Belangrijk Nieuwe filters

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Gegroet Tribal Warriors!

Ons filteroverzicht, iedereen kent het wel. Gebruikt het wel hoopte ik ook te kunnen zeggen, maar daar kan ik alleen maar vanuit mijn eigen naam spreken.

Echter bestaat dit filteroverzicht nu al een aantal maanden en willen we dit meer aantrekkelijk maken voor jullie.

We kunnen nu al een heel deel met deze filters, maar nog niet alles. :( Vandaar de grote vraag. Welke filter missen jullie nog in dit overzicht en welke zouden jullie graag zien?


BV: Overzicht om steden te zien waar niet alle spionnen zijn.

Laat het ons weten, en ik hoop dat we deze dan snel kunnen introduceren naar jullie toe!

met vriendelijke groet,
Jullie Tribal Wars 2 team!
 

DeletedUser1455

Guest
Volgens mij zou uitstaande troepen (als ondersteuning die uit dat dorp komt, momenteel hebben we enkel dopen waar ondersteuning in staat) heel handig zijn.
Verder zou het handig zijn om deze filters ook aan te kunnen zetten bij de dorpslijst (zoals nu kan met groepen). Dan kunnen we snel bv. het hospitaal aanklikken, de filter 'eenheden in hospitaal' aanzetten en al die dorpen makkelijk afgaan.
 

DeletedUser1351

Guest
Ik denk dat er vooral via mobiel spelen nog veel kan verbeterd worden
en wat je echt mist via mobiel is massaal troepen rekruteren en je muren uppen bv.
Nu moet je dat al aan je coop gaan vragen als je ergens zit
 

DeletedUser280

Guest
  1. Overzicht per dorp waar staat mijn OS.
  2. Filter per dorp waar gebouw X niet level X is. (Handig later in het spel om je verloren dorpjes toch nog van een muur te voorzien, of taverne bijvoorbeeld.)
  3. Kleurenfilters voor je groepen, om nog meer groepen toe te voegen dan de bestaande groepen die we kennen (Groep Aanval in kleur Rood/geel/blauw/etc icoontje blijft gelijk maar kleur er rechts van bijvoorbeeld, zo kan je nog makkelijker en specifieker filteren).
  4. Onderscheid kunnen maken in de groep van afkomst, om zo snel te filteren op een specifieke groep. Dit om bepaalde dorpen met meerdere groepen buiten te sluiten / in te sluiten (Voorbeeld: Groep Aanval/Kerk/Edels komen bij grotere accounts in veel meer mate voor, wellicht wil je juist alle kerkdorpen hier uit filteren maar wel je Aanvalsdorpen+edel groepen hebben)
  5. Filteren op een bepaalde type unit /bepaald type clear, om zo met de shift+pijltje snel je clear/Os dorpen bij langs te kunnen

Dit was het zo even uit het voorhoofd, als mij er nog meer te binnen schieten zal ik deze in deze post toevoegen :cool:
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt alvast voor alle feedback. Zijn er nog mensen die andere filters willen zien?
 

DeletedUser

Guest
het ziet er goed uit de nieuwe update op de bèta wereld 1.91
upload_2018-8-6_18-58-15.png
en nog vele andere dingen
ik zou zeggen jongens ga daar even kijken :):)

ik speel daar onder hogemaas
 

DeletedUser

Guest
haha alleen ze hebben het nog niet op het form gezet daar :( wat de verandering zijn
ik heb al 3 onderwerpen gevonden
deze zie ik het nut nog niet in ,is alleen voor je eigen stam
upload_2018-8-6_19-29-18.png:rolleyes:
als je ook andere stammen zou kunnen dan heb je iets heel moois :cool:
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
De nieuwe update staat er nu wel. Maar deze komt ook naar onze versie! Maar blij dat je de nieuwe functies al leuk vindt!
 
Bovenaan