Nieuwe stam gezocht

DeletedUser

Guest
Hallo,

Ik vind het tijd om van stam te veranderen. In PROUD hadden we een gezellige tijd, maar velen verlaten onze stam.
Ik stel me nu dus open voor een nieuwe stam.

MVG,
king-ceetje
 

DeletedUser

Guest
Voor spelers van Proud is misschien onze stam wat. Cyber Kalifaat. CKF.
 

DeletedUser

Guest
Sorry ik kijk nog even verder voor ik een beslissing maak.
 

DeletedUser

Guest
Niet tevreden met het puntenaantal of de leden? Misschien overtuigt onze ODA je wat meer ;)
 

DeletedUser

Guest
Gescheurde Spijkerbroek;n11930 zei:
Niet tevreden met het puntenaantal of de leden? Misschien overtuigt onze ODA je wat meer ;)

Wij zijn eng, daar komt het door!
 

DeletedUser

Guest
Jullie stam heeft weinig leden. Jullie zijn wel goed, maar jullie staan nog wat laag.
 

DeletedUser

Guest
king-ceetje;n11932 zei:
Jullie stam heeft weinig leden. Jullie zijn wel goed, maar jullie staan nog wat laag.

Klein maar fijn wordt er wel eens gezegd.
 

DeletedUser

Guest
En als mensen blijven denken als jou, ceetje, dan zullen we ook niet veel leden erbij gaan krijgen. Niet ons probleem though, je ziet dat we ons prima redden ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kom uit een grote stam en dan ga ik naar een kleine, dat vind men vreemd.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie het probleem niet helemaal. Is er iets mis met kleine stammen? Note dat alles klein is begonnen.
 

DeletedUser

Guest
Het probleem is dat veel mensen het vreemd vinden dat je van een ex rang 1 stam naar een veel lagere rang stam gaat.
 

DeletedUser

Guest
king-ceetje;n11937 zei:
Het probleem is dat veel mensen het vreemd vinden dat je van een ex rang 1 stam naar een veel lagere rang stam gaat.

Haha die is grappig, maakt geen zak uit.

Maar laat maar zitten, we houden niet zo van schapen.
 

DeletedUser

Guest
Ga maar lekker naar een andere stam ceetje, ik denk inderdaad niet dat je geschikt bent voor het Cyber Kalifaat :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind jullie stam best redelijk, maar als het zo gaat denk ik er niet eens over na!
Ik ben er zat van dat mensen zo onredelijk reageren.
 

DeletedUser488

Guest
Gescheurde Spijkerbroek;n11930 zei:
Niet tevreden met het puntenaantal of de leden? Misschien overtuigt onze ODA je wat meer ;)

beetje opdringerig naar stam zoekenden. en nu al een hoog OD betekent dat je ook al veel troepen hebt verloren, of wel kostbare grondstoffen.
ook gaan jullie, omdat er één speler is die een nieuwe stam zoekt, er meteen van uit dat die hele stam uit elkaar valt.
 

DeletedUser

Guest
tymessen;n11962 zei:
beetje opdringerig naar stam zoekenden. en nu al een hoog OD betekent dat je ook al veel troepen hebt verloren, of wel kostbare grondstoffen.
ook gaan jullie, omdat er één speler is die een nieuwe stam zoekt, er meteen van uit dat die hele stam uit elkaar valt.

Goed gedaan Tymessen, ik ben blij met je reactie, overigens gaat niet iedereen weg er blijven uiteraard mensen over, ik blijf nog even om te zien wat er gebeuren gaat
 

DeletedUser

Guest
Je moet toch iemand proberen te overtuigen om jouw stam als de juiste keuze te zien. Aangezien hij niet is gecharmeerd van ons punten- en ledenaantal, moet je het toch over een andere boeg gooien lijkt me, niets opdringerigs aan. Daarnaast heb ik ook zo mijn bronnen en weet ik dat jullie stam langzaam uit elkaar aan het vallen is ;)
 

DeletedUser

Guest
Gescheurde Spijkerbroek;n11968 zei:
Je moet toch iemand proberen te overtuigen om jouw stam als de juiste keuze te zien. Aangezien hij niet is gecharmeerd van ons punten- en ledenaantal, moet je het toch over een andere boeg gooien lijkt me, niets opdringerigs aan. Daarnaast heb ik ook zo mijn bronnen en weet ik dat jullie stam langzaam uit elkaar aan het vallen is ;)

Het is overduidelijk opdringend, omdat je mij zo probeert over te halen, terwijl je weet dat jullie stam eigenlijk niets is.
 

DeletedUser

Guest
king-ceetje;n11971 zei:
Het is overduidelijk opdringend, omdat je mij zo probeert over te halen, terwijl je weet dat jullie stam eigenlijk niets is.

Tja als dit al als opdringerig ziet.. Als onze stam niets was dan waren we al weggevaagd, maar we zijn er nog :).
 

DeletedUser488

Guest
Tijgertje;n11973 zei:
Tja als dit al als opdringerig ziet.. Als onze stam niets was dan waren we al weggevaagd, maar we zijn er nog :).
't is vrij moeilijk om stammen weg te vegen met slechts 10 adelshoeven in de hele wereld.
 
Bovenaan