bean.
 

DeletedUser1517

Guest
Is dit een grap? Zoniet, zou ik dat barbarendorpen edelen al achterwege laten als je daadwerkelijk serieus wil spelen en naar een grote stam gaan. En daarnaast: spreek die stam (de rekruteerder of de leiding ervan) dan aan (in-game en niet via het forum) en kijk eens even of ze het zien zitten eerst en vooral, vooraleer je stam op te zeggen en/of te verlaten.

En even terzijde: als mijn zoon of dochter van 11 of 14 oorlogsspelletjes online gaat spelen zou ik dat als (toekomstig) ouder misschien toch maar verbieden haha :p
 

DeletedUser1932

Guest
Is dit een grap? Zoniet, zou ik dat barbarendorpen edelen al achterwege laten als je daadwerkelijk serieus wil spelen
Ik heb me altijd al afgevraagd wat er zo vreemd is aan barbarendorpen edelen, maar het zal wel, want ik weet nog niet zo veel van dit spel

Verder: we zitten met z'n tweeën in één stam. Dat vond ik een beetje weinig;)
En even terzijde: als mijn zoon of dochter van 11 of 14 oorlogsspelletjes online gaat spelen zou ik dat als (toekomstig) ouder misschien toch maar verbieden haha :p
Ach, die jeugd van tegenwoordig;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1932

Guest
Oké, het lijkt me wel duidelijk dat als ik naar een andere stam wil, ik moet stoppen met Barbarendorpen edelen.
 

DeletedUser2011

Guest
Maar, ik ben er natuurlijk wel bereid toe, (ik ben de andere stamgenoot) maar wat is de reden dat je geen barbaren mag edelen?
 

DeletedUser1932

Guest
Omdat Barbaren dorpen worden gebruikt om te farmen, dus al edel je die dan wordt de groei geremt. En daar worden somige mensen niet blij van :D
Oh, dat begrijp ik eigenlijk wel. Ik gebruik ze nu, omdat ik net ben begonnen. Later wil ik overgaan op echte dorpen. Ik begrijp wel dat het erg vervelend is als je favoriete farm-dorp word geëdeld, hoewel ik mijn favoriete farm-dorp eigenlijk wilde edelen. Voor grotere spelers snap ik inderdaad dat het vervelend is. Dus wat kan ik doen?
 

DeletedUser1635

Guest
Ik zou je positie in je provincie eerst veilig stellen, dus alle grote spelers overnemen. Daarna moet je lekker doen wat je zelf wil en kijk hoe het loopt. Je leert vanzelf wat goed werkt en wat niet.
 

DeletedUser1932

Guest
Ik zou je positie in je provincie eerst veilig stellen, dus alle grote spelers overnemen. Daarna moet je lekker doen wat je zelf wil en kijk hoe het loopt. Je leert vanzelf wat goed werkt en wat niet.
Oké, maarja, veel grotere spelers zijn daar ook mee bezig. Barbarendorpen edelen was eigenlijk de enige manier om hen een beetje bij te houden. Anders ga ik er misschien aan.
Er liggen erg veel Barbarendorpen om me heen. Ik dacht dat het een slimme strategie was;). Misschien voor mezelf, maar duidelijk voor anderen niet.
 

DeletedUser1932

Guest
ps: Er zijn meer mensen die BB overnemen. Mensen doen dit ook vaak om in je provincie te komen dus er zijn zeker ook voordelen
Ik doe het om zo groot te worden dat ik niet zomaar geëdeld kan worden. Ik hou er mee op, nu ik heb gehoord dat het zo vervelend is. Eerst nog een tikkie groter worden. Bedankt voor de antwoorden!
 

DeletedUser1932

Guest
Ja, Cherry had het al gezegd. Vond ik erg leuk om te horen
Powerfull bean
 
Bovenaan